Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

uic60s49

Članovi
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Contact Methods

  • Website URL
    http://dalmarail.wix.com/trains

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Zagreb
  1. uic60s49

    uic60s49

  2. Da na cijeloj dionici je zamijenjen zastor i rešetka. Mislim da ce uskoro, kad zavrsi ova regulacija izmedju sesveta i d. sela, pocet sa zamjenom skretnica u borongaju, trnavi, culincu. dolaze skretnice s betonskim pragovima.
  3. Vidim da se davno pricalo o tehnologiji remonta pa posto sam istrazivao strojni postupak remonta na Fakultetu prometnih znanosti podjelit cu sto znam o tome. Postupak remonta kolosijeka moze se vrsiti na dva nacina. Jedan je koristenje bagera, buldozera i sl mehanizacije, i to se koristi na podrucjima gdje ima dosta mjest oko kolosijeka. Za remont Zagreb Borongaj - Dugo Selo izabran je postrojenje za resetanje kolosijecnog zastora PM 200-1BR i postrojenje za brzu izmjenu SMD-80 jer pruga prolazi naseljenim podrucjem. Postupak remonta ide ovako: Postoje tzv MFS vagoni ili vagoni sa pokretnim trakama na koje se tovari stari materijal odnosno tucanik. Postrojenje se sastoji od 6 takvih vagona i funkcionira na nacin da se stari materijal prebacuje automatski sa vagona na vagon i to tako da se prvo pune zadnji vagoni. kada se napune, otkapcaju se i RTS lokomotiva ih vuce na istovar dok za to vrijeme postrojenje puni ostala tri vagona tako da stroj ne staje sa radom. Vjerojatno ste vidjeli da postrojenje ima dva lanca kojima kopa. Prvi skida cca 25-30cm dok drugi mislim da moze do 1.5m dubine. Tucanik koji se pokupio prvim lancem je puno cisci i on trakama putuje do sita, gdje se odvaja krupni i sitni materijal. Krupni materijal ide u mjesalicu gdje se mijesa sa novim materijalom koji se doprema u malim zutim kontejnerima na kraju kompozicije. te dvije vrste materijala se mijesaju i melju i ugradjuju kao tampon koji se sa dvije zabe nabija. Ispod tampona dolazi geosendvic tj geomreza i geotekstil radi boljih nosivih svojstava kolosijeka i vece horizontalne cvrstoce. Kolosijek se zatim polaze na zastitni sloj. Treba jos spomenuti da veci lanac sav materijal salje u MFS vagone. Nakon toga u nekoliko navrata vagonima se nasipava novi tucanik, određene granulacije, zatim se plugovima i podbijačicom kolosijeci polako podizu i dobivaju svoj pravi izgled. Podbijacica ujedno i regulira kolosijek horizontalno i vertikalno. kada je to napravljeno slijedi brza izmjena i to na sljedeci nacin: nove tracnice se postavljaju sa vanjske strane kolosijeka, zatim radnici odsarafe kolosijecni pricvrsni pribor. Nakon toga poseban vagon sa magnetom polako prolazi i skuplja pribor. Zatim dolazi SMD-80 i prvo vadi stare pragove, sa jednim malim lancem skida par cm sloja tucanika, postavlja nove pragove te sa strane stavlja taj isti tucanik. Tijekom cijelog vremena postrojenje sa posebnih hvataljkama mijenja tracnice te stare postavlja sa vanjske strane kolosijeka a nove postavlja na odgovarajuca mjesta na pragovima. Zatim slijedi varenje u dugi trak elektrootpornim postupkom. Glava kojom se vari se postavlja se na krajeve tracnica i pod 25 000A i 5V krajevi se rastope i spoje. Spojevi se bruse. Postavlja se kolosijecni pricvrsni pribor i ponovno se nasipava tucanik. Podbija se i plug oblikuje kolosijecni zastor. Ima puno fotografija remonta na facebook stranici: https://www.facebook.com/Dalmarail?ref=hl
  4. Strojevi kod Stajališta Sesvetski Kraljevec. Slikano 28.9.2013, cca 17:15
  5. Evo koga zanima, a ne zna puno o remontu koji se vrši strojevima, u ova dva videa je odlično prikazano kako se to radi. Nisu isti modeli strojeva ali rade na istom principu. http://dalmarail.wix.com/trains#!railroad-rehabilitation/coig
  6. Pozdrav! Dobio sam temu za seminar "Remont željezničke pruge" i trebao bi preporuku za dokumente o postupku remonta, sto je remont... Hvala!
  7. pa to ce financirat skola posto ce ostati to skoli za ucenje prometnika. Mislim da oko 1500kn il 2000 da ne bi bilo problema. Mislio sam napraviti mozda duzine jesnog sk. stola tracnice sa bikovima na kraju i gore po 5 ili 4 signala (crveno, zuto, zeleno) u svkom smjeru. Sto se tice elektronike nije problem jer sam tehnicar za racunalstvo. zeza me samo kako cu maketu nabavit(materijal itd.) btw hvala na odg :rolleyes:
  8. Trazim sve ovdje da mi pomognu. Nikada nisam radio maketu i neznam nista o tome. Za maturalni rad sam odaabrao temu slijeđenje vlakova APB-om i htio bih napraviti maketu na kojoj bi bili signali koji bi radili po APB-u. Pa da li bi se ovdje moglo objasniti sve o tome. npr. omjeri vlakova, kako krece izrada, gdje se mogu kupiti lokomotive(bilo bi dobro da kupim neku hrvatsku lokomotivu), prugu, travu, pijesak, kako se spaja(sheme) onaj sistem da mi vlak ide kak ja okrecem regulator. Ja sam signale mislio raditi sam al bi bilo dobro ak ih ima za kupiti. Mislio sam to sve programirati na čip preko kojeg bi to sve radilo. Nadam se da nece bit problem objasniti. Ili ako je ovo sve vec obasnjeno da me uputite. Unaprijed svima Hvala. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
  9. Hvala svima na trudu. Nasao gornjem linku i u prometnom pravilniku 2, članak 39, Regulacija prometa vlakova na prugama opremljenima APB, MO i TK(str. 68,69,70). Ako neko bude trazio da mu sktratimo trazenje. Tnx na pomoci :mirko:
  10. uic60s49

    Zagreb GK

    Vidio sam neke oznake na pruzi od Zagreb Gl. Kol. do Culinca negdje na tracnicama na spojnim mjestima i na pragovima neki projevi napisani sa sprejem. Zasto je to? planiraju nesto raditi ili?
  11. svima vam hvala sto se potrudili dati odgovor. Mene je zanimalo sto je APB, kako radi jer nisam znao gdje bih mogao doci do nekih informacija pa sam se ponadao ovome forumu. Sad znam gdje da trazim. Ali moze se nastaviti raspravljati o APB-u ovdje i dalje pa da se mozda objasni kako radi ovdje. Hvala :grin: :grin:
  12. zanima me sto je APB, cemu sluzi, kako radi, slike, primjerijeri, jer sam za maturalni rad dobio temu "Sljeđenje vlakova na APB-u" i trebao bih saznati sve o tome. Nadam se da cete mi pomoci. HVALA :--) :--) :mah
  13. čini mi se da ovaj vozni red i ne drzi vodu bas. Neki su vozni redovi dobri a neke nemogu naci. :ne zna: :neutral:
  14. Mozete li mi navesti kada vlak vozi iz Dugog Sela ili barem koje vozne redove vozi u danu?? Ako je vec negdje receno molim uputite me. :blink:
×
×
  • Create New...