Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

krtekCZ

Članovi
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About krtekCZ

  • Birthday 24.05.1997

Contact Methods

  • ICQ
    438187387
  • Skype
    CZkrtek11

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Prag, Republika Češka
  • Interests
    vozovi, tramvaje, autobuse, metro, fotografija, kompjutere, telefone...
  1. krtekCZ

    krtekCZ

  2. Bok svima .) Čitao som neki članak o ICn, ali bilo je nešto kao dve godine star. Napisano je bilo, da voz 003/004 nie ulazio u promet posle tragičnej nesreće u Knina. Jel se to promijenilo ili još uvek je na zagrebačkom kolodvoru? Chvala za odgovor
  3. Ponovo, sat neke videa 1/ Novy privatni prevoznik Regio Jet sa vozom u Ostravu i Havířov: 2/ Eso (ČD 363) u kraja Prage i sa pozdravljom: 3/ ČD 451 u Pragu, Dolní Počernice. Normalno na liniji S1/S7 nema vyše 451, ali u ljetu zbog rekonstrukcije Praha hl.n. - Dobřichovice sa ovo desio. I mali bonus: 81-71 "Carević" u poslednich dana radenija:
  4. Nie som to schvatio korektno, izvinite Ali recio si sve ljepo, mislim, da zadnji to bilo u rekonstrukcije stazi Anděl - Sídliště Řepy na liniji 9.
  5. 14T je u Pragu 60 komada, design by Porsche. I ja som jedan put 14T vozio .) Problem sa konstrukcijou 14T je kako si recio, i u kad krene, radi veliky šum. Kad neidu u školu sa vozom ali uzmu tramvaj, najbolje što mi može da dolazi je 14T (15T neprometa na liniji 9), zatošto ima najvyše sedališta i onda nemoram da 30 minuta stanem. 15T je za mene FENOMENALNA i jesom ponosan za češke konstruktere O:-). Škoda sat radi super stvari, po nedosljedanej 14T i vozovima 471 uradili su 15T i lokomotive 109E (ČD380), što su vrchovine u svojom polju. KT8D5 ima u Pragu samo rekonstrukciju na typ KT8D5.RN2P, jesu dve serie. Prvu radilo Pars nova a.s., drugu radi GSP Prage. Razlike su u techničkej stranke grijanije i nekych drugich stvari. Unutra su u drugoj serii različne sedaljiště održive kao u 15T i nove dvere.
  6. Automobili Škoda nie maju mnogo similarno sa Škoda Plzeň, koji radi vozovi i tramvaje. 15T je najvyše Češka produkcija, izbog nekych komponenta. Šta ja znam, da dvere su radeni u Austrii u proizvodače IFE Austria. Sutra idu da uradim neke fotografie i videa, uradiću i neke slike u stazi Hlubočepy - Sídliště Barrandov, što je najbolja staza u Pragu
  7. Jeste, pred aplikaciji retro barve na nem byo napisano Talgo
  8. Neke slike: ČD 809 "Šukafon" po malej modernizaciji u stanice Praha - Hostivař ČD 810+010 upredu stanice Bruntál ČD 814 "Regionova" u stanice Lužná u Rakovníka. Regionova je velika rekonstrukcija 810 ČD 680 "Pendolino" u Mariánské Lázně. Normalno Pendolino nie je u ovom smeru, ali u 14. Maja sa radila specialna vožnja zbog otvorenija novog koridora Plzeň - Cheb. ČD 471 "City Elefant" dolazi u stanici Praha - Dolní Počernice. ČD 362 "Eso" dolazi sa Brzim vozom kod Brna preko Česká Třebová u stanicu Praha - Libeň. ČD 363 "Eso" drušstva "ČD Cargo" Vyše neko 40 godine star voz ČD 451 "Žabotlam" u stanice Praha - Libeň. Ovi 451 je uraden u retro stylu i kad dokonći ČD 451 promet, ovi bude jedan kod tych, koji idu u muzej. ZSSK 350 004-8 "Gorila". Ova Gorila je uradena u retro stylu a je popularna iz medzu željezničkimi fotografi ide na vozu EC 273 Jaroslav Hašek u Budapeszt. Ovi ima još specialno ime "Hugo" ČD 162 "Peršing" ide sa Expresom u Žilinu (Slovensko). Nešto malo navyše: City Elefantov jesu tri serie. Prvi City Elefant sa uradio u 1997. Na slike je najnovija serie. U Prage sat je nekych 65 City Elefantov i još cca 6 u depotu Bohumín. Dolazi još 8 za Pragu i 4 za Bohumín. Sutra idu u glavni kolodvor, onda uradim neke slike i videa
  9. Kad by nekoga zanemalo, imamo dva velike projekte sa željeznici u MSTS: www.semora.cz/msts www.trat321.cz Nie som to uradio ja! Obi dva jesu payware
  10. Myslim, da sa necu zovati Mx. Slusao som, da dalsa pruga za metrolinkizaciju ce da je 26. U pruge 17 je to zanemavo. U spici radnich dana idu metrolinije svakich 4 minuta. U 17 je razlik, da jedan put idu dva vagone u Sidliste Dablice i deugi spoj ide sa jednim vagonom u Vystaviste i dale ponovo dva vagone na Sidliste Dablice i tako...
  11. Da, samo sa razlikom da normalno se reci "vana" ale ovde sa reci "wana" .) Kad ide souprava sa T3R.P LF, uradeno je da prvi vagon je T3R.P LF i drugi T3 R.P. Najnovie T3 R.P sa radili u srebrno-crvenej, ale prije sa radili u belo-crvenej. Cerveno-srebrne T3 R.P sa prezivaju "wlk", i ponovo, normalno sa reci vlk .) Kad sa dostanem za konpjuter, napisam nesto vyse i pokazem neke fotografie kod prvog dana prometu 15T
  12. Sutra uplodnem neke slike vozovich. T3R.P LF (T3 Rekonstrukcija Progress Low Floor) sa u češkom prezivaju "Wana". Retro styl sa mi /too/ svida. Klasicnych T3 je Pragu cca 10, posle imamo nekych 150 T3 SU a T3 SUCS radenich za SSSR u godine 1984-1988.
  13. Loša je 21, ale u 3 nema problema. Vodiči u Pragu voli linije na Sidliste Modrany, zatosto ovde nie je problem sa autami. 17 je sa linijemi 9 i 22 "metrolinija", sta znaci da ide dva puta vyse neko normalna linija.
  14. Trať Výtoň - Sídl. Modřany je sat u rekonstrukciji, rešano je to tako: Linija 3: Kod Karlova náměstí ide preko Botanická zahrada i Albertov na Výtoň i vrača se preko Palackého náměstí. Linija 17: Ide to samo z druge strane Linija 21: Neide .)
×
×
  • Create New...