Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

diogen151

Članovi
  • Content Count

    191
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb
  • Interests
    Žičare, IT,..
  1. Nema nikakve nove informacije u ovom članku, kao niti u TV prilogu na RTL-Potraga! Cijena megalomanskog projekta poznata je već neko vrijeme (i ovdje na našem Forumu !) te je sve sada izvučeno u medije da bi se diskreditirao Bandić i politička opcija koju on podržava na predstojećim izborima. Naša posla ! Ako je nekome promakao RTL-ov prilog: https://www.rtl.hr/vijesti-hr/potraga/3609063/s-300-na-425-milijuna-kuna-nevjerojatno-objasnjenje-zagreba-zasto-je-narasla-cijena-sljemenske-zicare/ Inaće, novinarka Silvana Menđušić solidno je zas**** ovu Potragu jer nije uspjela jasno razdvojiti trošak same Žičare tj. elektrostrojarske opreme Doplmayr (>130 mil. kn) od troškova temeljenja stupova i izgradnje 4 nove postaje (> 370 mil.kuna). Uz evidentnu situaciju da su stare postaje, Gornja i Donja još uvijek čitave, jasno je da je trebalo samo zamijeniti elektrostrojarsku opremu i podići nove stupove. Time bi troškovi bili manji. Ako netko to smatra dobrom idejom, produženje tramvajske pruge od okretišta u Dolju kroz Tunel do stare Donje postaje bio bi jedini dodatak takvoj ideji. Uglavnom, treskla se brda (doslovce) rodio se miš ! @Arno: proteklo je izvjesno vrijeme od tvojeg tumaćenja kapaciteta žičare, kutne postaje, gradnje kroz šumovite obronke...., pa bi predložio da to malo ponoviš (repetitio est mater studiorum) jer će uskoro opet početi dežurni ditiramb po tim tvrdnjama. Hvala unaprijed, rado čitam tvoja stručna tumačenja !🖐️
  2. Do sada nismo u temi vidjeli kako napreduju radovi na Gornjoj stanici: u odnosu na cijelu trasu ovdje se najmanje napravilo, više su napredovali lokalni ugostitelji zatvarajući terase i pripremaju se za povećan promet. Tako se napokon i uređuje Vidikovac na Tornju: Sama Gornja stanica se još ne nazire kao Donja, naokolo su pobacani dijelovi stupova oko temelja: Ovo su šarafi i matice kojima će se stupovi zatezati za temelje, za usporedbu veličine stavio sam standardnu bateriju za Canon (cca 4*3 cm) Ovo su valjda kao neki ulazi/izlazi u ono što se gradi ili pomoćne prostorije, najbolje je pitati Forumaša koliko tu bude wc-a ? Sama zgrada se još ne nazire za sada nego šuma armature na mjestu gdje bi trebala izrasti:
  3. diogen151

    diogen151

  4. DB, nebu ništa od toga, jer : Nisi ti shvatio, nije u pitanju "duhovitost", nego čista pragmatika: tko će održavati tako puno tako velikih WC-a ? To je problem i trošak zapošljavanja od ne znam koliko kuna godišnje ? Radije ću unerediti puteljak Zeki i Bambiju nego li se zaraziti u prljavom WC-u !
  5. I jedan pogled po noći sa približno iste pozicije ..ovome treba dodati još koji metar visine kada bude iz kabine..
  6. Slažem se potpuno i ja više volim obaviti ***** u grmlju, no jedino...zimi nije baš ugodno ! @arno : vidim lagani prijepodnevni uspon na Sljeme sa Ajfonom, vivid colors, odličan foto session, baš kako treba ! Mimoišli smo se par sati, nema smisla da ponavljam tvoje motive sa trase, pa ću dodati samo ovu sliku famoznog iskopa koji se vidi čak iz Zagreba. Komentare na izgled istog ću prepustiti stručnjacima!
  7. Nestrpljivo čekamo da Forumaš presudi o ovoj prepiski između Ivan_T-101 i tram4 ! @Arno: nije lijepo da toliko znaš o sustavima žičara, kod nas se svako znanje uzima kao otegotna okolnost !
  8. Taj veliki objekt je zapravo Medvedgrad, a dizalica je još u Zagrebu. Slika je od prije par dana, može se provjeriti EXIF-info. Više se ne vidi niti onaj iskop, zaraslo u vegetaciju..
  9. Na Pohorju u Sloveniji između Velike i Male Kope postojala je (možda još uvijek postoji ?) skijaška vučnica Pahernik koja je na polovici trase skretala kutnim stupom. Kotači su bili pod određenim kutem , a sam kut skretanja od približno 35 st. nas je kod prve vožnje pomalo iznenadio no ništa posebno se nije dešavalo. Može se vidjeti na ovoj slici desno gore.
  10. Plan ovog kružnog toka je teži fulanjac. Kako živim u relativnoj blizini, ponekad posjećujem dućane u Meridijanu 16: vrlo je teško izaći sa parkirališta lijevo u Gračansku natrag prema Mihaljevcu kada je malo gušći promet, u praksi se svodi na ubacivanje i dugu prvu brzinu uzbrdo. Kada bi planirani kružni tok bio zajednički za gornju etažu parkirališta Meridijana 16 i parkirališta Donje postaje imao bi više smisla.
  11. Zanimljivo kako se nitko nije osvrnuo na cijene koje imaju naši susjedi : . Ako je nešto stvar slobodne procjene, onda se proljeva žuć i donose čak ovaki zaključci: Molim, tko je to i kako pritiskao MB i zašto bi neki "dio oporbenih stranaka" i "svi koji su se tako postavljali" trebao završiti u Remetincu, koje su kazneno djelo počinili ? I opet postavljam isto pitanje: tko je ovdje na zeljeznice.net tražio ili zagovarao OVAKVU žičaru ? Eto, htio bio znati ime usera foruma i link na post gdje se zagovara ili traži ovakav projekt? Ako takav user Foruma ne postoji, onda je cijela rasprava mlaćenje prazne slame, jer nema relevantnih podataka i praktički ne postoje dvije suprotstavljene grupe koje međusobno jedna drugoj dokazuju ispravnost vlastitog stava i mišljenja. Analiza troškova koju je napisao Forumaš je besmislena i nema nikakve veze niti sa osnovnom Cost-Benefit Analysis ili sa bilo kojom metodom kojom se procjenjuje opravdanost neke investicije-ulaganja (sadašnja vrijednost investicije, svođenje na sve buduće uz kamatu itd..). Molim, ovo ne znači da će troškovi biti veći, manji ili jednaki Forumaševoj pretpostavci, znači jedino da navedeno nema relevanciju za financijsku sudbinu OVAKVOG projekta žičare. Hint: https://www.investopedia.com/terms/c/cost-benefitanalysis.asp
  12. Gondola Vogel: 20 € povratna; Mariborska gondola: 6 € povratna, 12 € obiteljska povratna (4 člana,a svaki dodatni 3 €). Jasno se vidi politika cijena i način razmišljanja onih koji upravljaju ! Nova Žičara Sljeme: ne zna se i neće se znati dok ista nije u pogonu a Cjenik objavljen, dakle ova forumska rasprava je bespredmetna ! Svako ima neki prijedlog pa i ja: cijena povratne bila bi prema IQ : putnici bi rješavali jedan IQ test i plaćalo bi se linearno: tko ima IQ 90 - 90 kuna, tko je MENSA od 140 - 140 kuna ! Kako smo po prirodi pametni i škrti, svi bi nastojali riješiti test što lošije da manje plate ! Tako bi mogli reći - da se Žičarom voze samo budale, a Forumaš bi u tome uživao jer: Ima li bolji prijedlog ?
  13. Tzv Sljemenska cesta (1903.g) zadnji puta je donekle rekonstruirana u drugoj polovici 90-tih. Od tada je osim zakrpi dobila jedino popravak od kontakta sa Leustekovom stazom pa do Lugarnice Sljeme. Silazna cesta preko Kraljičinog Zdenca je poligon za obuku cestara i građevinaca, stalno u rekonstrukciji i popravcima. Zašto je odabran ovaj "kutni" koridor za izgradnju u tijeku, ne znam ništa više od onoga što je službeno i objašnjeno imovinsko-pravnim problemom. Zanimljivo, na OpenStreeMap je ucrtan prethodno planiran pravocrtni koridor sa izgradnjom objekata Donje postaje odmah uz Meridijan 16 - Super Konzum ! Da li je kolaps Agrokor carstva uzrokovao promjenu mjesta Donje postaje (ipak je to u prvotnoj planiranoj konfuguraciji izgledalo kao zajednički biznis) - nikada se vjerojatno neće znati ?
  14. Do sada smo uglavnom gledali napredak gradnje Donje nemani, pardon, Stanice, nešto Međustanice i eventualno Gornje. Kako naši novinari, oni "Internet" ili oni "TV" nemaju pojma kako i sama trasa mora imati stupove, tj. spomenuti ne znaju pored svih današnjih čudesa GPS, Garmin i slićno , pristupiti samoj trasi, evo jedna slika temelja stupa xx uslikano nekidan. Ispod je valjda ono sidrište, nemam pojma koliko duboko. EDIT: nisam mislio da članovi Foruma ne znaju, komentar se isključivo odnosi na "nou-nare" Eto, Forumaš sada možeš nastaviti...mogao bi i meni zahvaliti na slikama, to ti se još nije desilo !
  15. Ne pripada direktno u ovu temu, ali je prema tumačenju OiV nekako povezano sa Žičarom: Da ne kopiram cijeli članak, izvor je ovdje: https://www.oiv.hr/tvrtka/vijesti/vijest_hr.aspx?id=3044
×
×
  • Create New...