Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

tomek

Članovi
  • Content Count

    839
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Zagreb
  1. tomek

    tomek

  2. 'Liepaja's 1000-mm gauge tram line is in a relatively good shape. It is served by an almost homogenous fleet of Tatra KT4 vehicles, some original ones from Soviet times, and some second-hand trams purchased from East German cities such as Erfurt and Cottbus (inside they still display many German stickers like 'Notbremse' or 'Türöffner'). All trams are covered with full adverts, which gives each car a special identity, while it is not clear whether the tram company actually has a colour scheme in its cooperate identity. Some decorative elements at the new stops plus the website make me think that it could be green (there are also some green buses, while most other buses run in their original livery revealing they were purchased from some Swiss and other Western cities).' Ovdje ima zgodna reportaža: http://schwandl.blogspot.com/2013/07/liepaja-daugavpils-trams.html
  3. Malo fotki tramvaja u Sarajevu zadnja 2 dana: Düwag 902 911 913 ČKD 209 291 ne znam gbr Još jedan kojem ne znam gbr
  4. Avioni koji se mogu spojiti na mostove većinom se spajaju na mostove.. I dalje se šuška da će nakon lokalnih izbora ovu cestu koja vodi od novog terminala prema starom i dalje prema Gorici zatvoriti, al to su zasad samo priče. I da, kad su već uređivali novi terminal mogli su je nanovo asfaltirati jer je u jako lošem stanju stari dio ceste (doduše ima i gorih u ZG) te se stvarno moglo tih kilometar dva srediti. Toranj ima ozbiljnih problema jer ne vidi do novog terminala, a danas su im rikavale kamere koje to pokrivaju pa je bilo malo kaotično.. Budući da je rent-a-car ostao na starom terminalu Pleso prijevoz sa kombijima vozi shuttle do starog terminala. Ovdje ima jedan dobar članak o novom terminalu sad nakon što je otvoren.. https://tangosix.rs/2017/28/03/pozitivne-negativne-strane-novog-terminala-zracne-luke-zagreb/#comment-115565
  5. Plan je da se T1 zatvori te oni koji tamo imaju poslovne prostore polako već se pripremaju za odlazak.. Poslovni prostori na novom terminalu su mali.. Prilikom gradnje nisu poštovani nikakvi zakoni struke, toranj je prenizak te se ne vidi sve s njega što bi se trebalo vidjeti te će postaviti kamere.. Razmak između aviomostova je premali.. Terminal je kao građen za idučih 30 godina, al već za dvije-tri ovim povećanjem prometa će biti na knap.. Naravno, u kakvom je stanju Croatia airlines možda se promet i naglo smanji s time da onda država plaća penale koncesionaru jer je ugovor takav... Avioni će koristiti i staru i novu stajanku, a sa stare će se prevoziti autobusima do novog terminala, no na tom putu će biti i rampa jer između dva terminala su hangari u kojima među ostalim je i dežurna para iliti MIG-ovi koji otkad su stigli sa remonta svakodnevno polijeću te će to stvarati zastoje u putničkom prometu.. Tankovi za avione nisu ukopani jer je bilo preskupo, pa će se avioni i dalje puniti iz cisterne što je znatno sporije.. Inače vozila koja će avione gurati u rikverc sa mostova su kupljena rabljena jer Francuzi štede gdje god stignu, a to si mogu priuštiti zbog kriminalno očajnog koncesionarskog ugovora... Ugl. u ovoj državi gdje god pikneš je drek, tak da bolje je što manje toga znati... BTW i letenje Croatia Airlinesom je postalo prilično opasno jer se štedi na održavanju, a i mehaničara je manjak jer masovno odlaze...
  6. Budući da trenutna vlast u Samoboru ima vrlo velike ambicije da postojeći prijevoznici Samoborček-Autoturist ostanu što dulje ne bi me čudilo da se bore svim sredstvima protiv bilo kakve pruge.. Ona kao takva nije interesantna ni Bandiću te je zato sve ovako neslavno završilo.. Kad će biti zainteresiranijih možda se nešto i napravi...
  7. Da, al ovo je neizvedivo jer treba srušiti cijele kvartove, a guranjem prometa na Gornje Vrapče nikad ne bi uspjelo jer bi stanovnici poludili. Treba biti malo realniji i probati uz što manje troškove(tu ne mislim na sj. obilaznicu koja bi bila ogromni) probati rješiti sadašnje krkljance.. Mislim da taj koji bi išao ovo raditi em bi bankrotirao sa silnim podvožnjacima i rušenjima kuća, em bi ga linčovali jer stvarno projekt nema veze sa stvarnošću tj. imao bi da se o njemu razmišljalo na vrijeme, a ne sad kad se toliko toga izgradilo i nema love..
  8. Starije je sigurno od 29.9. prošle godine jer se neboderi u Strojarskoj tek grade, okretište u Vrapčanskoj aleji je još staro, a na kraju krajeva i u garaži Podsused po razmještaju gdje stoje rashodovani autobusi se vidi da nije friško.. Mislim da treba gledati šire, Holjevac nije gledao rješenja za 10 godina.. Početkom sjeverne obilaznice u Vrapču u Vrapču bi opet napravili kaos, kod zelene se ne treba opće rušiti ako se grade tuneli dalje, a ako se ne grade uništava se zelena zona(tišina,a i samo zagađenje).. Kad bi tramvaj završavao kod Vr aleje tamo već postoji podhodnik do vlaka tako da se u principu apsolutno ništa ne bi trebalo ukopavati osim raditi novo okretište za koje ima mjesta.. Vlak je već tamo.. Ilicu ne bi širio nego ostavio takvu kakva je, a povukao dugo najavljivanu cestu od Vrapča s južne strane pruge.. S tim da se vratim na ovu obilaznicu, da spojio bi ja nju i iz Vrapča i iz Kustošije i sa više manje svih dijelova grada, ali mislim da je bolje da počne što dalje(uostalom Banderasova laprdanja su spominjala da počinje kod raskrižja za Bistru/Zaprešić) nego da se zaguši jedan kvart poput Vrapča prometom..
  9. Koliko vidim ovaj google maps nije baš najjnoviji prikaz jer ima još objekata otkad je ovo napravljeno, ali čak i na ovom prikazu ja ne vidim kako tu povući cestu od 4 trake do ZG avenije bez rušenja pola kvarta.. Jednostavno to ne shvaćam jbg.. BTW dosta kuća uz te Oranice je novoobnovljeno i vidi se da se uređuje ovako kako je te nemaju neke planove rušenja.. Ovo na Vrapču mi se čini skupo jer se treba izmicati želj pruga i graditi raznorazni podhodnici, kod Vrapčanske aleje i dalje u Gajnicama ništa od toga nije potrebno.. Ne znam zašto bi se išta u Stenjevcu rušilo kad je Bologna dovoljno velika da po njoj ide tramvaj, ako može po aveniji Dubrava može i ovdje, pogotovo uz izgradnju jednog ili dva podhodnika za aute koji su već 30 godina u planu koji bi poprilično rasteretili promet u smjeru Vrapča.. Čak uz Bolognu s obje strane ima mjesta da se još proširi od želj stanice Vrapče u smjeru zapada, tamo gdje su silni reklamni panoi ili s druge strane gdje je između ceste i nogostupa zeleni pojas.. Podvožnjak Vrapče bi izgubio jedno 40% vozila(Vrapče je prije svega zakrčeno zbog ovih koji sa ZG avenije dolaze po Oranicama i skreću na zapad u Vrapču i ovih koji dolaze iz smjera Kustošije i skreću u Oranice pa prema Malešnici) kad bi se spojio još jedan koridor od Bologne dolje do Zagrebačke/Ljubljanske jer jednostavno su sad auti prisiljeni ići ili na Vrapče ili na Škorpikovu koja je isto postala kaotična(raskrižje Škorpikova-Bologna i Škorpikova-Samoborska) zbog toga.. Isto tako ovdje bi i sjeverna obilaznica uvelike pomogla o kojoj vidim da se već pisalo i to možda već od zelene magistrale koja bi mogla odlično poslužiti kao startna ulica, a i lako je dostupna sa Bologne kojom dolazi promet iz Zaprešića i Samobora..
  10. Danas sam išao proći Oranicama i stvarno tamo se toliko objekata izgradilo da cesta sa 4 trake nikako ne stane, trebalo bi pola kvarta srušiti što se u ovom gradu neće dogoditi sigurno.. Mislim da bi troškovi ovakvog terminala u Vrapču bili višestruko veći od produžetka pruge do Vrapčanske aleje ili čak do kraja gajnica kod Superkonzuma.. Ugl. sve ovo je jedna velika utopija te se bojim da idučih 50 godina ovaj dio grada ne bude dobio ništa novoga, osim možda kojeg podvožnjaka za automobile..
  11. Ona ulica iza te zgrade je sad uz McD koji je non stop pun dobila smisao jer je parking McD-a spojen na nju iza zgrade te se s parkinga preko nje izlazi na zapad, a ulazi u McD ako se dolazi sa istoka.. Inače zanimljivo je da je Bologna prema gradu nekad bila puna isključivo u jutarnjim špicama, sad kako se u ovaj dio grada naselila hrpa ljudi, a i sve više ekipe radi u Zaprešiću i Samoboru gužve su i oko 4 u smjeru grada (zna biti do Vrapčanske aleje) te isto tako nedjeljom navečer redovito.. Jutarnje gužve su se pak pomaknule (prije od 7- sada od 7.30 do 9.. Isto tako sve češće nastaje zagušenje od križanja Selsa - Baruna Filipovića pa prema Cankarovoj, one zgrade do pruge nisu pomogle sa novim stanovnicima.. Zaključak je da se sve više ljudi doseljava, a prometna rješenja su nam na razini 80ih.
  12. Da, često prolazim Oranicama i tamo jedva ove dvije trake ceste stanu koliko su se svi raširili, a i one zgrade nove mi djeluju nabacano, no možda se to tako čini samo na cesti.. Prikaz okretišta Vrapče se malo treba izmjeniti jer je sad McDonald's nastao, a i malo bi problem bio spojiti ovu sjevernu cestu uz prugu sa Ilicom tamo iza pumpe prema gradu jer Ilica tamo ide tik uz prugu.. Ugl. puno je tu cesti i ovako nešto, a ni slično bojim se neće se izgraditi idučih 50 godina.. Ugl. puno je predizbornih fora i lopata, bojim se ako i dođe netko drugi što je malo vjerojatno da će zateči pustoš i ispasti nesposoban te brzo odlepršati jer je sve opustošeno..
  13. O kojim se Oranicama priča? Jel mislimo na ovu cestu koja ide od Vrapča dole do Hotela Viena? Može link na shemu i podforum o cestovnom prijevozu? Inače informacijama kojima raspolažem grad nema ni lipe, dužan ko Grčka, a ne znaju se skroz ni svi dugovi...
  14. Kuda bi taj pravac iz Vrapča išao? Zadnjih godina se toliko zgrada i kuća sagradilo da ne znam gdje bi ga uopće probili osim tunelom? Inače između Škorpikove i Vrapča su jutra i popodneva postala kaos, u Vrapču su kolone već godinama, a spust sa Bologne na Škorpikovu se sad proteže redovito do Medpotoka.. Ne znam zašto se i ne napravi jedan podvožnjak osim Medpotoka koji je u planu od 1988. i kod Podsuseda gdje bi se vozila iz Zaprešića lakše spajala na Ljubljansku..
×
×
  • Create New...