Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

kriticar

Članovi
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    dubrovnik
  1. kriticar

    kriticar

  2. Nisam bio u prilici zadnjih dana vidjeti prostor stare remize. Jutros vidim da je dio ipak srušen od srijede do jutros. Kada točno ne bi znao.
  3. Valjda trebaju nekakve dozvole za gradilište. Nikad nisam ništa gradio pa nisam ni proučavao zakone i propise koji to reguliraju. Sama zgrada koja je već srušena je bila po zaštitom konzervatora ali ta je zaštita u jednom momentu skinuta. Ne znam točno kad, ali svakako puno prije zadnje licitacije. Da li je vraćena i ako nije zašto, ne bi znao. Možda ima na forumu građevinaca koji znaju propise, a pa nam pojasne kako to ide. Samo petak popodne je po meni čudno vrijeme za početi i završiti građevinske radove rušenja. U svakom slučaju od samog početka ovog sa starom remizom, još tamo od 2008. godine, događaju se čudne stvari.
  4. To je tvoja subjektivna ocjena. Očito si vidio u mom nešto čega nema. Pažljivo čitaj i ne piši o onom čega nema. To je posljednji bitni ostatak tramvajske infrastrukture i smještanje građevinskih strojeva u njega ima neko značenje. Koje? A tajkun sigurno nije kupio prostor da bi u tramvajsko spremište pospremio građevinske strojeve, a već da bi zaradio. A zaraditi može tako da na tom mjestu izgradi nešto profitabilnije od starog tramvajsko spremištu. A da bi gradio prvo treba srušiti ono što je sada bez funkcije na tom prostoru. Njegovo je vlasništvo i može se da radi što ga je volja. Dok ne krši zakon ja ga ne osuđujem. Do rušenja i uklanjanja će kad tad doći. I od pogleda ljubitelja tramvaja biti će sklonjeni i posljednji bitni ostaci postojanja tramvaja u Dubrovniku. Samo mi je čudno zašto se prvo rušenje obavilo početkom vikenda, u vrijeme kad službe odmaraju, a ako je sve legalno. Veći je, po meni, problem kako je uopće Libertas ostao bez tog prostora, ali očito strukture tu ne vide problem. Neka pokuša bilo tko pribaviti kvadrat građevinskog zemljišta u centru Dubrovnika po cijeni dva tri kvadrata poljoprivrednog negdje na periferiji. A sa starom remizom je tako. Ali sve je to bilo i izgleda za strukture prošlo. Za tramvajski forum je bitno kada će se srušiti i posljednji cjeloviti spomen postojanja tramvaja u Dubrovniku, ali nije hoće li neki BMW voziti prebrzo. Bitno je jedino ako se sudari s tramvajem. Zato sam se u svom postu pitao hoće li se tada dogoditi ta za forumaše interesantna i tužna, ali na žalost izgleda neminovna okolnost, a ne i hoće li se na tom prostoru možda graditi staza za trke BMW-a ili nešto drugo. Ispričavam se onima koji su iz prve razumjeli moj post što sam uzeo prostora da i ostalim pojasnim situaciju. Ali nekad je i to potrebno da bi se izbjegli nesporazumi.
  5. U starom spremištu tramvaju su građevinski strojevi. Je li ono sada na redu za rušenje? Jer sutra je blagdan. Lako moguće da su državne službe neradno spojile ga s vikendom. Idealno vrijeme da se posao obavi, a a da te nitko ništa ne pita.
  6. A u tom HPT stvarno nisu normalni. Sada kad pismo pošalješ iz Dubrovnika nekome isto u Dubrovnik putuje preko Splita jer Dubrovnik više nema poštanski centar.
  7. 2008. Godine na inicijativu tadašnje gradske vlasti iz HDZ došlo je do zamjene zemljišta između Libertasa i G. P. Dubrovnik. Libertas je tako postao podstanar u nekad vlastitom prostoru. U međuvremenu je G. P. Dubrovnik otišao u stečaj. Remiza je postala stečajni masa. I bila na bezbroj licitacija. Sredinom 2016. kupio ju je lokalni poduzetnik i od Libertasa tražio veliku najamnina. Prišlo se uređenju prostora u vlasništvu Libertasa i danas je Libertas smješten u svom prostoru. E sad kako je došlo do zamjene građevinskom zemljišta od pet šest tisuća kvadrata u centru grada za duplo veće poljoprivredno na periferiji trebalo bi pitati tadašnje HDZ dužnosnike. Zanimljivo da je sudski vještak procijenio obje nekretnine približno isto. Razlika je bila par kuna. A radi se o zemljištu smještenom po GUPu u zeleni pojas i zaštićeni krajolik gdje mislim ne bi smjelo biti garaže. I ne bi se smjelo graditi. Stara zgrada remiza bila je zaštićeni spomenik kulture, a ali ta zaštita je skinuta, a vjerojatno da bi se lakše srušila. Da li se tu nekome pogodovalo?
  8. Politika koja pogoduje tajkunima.Ali danas se ne priča o politici. Pričekati ćemo u miru da prođe izborna šutnja.
  9. Nema više zgrade stare remize. Zgrada koja je preživjela dva svjetska i ovaj zadnji Domovinski rat nije izdržala barbarstvo tajkuna HDZ tipa. Pala je u petak 05. svibnja popodne poslije radnog vremena. Valjda da službe ne stignu reagirati. A zgrada starija od 100 godina bi trebala biti navodno spomenik kulture. Ali tu se nešto petljalo. Dugo je bila, pa jedno kratko vrijeme nije, a pa onda opet jest. Ne znam za status u vrijeme rušenja, a ali samo vrijeme rušenja može ukazati da ipak nešto sa samim rušenjem nije u redu.
  10. Bio je, bio. Znao je kao zamjena letjeti na Taromovoj liniji iz Bukuresta za Dubrovnik. Inace ATR42 je bio planiran za tu liniju prije koju godinu.
  11. Mislim da rips73 opet nije u pravu što se tice vinarije. Koliko ja znam upravo clanovi šire obitelji Krile zovu taj prostor škarom, pa i ime vinarije dolazi od toga. Kako je to zvao sam g.Mato ne bi znao, iako sam ga osobno upoznao.
  12. Danas se navrsava 45 godina od nesrece koja je samo pospijesila odluku o ukinucu tramvajskog prometa u Dubrovniku.
  13. Prvo prva i druga slika su na istom mjestu. Na drugoj je tramvaj stigao u Uvalu, a na prvoj se sprema da krene iz Uvale. Prikolica je na obje slike priblizno na istom mjestu. Tramvaj sa prikolicom bi po iskrcaju putnika (druga slika) krenuo bez prikolice naprijed, prosao skretnicu i onda mimoilaznim kolosjekom prosao pored prikolice, po prvom kolosjeku se vratio do prikolice, prikacio je(slika jedan) i bio spraman za novu voznju. Slika dva nastala je poslije slike jedan. Dakle i na njoj bi trebao biti zid, ali ne vidi se od tramvaja. Slika tri: tramvaj je malo iznad krizanja i krenuo je prema posti, sad koliko ne mogu ocijeniti.
  14. Sada se postavlja pitanje iz koje godine su te slike. Meni izgleda da se tek pravi trotoar uz cestu na dijelu od Boninova prema staroj bolnici. Gomila kamenja koja se vidi na slikama govori u prilog tome. Vjerovatno se sve to dogadjalo prije VVII ili sto je manje vjerovatno neposredno nakon njega. Cini mi se da je vec kasnih tridesetih proslog stoljeca postojala ograda cijelom duzinom, ako se dobro sjecam starih slika.
  15. Ovo je Uvala, pocetno/krajna mimoilaznica. I slika nije iz pedesetih. Vise stvari govori da je novija. Tabla linije na tramvaju, vozila na slici, njihove registarske tablice.
×
×
  • Create New...