Jump to content
zeljeznice.net

alenosk

Članovi
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About alenosk

  • Birthday November 20

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Osijek
  1. alenosk

    alenosk

  2. Potrudit ću se, pa makar i s prozora, svečano ispratiti IC Dravu :cry: .
  3. Na istoku ništa novo u novome HŽ VR-u, a pametno da ne govorim! Dakle, ako ne računamo onaj u 4.42, prvi vlak i to onaj preko Vkc-a u Zgb, stiže u 9.33, a Podravka u 9.41. E Panturist je očito shvatio kako bi u svemu tome mogao profitirati i odlučio je liniju u 4.30 > Zgb-8.25 uvesti - svakodnevno. I dakako kako ne spadam u medije, šaljem veliki pozdrav našem ministru, i nadam se da će se naći netko pametan na konferenciji i upitati ga zna li on uopće gdje je Osijek .I što mu je baš ta IC Drava toliko smetala da nas totalno ˝međunarodno prometno osakati˝ točnije 11km prema EU i 5km prema BiH! Hvala. Toliko!
  4. +++++++++++++++++++++++++++++++++++ bravo!!! Slao sam ja upite u OBŽ, ljetos kad su tek najavili ukidanja međunarodnih i pograničnih vlakova i što misle učiniti po tom pitanju, posebice jer su OBŽ i Baranya prijateljske županije, Osijek i Pecs gradovi prijatelji od 1973.!!??? I mo'š mislit što su mi odgovorili... :vidiga:/> :vidiga:/> :vidiga:/> :vidiga:/> :vidiga:/>
  5. http://www.glas-slavonije.hr/182070/3/Pozdrav-iz-HZ-a-Do-Zagreba-dva-sata-duze-i-50-kuna-skuplje Evo upravo sam pročitao članak u Glasu Slavonije, tako da se oni, koji su se možda potajno nadali (kao i ja) do zadnjega da neće ukinuti Dravu, mogu PRESTATI NADATI! e'o šta piše: HŽ UKIDA I JEDINU IZRAVNU LINIJU IZ OSIJEKA ZA MAĐARSKU U novom voznom redu Hrvatskih željeznica neće više prometovati ni međunarodni vlak broj 258/259, koji sada vozi na relaciji Sarajevo – Budimpešta i obrnuto. To znači da Osijek gubi jedinu izravnu željezničku liniju za Pečuh i Budimpeštu, ali i za Bosnu i Hercegovinu. Iako je riječ o gubitašu koji mora racionalizirati svoje poslovanje, uvijek se nekako čini da sve ide preko leđa Slavonaca i Baranjaca. Za uspomenu će mi u putovnici ostati punooo Magyarboly žigova :cry:/> :cry:/>
  6. Ni oni sami ne znaju. Ukida se IC Sarajevo-Budimpešta 258/259 preko Vc koridora, Jel' to sad konačno i definitivno!?!?!?!!
  7. I eto.. onda mene svi pljuju kad ja kažem da netko u vrhu HŽ-a i MMPI-a sustavno želi Osijek prometno izolirati :cekic:/> :cekic:/>
  8. Zagrepčani će ipak i nakon 9. prosinca moći putovati vlakom u Budimpeštu i Sarajevo, a Riječani u Ljubljanu. A Osječani u ... Još jedan doprinos prometnoj izolaciji Slavonije i Baranje stigao je ovog ljeta iz HŽ Putničkog prometa koji je u srpnju najavio ukidanje, pardon, "prilagođavanje" svojih međunarodnih linija. Što to zapravo znači za Slavoniju i Baranju? Ukidanje međunarodnog vlaka Budimpešta – Sarajevo, jedine izravne veze koju Osijek u ovom trenutku ima sa svijetom (ta linija prolazi kroz Osijek, Beli Manastir i Pečuh) izravno bi pogodilo našu regiju i dodatno bi ju izoliralo. Unatoč prosvjedima s bosanske i mađarske strane neizvjesno je hoće li taj vlak nastaviti prometovati, baš kao i vlak koji prometuje na relaciji Beli Manastir – Pečuh a kojega najviše koriste studenti koji se školuju u susjednoj Mađarskoj. Dođe li do toga bit će prekinute sve veze naše regije sa susjednom državom, po prvi put još od vremena Austro-Ugarske, a situacija je još više poražavajuća ako se zna da ne postoji niti jedna autobusna veza između Osijeka i Mađarske. a ovo nam valjda dođe k'o gratis: Od 9. prosinca ukida se jutarnji vlak u 4.43 iz Osijeka za Zagreb, jedina direktna željeznička veza koja preko Slavonskog Broda povezuje četvrti najveći grad u zemlji s glavnim gradom. Hrvatske željeznice će stupanjem na snagu novog voznog reda za 2013. godinu Osječanima ponovno na direktan način dati do znanja da im promet do četvrtog grada prema veličini u Hrvatskoj nije u prioritetima.
  9. Baš lijepo... nadam se da će HŽ iz pretpristupnih fondova EU-a tražiti puno ojra za finaciranje izgradnje okretišta vlakova u Osijeku...očito se vraćamo u ona vremena kada smo bili slijepo crijevo... :ne zna: :ne zna: :ne zna: :ne zna:
  10. Ima li netko novih informacija u pogledu pograničnih vlakova za Pecs :shock: ????
  11. da, sjećam se...jer već 30 i koju godinu živim uz prugu i svakodnevno ih gledam s prozora :rolleyes: A u ovom trenutku mislim da bi bilo u redu da ostane i ovo što imamo sada..
  12. ..ja se samo nadam da će MÁV u tom slučaju biti pametan i zadržati (barem) ona dva pogranična vlaka do Belog Manastira...
  13. a mene zanima čemu su tolika sredstva uložena u koridor Vc??? sjećam se da noćima nismo spavali dok su mjenjali pragove,tračnice,kamenje i kamenčiće, najavljivali brzine do 150-60 km, itd itb... i zašto se ne ostave pogranični vlakovi iz Belog Manastira za Pecs, jer ih ionako voze Mađari...tih par kilometara (točnije 11) doduše iako bi se o broju putnika dalo... (uglavnom ja budem sam (osim ako netko ne ide sa mnom :grin: ) ali i dalje smatram da dvije prijateljske županije i dva grada prijatelja trebaju biti povezani i u budućnosti,pogotovo kako mi ulazimo u EU. Čak sam očekivao kako će se broj linija i povećati :rofl No, sve mi se nekako čini da bi se zapravo trebala raščistiti uprava HŽ-a od raznoraznog nekvalificiranog šljama sa dva razreda osnovne i tri velika odmora, ali s obzirom da za to nitko nema hrabrosti, više sam za opciju ''prodajmo HŽ strancima'' pa možda oni vrate vlakove na pruge i putnike u vlakove.
  14. A što će biti s pograničnim vlakovima????? Konkretno (Osijek)-Beli Manastir-Pecs??????
×
×
  • Create New...