Jump to content

tiho

Članovi
  • Posts

    201
  • Joined

  • Last visited

tiho's Achievements

0

Reputation

  1. Vlada,terminalski ispisana,tamo gdje ima terminala,a gdje nema,put pod noge,pa popisuj ručno.
  2. Ovo je teretnica u dnu sa ukupnim podacima. I kod nas se popunjava "Izviješće o sastavu i kočenju vlaka"-Pe-54 ili nakadašnji S-66.
  3. Dodao bih nekoliko svojih komentara na putopis.Kao prvo,sve pohvale na priloženim putopisima. "Željeznička kašika" -klasični bager s namontiranim osovinama ta promet kolosijekom ili prugom.Koriste ga tvrtke specijalizirane za radove na pruzi,a iznimno pomaže pri izvođenju radova oko iskopa,utovara matrijala,što se često koristi na prugama gdje se izvode remonti. U Gospiću ste vidjeli Plug,kojim se nakon istovara matrijala-tucanika planira pruga,slaže tucanik,čisti s pragova. Vagon u Gračacu sa nosačima pričvrštenim uz,služi pri remontu.Kada se stara pruga podiže,onda varioci režu prugu u "polja",a nosači (neznam im točan naziv) su samostalno postrojenje na vlastiti pogon,koji idu tračnicama koje se posebno polažu uz prugu za tu svrhu i podižu "polja" ,te deponiraju na taj vagon.Dizalica koju ste snimili u Gračacu skida ta polja sa vagona i slijedi demontaža odrezanih tračnica od starih pragova.Interesantno za pogledati kada se to radi.Imam neke slike radova,ali slikano je na analogni aparat. Kolosijek u usponu u Gračacu je nekada davno služio kao spuštalica za ranžiranje na stari nači (isti princip kao u Vinkovcima teretna). Uz spuštalicu se nalazi u stari depo za parnu vuču. Okretnicu iamju kolodvori Ogulin,Gračac,Knin,Perković. Šteta što ste "...skrenuli lijevo na križanju staze..." zapjevao bi vam Thompson,jer ste išli cestom koja skroz zaobilazi želj. prugu.Na izlazi iz Drniša pisalo vam je Split i Šibenik.E ta cesta što ide za Šibenik vam vodi i za Šibenik i Split,a onda biste vidjeli i Žitnić,Unešić,Perković,Prim.Dolac,Labin Dalmatinski,K.Stari,K.Sučurac,Solin,Split P. U svakom slučaju,hvale vrijedan pothvat,još jednom,BRAVO!!! Još bih dodao na neke komentare,kojima pojedinci sebi daju za pravo,šta meni tko može,ja ću slikati šta hoći i kada hoću. Nemožete gospodo slikati šta hoćete i kada hoćete.Pravila su iz vremena davna,ali nisu ukinuta.Ako niste putnik,nemate šta raditi na području kolodvora.Za svako slikanje morate imati pismeno dopuštenje. To što vam netko prigovara za slikanje,prihvatite kao takvo,bez ljutnje,kada se ta osoba makne,vi slikajte i riješeno.I ja sam podosta slikam i radim na HŽ i kada bi mi netko to zabranio ne bih mu proturiječio,jer nisam u pravu.Vremena se mijenjaju,pa i sami vidite da vam to rijetko tko zabranjuje,a nekada davno,e neznam koliko bi se pojedinci bahatili.Ova opasaka nije zlonamjerna,več vam želim dati "i drugu stranu medalje".
  4. kico, vidim da si ga ti slikao, ja sam razmišljao hoću neću ... hoću neću i na koncu nisam, prošao sam sa gornje strane tamo gdje su drva, sa te druge strane na boku piše "KOMISIJA", znači li to da vagon nije iz nekog razloga ispravan? To sam vam htio spomenuti ali kako ste vas dvojica prošli, dok sam vas sustigao dotle sam zaboravio na to. Ajmo HŽ-ovci ... pojasnite nam to što je napisano na boku "KOMISIJA" bijelom kredom. Ako je vagon neispravan iz nekog razloga, isključuje li se, uz prisustvo kakve komisije, iz kompozicije na prvom kolodvoru? I što onda sa takvim vagonom? Pretpostavimo da je ovaj u Gospiću neispravan, tko će njega dovesti u vozno stanje kad tamo nema ničega. Kako se postupa u takvom slučaju? Vagon je isključen iz prometa,te čeka komisijski-povjerenstveni pregled i odluku. Isti može biti isključen iz više razloga:tehnička neispravnost koja ugrožava sigurno prometovanje istoga,kvar na kočionom sustavu,... U svakom slučaju,povjerenstvenim pregledom,ako postoji nekakav kvar,ako vagon može prometovati (po potrebi i smanjenom brzinom),upućuje se u radionicu za popravke vagona,a ako nemože prometovati,popravak se organizira na samom mjesto,gdje je vagon deponiran.
  5. Zaboravih napisati,ona nepoznata ukrsnica-ukrižje je Brdašce,sada stajalište,a nalazi se između kolodvora Primorski Dolac-Labin Dalmatinski.
  6. Fala Vice na pozdravu,putopis dobar,Lika zimi nezaboravna.
  7. Bio sam neki dan u Šibeniku i prometnik mi je rekao da imaju jednu skretnicu gdje okreću lok.
  8. tiho

    Split-Zagreb-Split

    Jučer sam radio u K.Starom,dnevnu smjenu,znači ti si bio sa strojovođom u upravljačnici na 1521.Vidio sam vas,pozdrav!
  9. Pišem napamet,ali rekonstrukcija očito još nije gotova.Prvi i četvrti kolosijek nisu slijepi,očito če biti povezani jednim malim izvlačnjakom-šturcom,za smještaj jedne dizelke,pri prijemu vlakova u kolodvor. Drugi i treći kolosijek su slijepi i namijenjeni prijemu motornih garnitura.
×
×
  • Create New...