Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

kico101

Članovi
  • Content Count

    495
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Rijeka
  1. kico101

    kico101

  2. Hvala puno. Odlične fotografije.
  3. Da li se povećanjem ove fotografije može vidjeti numeracija ove LDH Terranova šanterice? Ja ne mogu izoštriti. U Rumunjskoj je bila jedna 92 53 0813 001-0. Da li je to ta?
  4. S obzirom da imam profesionalnu deformaciju da s balkona pratim situaciju , gotovo sam siguran da 004 nije u Ri bila barem mjesec-mjesec i pol, a 001 isto barem 3 tjedna. Viđam samo 005 i tauruse 562 i 573, a manevru u Ri je uzela Rvatica 304. A ni u Škrljevu ih ni vidjet.
  5. Jedna još ordinira, mislim 005.
  6. Iskreno, nisam baš siguran da će rekonstrukcija u ovom obimu, kao i elektrifikacija pruge Zaprešić-Zabok biti isplativa investicija ( iako se , naravno , veselim ovom remontu ). Koliko god bilo putničkog prometa ( sjeverozapadni dio Zg prigrada ), mislim da prihodi od prodanih karata dugo neće pokriti tu investiciju. Tu bi svakako trebalo biti i tereta da se to isplati. A što se međunarodnog koridora Vc tiče ( ne znam iskreno da li je ta dionica uopće više međunarodni koridor ili je izgubio status ), netko je valjda procijenio da je to trasa koja ima potencijalnog tereta, pa bi stoga, logično, trebalo i ulagati u nju. Danas više tereta ide iz Osijeka direktno za Vinkovce, a zatim prema Strizivojni nego preko Đakova.
  7. Misliš li ovdje i na elektrifikaciju? Uvijek sam se pitao zašto u bliskim planovima nije i elektrifikacija čitavog dijela koridora Vc koji prolazi kroz Hrvatsku ( Strizivojna/Vrpolje-Đakovo-Osijek-Beli Manastir- Dg ). Mislim da Osječani ne bi imali ništa protiv malo struje.
  8. Bravo, Portos. Uživam u ovakvim prizorima. Vrlo neobično za naše prilike.
  9. Čini se, konačno, jedan posao koji će biti kvalitetno odrađen od početka do kraja, bez naknadnih prilagođavanja i korekcija. Nadam se da će iz ovoga nešto naučiti i "ekipa" koja dela Dugo Selo-Križevci. Josipe, hvala na kvalitetnom slikovnom izvješću.
  10. Zasada su bijele bočne strane. Ono što ja viđam u zadnje vrijeme, čini mi se da su aktivni Vectroni 268,269,271,273,279,748, male karavele 003 i 005 ( 005 trenutno glumi manevru u Šoićima i na Škrljevu ), u Pločama đuro 001 i Vossloh 109.
  11. Na riječkoj pruzi je max. mjerodavni otpor 29 daN/t i nagib 27 promila ( barem na pločicama koje sam vidio na terenu-ozbiljni ljudi govore da je kod Melnica i veći ). Primjerice za Asee, na tom otporu, za brzinu od svega 50 km/h ista može izvući svega 446 tona ( samo 5,5 punih Eaos vagona; zato 2 Asee iz Bakra redovito voze po 11 vagona ), dok na 8 daN/t za 50 km/h ide 1447 t ( 18 punih Eaosa ). Razlika je poprilična.
  12. ENNA ima novog Vectrona u floti za Hrvatsku- 91 80 6193 748 - 1. Jučer viđen na Škrljevu.
  13. Prema izvješću o mreži iz 2016-te najveća dopuštena brzina Između Vodnjana i Kanfanara ( a i na cijeloj Istarskoj pruzi ) bila je 80 km/h.
  14. Sorry, kriva informacija. Koliko mi je poznato, 907 je prošla u Mađarsku, pa sam to pogrešno povezao.
×
×
  • Create New...