Jump to content
zeljeznice.net

33serija

Članovi
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    Varaždin
  1. Proba 7023-002 sutra, ako Infra odobri trasu.
  2. Vjerojatno ide na procjenu.....za SP su namijenjene 2044-011 i 013 u idućoj godini
  3. 33serija

    Šveđani

    Nije bio instruktor iz Varaždina na pokusnoj sa 030
  4. 33serija

    33serija

  5. Samo sa jednim osovinskim ležajem????
  6. 33serija

    Šveđani

    Izvan prometa je od siječnja 2013., a izbačen je iz prometa zbog dotrajalog interijera. Danas dobio ceradu i ide u livade.
  7. 33serija

    Šveđani

    Zasad ništa od remotorizacije....navodno preskupo i dosta komplicirano. 033 uskoro dobiva ceradu da se zaštite dosadašnji radovi na limariji koji su odrađeni i čeka pokriven ceradom bolju budućnost.
  8. 33serija

    Šveđani

    Vjerojatno kad ga kompletiraju...trebao bi natrag za Varaždin, u južne krajeve navodno sele 030 i 031
  9. 33serija

    Šveđani

    Danas na probi i 7122-004 nakon KP-5, na relaciji Varaždin-Lepavina-Varaždin
  10. Navodno je Ugovorom ugovoreno da baš iz razloga koje je Portos napisao može se produžiti rok isporuke za 90 dana bez ikakve penalizacije.
  11. Strpljen-Spašen.....polako
  12. 33serija

    Šveđani

    Kako to misliš da to ovisi o dežurnim strojovođama???? Pa nisu strojovođe noćni čuvari. Strojovođa može dobiti samo po tamburi ako im se suprotstavi ili može biti utužen ako je jači od njih. To je problem prvenstveno vodstva firme, želi li se riješiti grafitera ili ne želi
  13. 33serija

    Šveđani

    Neka sad dalmatinci dokažu da su kulturniji od zagoraca i međimuraca gdje je vozio do odlaska u Split, pa neka ostane tako dobro očuvan što duže.
  14. 33serija

    Šveđani

    Odgovor potraži u činjenici da je vlak prije i poslije defekta normalno vozio bez ikakvih ključnih mehaničarskih zahvata...uz malo pažnje, jer to su ipak vozila stara 40 godina.
  15. 33serija

    Šveđani

    Lako je zakuhati majstoru šveda ili makozu na +35, ali treba biti majstor pa odvesti vlak da ne zakuha, a ovaj to definitivno nije, jer je prije toga čitav dan 019 vozio bez problema jer ga pravi majstor štedio nepotrebnog naprezanja, a vlak je došao sa KP-1 sa ispuhanim i opranim hladnjacima. 026 ga dovukao u Viroviticu gdje su natočili rashladnu tekućinu i vlak bez problema došao u Varaždin
×
×
  • Create New...