Jump to content
zeljeznice.net

Satra3

Članovi
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Satra3

  • Birthday 08/25/1988

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sarajevo
  1. Satra3

    Satra3

  2. Za iduću godinu je najavljen kompletan remont pruge, a nakon toga nabavka novih tramvaja preko EBRD-a Kolike su šanse da se ovaj projekat ponovo aktivira?
  3. Kupljeno je 7 zglobnih trolejbusa Hess Swisstrolley 2 iz Berna. Do sada su stigla ukupno 4, Ova vozila trebala bi malo popraviti stanje u trolejbuskom saobraćaju koji je u krizi, a vlasti su obećale nabavku 20 novih trolejbusa do kraja godine.
  4. Za građane BiH 3€ Mislim da će se tu nešto ubrzo prilagođavati, jer bi zakon ovo mogao protumačiti kao diskriminaciju stranaca. Opet gradske vlasti su u problemu, kako da žičara bude rentabilna, a da da bude prihvatljiva za standard naših građana.
  5. Zato Sarajlije zavide Zagrepčanima na javnom gradskom prevozu, koji je kod nas zadnjih 8 godina u raspadu. Inače bio je i gradonačelnik Zagreba na otvorenju. https://www.faktor.ba/vijest/srdaan-zagrljaj-bandia-i-prosinekog-na-otvaranju-trebevike-iare-291003#1 Pocjene su da je prvi dan Žičaru posjetilo 6000 ljudi, pa je zbog kapaciteta u samo par sati rada (14-17) duplo oboren rekord sa otvorenja 1959. Tako da je veći kapacitet iskorišten u fulu. Ovo je probudilo veliku nostalgiju kod starijih Sarajlija koji su u djetinjstvu i mladosti često, a neki i svaki vikend putovali žičarom na trebević, uživajući u prelijepom pogledu na Sarajevo, tako da je tih starijih ljudi bilo najviše među putnicima. Neke od njih koji su živjeli i odrastali blizu žičare, u ta stara vremena radnici su besplatno puštali da se vozaju kad nije bilo puno putnika, a neka su djeca pravila pasjaluke pa su znali gađati ljude iz žičare, o čemu se pisalo i prvih dana rada prije 59 godina. Prije rata putovalo se 12 minuta. U opticaju je bilo 50 kabina sa 4 sjedišta Sada se putuje 7 minuta, a u opticaju su 33 kabine sa po 10 sjedišta, Vrijeme je trenutno po proljetno-jesenskom režimu 9-18, zimi će biti 9-16 a ljeti 9-20. Moguće je da će biti korekcija dok se sve uhoda. Za prvo vrijeme cijena povratne karte je za domaće 6KM (oko 3 eura) a za strance 20KM (oko 10 eura). Nakon provog vremena trebale bi se uraditi analize, i korekcije cijena.
  6. Od 14:00 žičara je otvorena za građane. Članak i slike: https://www.klix.ba/vijesti/bih/trebevicka-zicara-otvorena-za-gradjane-danas-besplatna-voznja/180406069#1
  7. Što se tiče druge generacije, bile su crvene, žute i plave, ali čini mi se da je crvenih bilo najviše. Po jedna crvena i žuta sačuvane su u krugu preduzeća GRAS koje je do rata upravljalo žičarom. Što se tiče novih, najavljeno je da će biti u olimpijskim bojama, ali je samo po jedna plava, crvena, zelena i žuta, ostale će biti crne. U srijedu je prvi put bila proba sa svim kabinama. Još slika: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1415714&page=52
  8. Ne znam čemu služi srednja sajla, ide sredinom stubova. Vidio sam da ima na nekim Leinterovim žičarama, a na nekim ne. Evo ovdje ima članak o prvoj probi prošle subote, sa slikama https://www.faktor.ba/vijest/gondole-trebevicke-zicare-nakon-vise-od-20-godina-opet-iznad-sarajeva-281589 FB stranica trebevićke žičare. Ima slika sa radilišta, ali i slika stare žičare. https://www.facebook.com/revitalizacijatrebevickezicare/
  9. https://forum.klix.ba/sarajevska-zicara-t81936s875.html
  10. U toku je obnova na koju se čekalo 26 godina. Danas su postavljene prve gondole. https://www.facebook.com/revitalizacijatrebevickezicare/?hc_ref=ARTXQ1VU9kolmyE6OzPotfxXItdTydOJBukhhEDhHJ4raow4IiUXJI6X_1Pmpipda_M
  11. Prije nekoliko dana iskočila su 2 tramvaja iz šina. Prvi kod tehničke škole, a sat i po kasnije drugi je iskočio na pomoćnoj okretnici na Čengić vili koja se koristi u vanrednim situacijama kada saobraćaj funkcioniše samo od Ilidže do Čengić vile. Da baksuzluk bude veći tu veče nije radio ni trolejbus jer je bila utakmica na stadionu Grbavica, tako da je Sarajevo tu veče bio u prekidu kompletan tramvajski saobraćaj od Ilidže do Baščaršije i trolejbuski saobraćaj prema centru grada (funkcionisala je samo linija Otoka-Dobrinja 108) Imam utisak da vlasti jedva čekaju da se desi tragedija pa da onda konačno zatvore prugu zbog nesigurnosti umjesto da izdvoje sredstva za remont. Nakon toga će lakše ugasiti i GRAS čiji se stečaj odavno najavljuje. Odnedavno je GRAS pod prinudnom upravom kao navodno "posljednji pokušaj da se GRAS spasi prije stečaja, a ako se ništa ne uspije onda će odmah iza nove godine gras otići u stečaj"
  12. Svima nam je promaklo da je 202 s pantografom naprijed i Nestle reklamom u stvari ex 272 Ovi drugi su imali reklame po kojima su bili prepoznatljivi, a ovaj kad je izašao s brojem 202 bio je ofarban i izvana, i unutra je bio tip top sređen, čak mu je i pantograf bio ofarban u žuto po čemu je bio specifičan, pa smo svi mislili da su to pravog 202 remontovali. Pravi 202 je bio zadnji tramvaj s pantografom nazad, mislili smo da je i zadnji kojem je prebačen pantograf naprijed, međutim izgleda da je zadnje prebacivanje bilo možda 2007-2008 kad je remontovan 276.
  13. 212 je imao možda 7 dana gb 283 i odradio je jednu probu pod tim brojem, ali vraćen mu je originalni gb. Ne znam sa čim to ima veze. ali tako je bilo prvo sa trolejbusima. Provlačilo se kroz papire da rade oni što su kupljeni u Češkoj 1996 (8x Škoda 14tr) i 2000 (6x Sanos S200tr), a u stvari kako su ovi crkavali, tako su prijeratni Sanos i Škoda trolejbusi dobijali garažne brojeve od čeha. Što se tiče tramvaja K2, čini mi se da je njihov "planski" rashod zasnovan na stepenu oštećenja u ratu, a oni koji su u papirima uvedeni kao urgento sanirani bili su planirani da voze 10 godina nakon sanacije, odnosno da budu prije zamjenjeni. Međutim ispostavilo se da su ti tramvaji možda u boljem stanju od nekih drugih, pa su ovi "urgentno sanirani" nastavili da rade pod drugim garažnim brojevima. E sad ove zadnje renumeracije su mi malo i nejasne, al vidjećemo na šta će to izaći, Bečki su isto renumerisani u nekoliko navrata od 2010-2016 da bi ispalo da su ovi koji su prije došli prvi izrezani, a oni su kupljeni namjenski s planom da rade 5 godina.
×
×
  • Create New...