Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

brundo

Članovi
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. http://www.vecernji.hr/vijesti/nagibni-mehanizam-vlaka-smrti-dan-uoci-nesrece-bio-kvaru-clanak-27553
  2. http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2009,9,23,,177378.jl
  3. strojovođe ne upravljaju motornim drezinama i radnim strojevima ! bolje da napišu i strojovođa, nego vlakovođa... ali zanimljivija je količina alkohola kod vozača drezine, i to u 7 ujutro!!!
  4. http://www.presscut.hr/Web%20Sharing%20ZON/09-2009/08-09-2009/Slavonski%20dom/Presscut_9495820.pdf
  5. saznao sam da je novinar koji je radio taj prilog Ivan Skorin. Na webu sam našao i njegov mail : Ivan.Skorin@novatv.hr Možete mu napisati na mail što mislite o njegovom prilogu... ja već jesam
  6. http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/na-prugama-ostavljaju-svasta-i-vezuju-ljubimce-za-njih.html
  7. ma slažem se da se većina ljudi zaposli bez natječaja. Nisi shvatio što sam ja želio reci. Ovdje se govori o 600 ljudi. Da li bi ti tražio te ljude preko foruma? I ako je taj veliki projekt tako odličan, zar bi ga se trebalo reklamirati na forumu? Pa Hrvatska je mala zemlja, i dobro se zna tko su stručnjaci u pojedinom području. Ako je projekt dobar, svaki bi stručnjak sigurno prihvatio ponudu da sudjeluje u njemu. Uostalom mislim da smo skrenuli sa prvobitne teme...
  8. Bez uvrede, ali mislim da je neozbiljno tražiti radnike i nuditi velike place na forumu. To mi nekako zvuči kao vrbovanje u nekakvu sektu Zna se kako se zapošljavaju ljudi... Objavi se natječaj za posao putem javnih medija.
  9. Svake godine se u HŽ-u spremaju masovna otpuštanja, i to se uvjek svede na to da 500 ljudi uzme otpremnine i ode u mirovinu. Iako, nije ni to loše, od tih 500 barem njih 300 su bili teški neradnici...
  10. Novi list, 20.08.2009, str. 8. Nenad Mrgan, Predsjednik sindikata strojovođa "U HŽ-u TREBA MAKNUTI 50 BIVŠIH DIREKTORA" O kriminalu u Hrvatskim željeznicama i njegovom nerješavanju godinama: Stotine milijuna kuna godišnje nestaju u HŽ-u. Čelni ljudi prije nisu imali ni volje, a ni želje to rješavati. Zadnjih godina pojavili su se novi ljugi na čelu tvrtki unutar HŽ-a, poput Zlatka Rogožara, Olivera Krilića, pa sada i Branimira Jerneića i vjerojatno će se to klupko dalje razmotavati. O mogućnosti da željeznica, veliki proračunski korisnik, posluje pozitivno: Željeznica može poslovati pozitivno. Upravo je dolazak novih ljudi u tvrtke to pokazao. I Cargo i Vuča vlakova sad su na pozitivnim nulama. O sukobu koncepcija upravljanja željeznicom, plaćama, gomilanju kadrova: Prije svega, radi se o sukobu generacija. Željeznicu vode ljudi koji sve gledaju kroz sukobe, neiskrenost, laganje, a ne suradnju. Nema iskrene suradnje i nikada se nije stvorio tim koji želi raditi, već je sve prepušteno pojedinačnim slučajevima. Nitko neće zasukati rukave i promijeniti "ploču" jer im se parole svode na poruku "tako se uvijek radilo". Najprije 50 ljudi treba fizički odstraniti sa željeznice, a to su sve bivši direktori koji sjede i ne rade ništa. Čuvaju svoje stolice, plaće od 20 i više tisuća kuna.
  11. http://www.jutarnji.hr/vijesti/clanak/art-2009,8,18,,173222.jl evo šta rade iskusni željezničari, veliki stručnjaci!!! Netko je ovdje i spominjao Brkića. Svaka čast, veliki stručnjak!!! Nadam se da će Jerneić imati snage da to sve smjesti u zatvor!!!
  12. Ljudi sa "iskustvom" na željeznici su pokazali svoju sposobnost. Imali su prilika i previše. Stvarno je vrijeme da se da prilika mlađim ljudima da malo rastresu taj truli sustav. Oni koji kažu da je Jerneić premlad, ustvari se boje novog vala mladih stručnjaka. I ja sam "mlad" i radim na željeznici, i dosta mi je više "iskusnih" željezničara koji ništa ne žele raditi, nego samo filozofiraju, jer, naravno, oni ne trebaju ništa raditi, jer su "iskusni". Kad se nešto predloži što bi poboljšalo procese rada, ubrzalo i moderniziralo dijelove poslovanja, svi te lupaju po glavi, kažu da se praviš pametan, kažu "ne diraj ništa, vidiš da funkcionira i ovako"... Ma joj... necu dalje... Mladi ljudi su u naponu snage i unatoč svome neiskustvu, mislim da su korisniji firmi, nego iskusni željezničari koji ništa ne rade. Kada je pogodno za jednog čovjeka da postane direktor? Kad je u naponu snage, i kad može raditi dan i noć, ili kad napuni 50 godina, i kad je umoran, potrošen i dosta mu je željeznice?
  13. još nikoga, ali navodno će to biti Tihomir Lažeta ( ) i Miljenko Belančić ( )...
×
×
  • Create New...