Jump to content
zeljeznice.net

tomek

Članovi
  • Content Count

    839
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Prije sat vremena vidjeh 2302 na 2 Fora ga je bilo vidjeti na Ilici kod Sv. Duha.
  2. Liniju 121 apsolutno svi u ovom djelu grada zovu 121 Karažnik jer se godinama tako zvala, a liniju 120 Gajnice. Ovaj dodatak Karažnik-Gajnice je uveo dosta pomutnje jer sad postoje dvije linije Gajnice koje nejdu do istog okretišta. Isto tako imamo liniju 130 koja se zove Borčec, al otkad je linija 137 produžena se zove Perjavica-Borčec, a isto tako nejdu do istog okretišta i to treba mijenjati.
  3. Jel D-4 još aktivan i dal se radi na pojačanju za D-5, jer taj se već stvarno navozio.
  4. Prijatelj danas došao na smjenu u pogon Trešnjevka, a kaže kad tamo skoro desetak vozača koji nisu imali s čime izaći u promet. Čeka se ljetni vozni red jer je kaos..
  5. Tramvaj je 2218 i iskočio je prvim postoljem, prošao sam oko 20.20 sa 2 gbr 2256 u kontra smjeru, jedva smo se mimoišli.
  6. 9.mj.95. je već stajao razbijen u Dubravi u društvu sa razbijenom straga 805,831,809,863 i još nekim T4-B4 razbijenim tramvajima, te hrpom rashodovanih stojadina i prikolica (127)
  7. Inače, redizajn reklame na 450 se dogodio nakon teškog sudara, gdje je prednji dio 450 bio cijeli razbijen.
  8. Kao što piše na onom forumu 9.11.1994. su krenuli u promet!
  9. Ovoliko snijega je znalo napadati i prošlih godina samo što se u današnje doba sve očisti sa kolnika.
  10. D-5 prije sat vremena viđen na izlazu iz spremišta Dubrave sa nekim 2100, valjda ga vuku u Trešnjevku.
  11. Inače 164 je tamo negdje oko 2009. imao u Španskom teški frontalni sudar nakon kojeg je pola prednjeg kraja slagano, dugo je bio van prometa i jedini je do danas koji nema originalne registracije od svih NG313 baš zbog toga jer je nakon popravka dobio nove.
  12. Jel zadnji bio Coca Cola ili Kraš Express?
  13. I Rijeku i Osijek je Urbanway bio jeftiniji od Lion's Cityja ako ne bi ubrojili održavanje, budući su računali i održavanje Lion's City je ispao jeftiniji.
  14. Koliko znam iz gradskih planova nijedna ulica nije u planu do City centra iz Španskog. Škorpikova kod Samoborske i podvožnjaka je svakodnevno zatrpana i busevi će na djelu od Kovinske do Bologne gubiti sigurno po 15-20 minuta. Prolazim tamo svaki dan na posao i redovno je kaos, jedino ljeti i zimi kad su praznici se može proći za 5 minuta (pričam o jutarnjoj i popodnevnoj gužvi s tim da je zanimljivo da jutarnja počinje već u 6.30 i traje do cca 8.00, a popodnevna oko 15.45-17.30). Zbog tog kaosa već se godinama i traži još od 88. planiran podvožnjak Medpotoki, a i sve glasniji su i zahtjevi za podvožnjak u Podsusedu i spoj kod Podsusedskog mosta sa obilaznicom koji bi dosta rasteretio i Jankomirski most i Škorpikovu.
  15. Al ne bi bus slao na rotor Savska opatovina - Avenija jer su na tom rotoru gužve, ovo je praktički prazan put gdje bi bus više manje neometano prolazio.
×
×
  • Create New...