Jump to content
zeljeznice.net

waterloo

Članovi
  • Content Count

    139
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Evo jos jedan mali kuriozitet koji je vezan za London Waterloo stanicu, prije nekih 12-15 mjeseci u ovoj stanicu su instalirane ove kapije za provjeru karata ( ticket barriers) kojih sve ukupno ima 158 na citavoj stanicu ( bez podzemne naravno) i navodno je to najveca takva stanica u Evropi, odnosno stanica na najvecim brojem ovih kapija .
  2. Samo jos jedan podatak koji ilustruje kolike su pare u 'igri' naime SWT je platio vladi 1.9 milijardi Ł za privilegiju da i dalje ostane glavni operator u ovom dijelu drzave. Ugovor je potpisan na 10 godina prije nekih 2 godine ako me sjecanje ne vara. S tim naravno sto nisu sve pare placeno udjenom nego se to radi cijlom periodu od 10 godina koliko i ugovor traje
  3. Southeastern je malo manja po broju stanica koje pokriva u svojoj mrezi i sa manjim brojem putnika koji dnevno putuju u London, i sve kad se sabere i oduzme jeste SWT je najveci operator u GB, a na drugom mjestu je SE. Sve ove ostale kompanije koji si spomenuo su manje i po obimu vozova koje saobracaju svaki dan i po broju putnika, naravno sve su one vrlo specificne na svoj nacin.
  4. Evo jos nekoliko podataka vezanih za ovu kopmaniju kojoj je sjediste u London Waterloo. Passengers= Putnici: Daily passenger volumes: 400,000= Dnevni broj putnika Annual passenger volumes: 175 million=Godisnji Broj putnika Approximately 189 million passenger journeys and 3.3 billion passenger miles a year are made on our routes= Priblizno 189 miliona putovanja i 3.3 milijarde putnickih kilomtara godisnje na dijelu koji pokriva South West Trains a to je Jogozapadna Engleska
  5. 23 perona a u jutarnjoj i popodnevnoj spici zaista ne postoji niti jedna jedina sekunda da neki voz ili ne ulazi a neki izlazi a nerijetko i nekoliko istvoremenih ulaza i izlaza. U jutranjoj i popodnevnoj spici najkraci vozovi su 8 vagona i to su ovi prigradski i svi su puni kao sibica, a ovi medjugradski su po 12 vagona i takodje su svi dubke puni.
  6. Samo jedna mala isparavka ako mogu, ovaj broj od 46.000 je u usvari trebao da bude 146.000 jer je to broj putnika koji svako jutro doputuje u London Waterloo u jutranjoj spici koja traje od 0700-1000, a ukupan broj putnika koji prodje kroz London Waterloo u toku jednog dana je nekoh 220.000 i nevjerovatnoh 1.600 vozova. I samo da dodam da su slike zaista prelijepe _________________
  7. Ciro_bos moj ahbabu stari slike su za 10 svaka cast, uostalom ti si nas i dosad navikao na odlicne reportaze pa i ovaj put nije moglo nikoko drugacije nego odlicno ,
  8. Stari moj prijatelju sta drugo reci nego ODLICNA REPORTAZA, uostalom kao i sve predhodne reportaze. Da ti name ne postanes moderni putopisac 'Evlija Celebija'.
  9. Ciro uz duzno postovanje prema tebi i tvojim fantasticnim slikama i svemu ostalom, ali mozes li nam reci koliko je zaista skupo to 'skupo'. Ako moze malo u ciframa i uz jos jedno veliko HVALA na slikama. Poz
  10. Ciro Majstore, Ciro Majstore, Ciro Majstore, Ciro Majstore .......... p.s. Jeli ono u Bukviku Otpravnik bio Josip Lelic? HVALA NA SLIKAMA
  11. Predinvo Ćiro_bos ama bas predivno, evo sad ove slike ponosno pokazijem svojim radnik kolegama Englezima i svi u jedan glas kaze 'This is life' ili sto bi mi rekli OVO JE ZIVOT. Stari moj prijatelju jos jdnom hval za ove divne slike, koje su mene malo i vratile u one ratne godine kade se ovuda svakodnevno pjesacilo ic Brckog za Srebrenik.
  12. Ismete pozdrav i tebi od generacije 78-82, i jel ovo profesor J Jukic na ovoj slici.
  13. Evo ja cu pokusati da malo upotpunim ovu temu s mojim skromnim znanjem o istoriji ovog mosta. Sudbina ovog mosta je vrlo bogata USPONIMA i PADOVIMA i to u bukvalnom smislu jer je ovaj most rusen nekoliko puta. Prvi put se to desilo prilikom povlacenja Njemacke vojske i to se desilo koliko ja znam 1945. Poslije je most popravljen i bio je koristen u svrhu drumskog i zeljeznickog saobracaja to ranih 70tih godina. Kada je napravljen novi iskljucivo zeljeznicki most izmedju Gunje i Brckog ( koji je takodje dozivio rusenje 1992) ovaj stari Savski most postaje samo drumski i sve do polovine 80tih je bio u vrlo losem stanju, jer kad je prestalo zelj koristenje mosta sve investicije su se svele na uklanjanje sina i to je to. Voznja autom preko ovog mosta u to vrijeme je mila gora od ikakvog makadamskog puta a pogotovo prelaziti pjeske je bio rizik jer se vremenom veliki broj pragova nasao u Savi tako je most od pojedinih Brcaka bio nazivan most 8 Marta, ( aludirajicu na velike **pe) na mostu. Nadam se da ovom salom necu izazvati gnjev ljepsepeg pola na ovom forumu. Sredinom i krajem 80tih uslijedila je velika rekonstrukcija i Savski Most je ponovo zablistao u punom sjaju, polozena je nova asfalntna traka i velike popravke su izvrene na konstrukciji mosta i takodje na pilotama. I onda slijedi onaj mozda najburnio dio proslosti ovog Savskog ljepotana. 1992 nas most je dozivio dva rusenja, po jedni sa svake strane. Prvo je minirana Hrvatska strana koja je izvedena ako me sjecanje ne vara u Aprilu 92 i u toj eksploziji nije bilo zrtava ( bar da ja znam) a onda ona druga eksplozija sa Bosanske strane koje je izvedena od strane jna, i to na takav svirepan nacin da se ni do danas nezna koliko je ljudi izgubilo zivote na tom mostu. Naime sta se dogodilo tog kobnog 30.04.92, posto je to bio jedan od zadnjih preostalih mostova na Savi preko kojeg se moglo preci iz Hrvatske u Bosnu i Hercegovinu ( ali samo pjeske, posto su postavljene skele za prelaz pjesaka) a most je preko noci bio zatvoren, to kobno jutro je bilo toliko ljudi na Hrvatskoj strani zeljno cekajuci da se most otvori i da ljudi idu svojim najmilijim, i na molbu svih ovih ljudi, Strazari na Hrvatskoj strani su popustili pod pritiskom svih ovih zahtjeva i otvorili most nekih 30--40 minute prije normalnog vremena.I onda kad su se svi ovi ljudi zaputili preko mosta ka Brckom i otprilike kad su bili nadomak prelasku mosta, jna odlucuje da digne most u zrak sa svim ovim ljudima, zenama i djecom na mostu. Eksplizija se dogodila oko 0430 i posto sam u to vrijeme bio u Brckom i licno sam otisao na lice mjesta da vidim sta se dogodilo i vjerujte da i dan danas ne nalazim rijeci da opisem sve te strahote koje sam vidio. Nakon zavrsetka rata u BiH most je ponovo obnovljen i stavljen u funkciju spajanja ljudi i dobara, ali nakon svih ovih uspona i padova ovaj most je sada u vrlo losem stanju tako da je prelaz preko mosta zabranjen svim teskim vozilima. Kolika i kava su ova zadnja ostecenja zaista neznam ali cu se raspitati ovog ljeta kad odem dole na G.O.
  14. Znam moj dobri Ciro da sam ostao duzan dosta toga oko ovog mosta i njegove proslosti i sadasnjosti a bogami i buducnosti, ali su najveci krivci 'konji' posto sam danas na poslu i bas kad sam nasao malo vremena da napisem koju rijec, kad ono posao opet navali posto su na oderdjenom dijelu pruge izmedju Londona i Portsmoutha neciji konji dospjeli na prugu pa smo imali problema dok to nismo sredili, ovo je malo O.T ali se nadam da ce mi biti oprosteno. Cim stignem kuci javljam se sa malo vise informacija
×
×
  • Create New...