Jump to content
zeljeznice.net

Chvembo

Članovi
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Pratim ovu temu redovito i ova rasprava o financiranju i bankama potpuno stoji. Ovo je sad baš totalni offtopic ali nisam mogao to ne iznjeti. Končar osim niskopodnog vlaka i tramvaja je zadnjih godina razvio također još jedan visokotehnološki proizvod, vjetroagregat snage 1MW. Nakon postavljanja prototipa na Pometenom brdu kod Sinja već dvije godine se čeka i traži financiranje ovog projekta, ali uz našu državu i banke to se čini kao nemoguća misija. Za to vrijeme stranci su na 5 mjesta po obali sagradili mnoštvo vjatranjaća, a mi uz gotov razvijen vlastiti proizvod sjedimo i čekamo milost.... Sorry na totalnom offtopicu.
  2. Od kuda ti pak to da su motori na TMK 2200 licencirani ili što već od Siemensa?? Končar ima veliko iskustvo u proizvodnji sinkronih i asinkronih rotacijskih strojeva (motori, generari, kompenzatori...) te su motori na TMK 2200 i EMV-u rezultat vlastitog razvoja asinkronih motora.
  3. Naravno da u ovako velikom i složenom proizvodu nisu sve komponente proizvedene u Končaru ili u Hrvatskoj. Pa tako se proizvode i visokoserijski automobili, a kako onda ne vlak koji je u malim serijama. Što se tiće vlaka, definitivno vlastita proizvodnja i razvoj su motori, zatim konstrukcija, podvozje, energetski pretvarači glavnog pogona, energetski pretvarači pomočnih pogona, punjači akumulatora, transformator, glavni upravljački elektronički sustavi. Ono za što znam da se kupuje izvana su zahodi, sjedala, kočioni sustav, klima, displeji u upravljačnici (ali u njima je opet Končarov software)...
×
×
  • Create New...