Jump to content
zeljeznice.net

EVIL ACTIVITIES

Članovi
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Da., na 5-ici je napravljena posebna tablica voznog reda a vjerojatno i na ostalim linijama ali one šifre nije bilo moguće unijet samo standardne 9901 i 9902. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Ne znam kako će to bit rješeno, morao bi pitat nekog od vozača sa kasne koji su bili u zastoju, inače prekovremeni su postali takoreći stalni dodatak na plaći, nažalost... S6 Edge Plus
  3. Nažalost da, 11 voznih redova iz kasne službe je ostalo do 5 ujutro, nije bilo pomoći dok policija nije završila očevid u potpunosti. S6 Edge Plus
  4. Pa ne maltretira se on ni sa dolaskom na posao na vrijeme pa mu vjerojatno ni ovo ne bi predstavljalo problem. Da se vratimo na temu, jučer sam vozio 11-icu i ako se ne krene sa Črnkasa malo ranije onda si u kur*u, vozno vrijeme je isto a dosta se vremena gubi na objašnjavanje putnicima gdje, kako i zašto jer mnogi misle da mi skraćujemo u spremištu pa vozimo natrag za grad, pa kako sad to a na displayu piše Dubec, pa što nam niste prije rekli da skraćujete i slično, neko vrijeme su bile tam i pričuve iz Dubrave da nam malo pomognu sa objašnjavanjem, naravno gubi se vrijeme i na okretanje u samom spremištu jer se mora vozit sporo, pa semafor prije ulaska u samo spremište pa semafor na izlasku iz Mandlove prem Dupcu, u jednom krugu mi se potrefilo da je ispred mene bila još jedna 11-ica i 4-ka dok već u drugom sam bio sam pa sam pokupio iste one putnike koji su i izašli iz mog tramvaja, sve u svemu ovo mi je najgluplje preusmjeravanje radi radova u ovih mojih 11 godina staža, i ne znam odakle informacija Dean24 da tramvaj vozi sa putnicima kroz spremište, jbt to je napisao kao da je 100% siguran u to a koliko primjećujem greške i krive informacije mu nisu strane kao i info da je Miličević dobio otkaz što nije točno neko je premješten iliti smjenjen ali to je neka druga tema. Naravno i meni je bi bilo jednostavno i logičnije bez puno maltretiranja i vozača i putnika da tramvaj ide sa putnicima kroz spremište, i tako sam i mislio da će bit ali kod nas vrijedi ona zašto bi bilo jednostavno kad može bit komplicirano, uvjerio sam se u to nebrojeno puta tijekom godina, promjene se događaju ali teku užasno sporo, proći će još dosta vremena dok sve ne sjedne na svoje mjesto, tamo negdje kad odem u penziju.
  5. Meni kao vozaču više odgovara bik na liniji 1 jer mi ide na kuki (a vjerojatno i putnicima) nacukavanje sa katicom u gužvama kod Gundulićeve, Britanca i vrlo često na Račkoga u smjeru Borongaja, sa bikom bar mogu zračnom kočnicom fino dozirat kočenje bez nepotrebnih trzaja.
  6. U službenoj obavijesti koja je jučer stavljena piše da će ta skretnica zbog svoje istrošenosti bit blokirana tj. zakajlana, i da, jedinice ujutro produžuju na republike Austrije.
  7. Mene zanima što se može poduzet ako se ustanovi da je ovo izmišljotina, Zet-u se ugled konstantno srozava, gotovo svaki tjedan nešto izlazi u novinama, pogotovo na netu...moram priznat da se ja već osjećam nelagodno u uniformi, da li će Zet više ikada vratit onaj ugled koji je imao davnih godina, kad ja nisam ni bio rođen, ili će sve otić u 3 pm???
  8. Mogu si mislit na što bi to ličilo, dođem na Borongaj sa tom posebnom linijom, bez obzira kako ona bila označena, ukrcaju se i oni sa vlaka ali bogme i redovni neinformirani putnici i onda psuju mater vozaču jer nije stao do glavnog, vrlo lako si mogu zamislit taj scenarij.
  9. Gledam igre bez granica jučer na stanici Tehnički muzej u smjeru Ljubljanice, ja stojim sa 9-kom kao drugi tramvaj ispred mene 12-ica, kontrola ulazi kod mene i njih 5-6 naravno odmah izlijeću van i trk naprijed u 12-icu ali u istom trenu se pali zeleno svijetlo i 12-ica zatvara vrata i samo ih dvoje uspije uć unutra i naravno vidiš na licima ljutnju i ćuđenje,kak je on mogao krenut i zatvorit vrata a oni bježe od kontrole i to iz drugog tramvaja, gledam i ne vjerujem.
  10. Izgleda da stvarno više nema tih poruka u tramvajima,evo i danas vozim i osluškujem ali ništa ne čujem:D Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
  11. Katice iz TPT-a su samo na posudbi TPD-u.... Predmet: Zamolba za posudbu 5 klimatiziranih KT-4 kola Ponukani trenutnim velikim vrućinama u našem gradu, kao i ekstremnim uvjetima rada u neklimatiziranim vozilima, g. N.Miljković, koordinator povjerenika za Zaštitu na radu, i Povjerenik zaštite na radu TP Dubrava g. Z. Vidović, obratili su se nadređenima s prijedlogom o posudbi 5 klimatiziranih tramvajskih vlakova iz serije KT-4 iz pogona na Trešnjevci, za pogon tramvaja u Dubravi. Naime, kako je stupanjem na snagu ljetnog voznog reda došlo do određenih reduciranja na pojedinim linijama, a samim time i mogućnosti da TP Trešnjevka može s postojećim kapacitetima pokrivati cijeli vozni red klimatiziranim vozilima, došli smo na ideju, te porazgovarali sa šefovima servisa u oba pogona, o mogućnosti posudbe barem 5 klimatiziranih tramvajskih kola iz serije KT- 4 za kolege u TP Dubrava. S prijedlogom smo naišli na izuzetnu susretljivost u oba servisa, a dobrom voljom i brzom reakcijom Izvršnog direktora za promet g. I. Miličevića naša zamolba je već u fazi realizacije. Vjerujemo kako će ovakav potez naići na pozitivne reakcije, a našim kolegicama i kolegama u TP Dubrava pri ovakovim temperaturama biti veliko olakšanje. Za koordinaciju- Zoran Vidović
  12. Linijski kontrolori nemaju veze s ovim, u linijske su išli vozači sa malo dužim stažem. Ovdje se radi o zadnjoj generaciji vozača tramvaja koji su počeli radit početkom 2009.g. i ovaj tjedan su trebali konačno potpisat ugovor na neodređeno vrijeme, i potpisali su ga danas ali uz uvjet da budu u kontroli karata najviše 3 mjeseca i to počevši od idućeg tjedna kad imaju prvo edukaciju, nakon tog vremena bi ih trebali vratit u vozače ali ja nekako mislim da će ih svako malo maltretirat s tom kontrolom.
  13. Točno je da su potpisali ugovor na neodređeno vrijeme ali će na radnom mjestu kontrolora karata biti najviše 3 mjeseca pa će ih vratit u vozače, vjerojatno postoji mogućnost da će po potrebi bit u kontroli, tako sam ja shvatio iz priče kolegice iz garaže Dubrava koja je ta zadnja generacija vozača.
  14. Ma nemoj mi reć,a ako ostavim 12 DUBRAVA nema apsolutno nikakvih problema,how yes no...inače ljudi su puni razumijevanja za takvo skraćivanje
  15. @Zglajzan-daj ti meni objasni kako se to ''ljudsko tijelo '' pričepi na NOVOM tramvaju jer ja nemam pojma....jel ti uopće znaš što znači ''pričepit'' nekoga ili nešto,na novom tramvaju vrata se automatski ponovo otvaraju ako naiđu na otpor a ne ostaju u položaju ''pričepljivanja'',znači vrata te mogu samo dotaknut a očito je da ponekad ne reagiraju na štapove,kišobrane i ostala sranja koje ljudi guraju unutra jer su pretanka ali to je propust proizvođača...Što se tiče stajanja na stanici koliko bi to,po tvom mišljenju,tramvaj trebao stajat na stanici sa otvorenim vratima,to je isključivo procjena vozača ili bi trebao tebe čekat dok kupuješ pljuge na obližnjem kiosku pa da možeš uletit unutra ili babu koja baš plaća paradajz na placu a ugledala tramvaj sa još otvorenim vratima....i ona tvoja zadnja rečenica..bio si u mesnici pa si čuo da je mušterija uvijek u pravu,ne,putnik NIJE uvijek u pravu,ustvari,puno češće nije u pravu...
×
×
  • Create New...