Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

davor11

Članovi
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Da li se vagoni serije Eamos,Fac,Fals,Tad mogu koristiti za transport ugljena frakcije 0 - 50 mm uz mogućnost natkrivanja tovarnog prostora s ceradom?
  2. Pozdrav! Da li za pražnjenje Eas - z vagona treba specijalni kolosijek (platforma) ili ga je moguće prazniti gravitacijski? Unaprije hvala na odgovoru!
  3. @Jenbach da li se na isti način prazne i vagoni tipa E (Eas - z). Drugim riječima, ako je deponij ugljena smješten bočno ispod razine kolosijeka, da li je potreban sepecijani mahanizam za zakretanje vagona ili se oni mogu gravitacijski prazniti?
  4. Još jednom zahvaljujem svima na iscpnim informacijama..zbilja ste mi puno pomogli... Da bi u potpunosti zaokružio cjelinu, zanima me da li netko ima nacrt Eas - z vagona u digitalnom obliku. Drugim riječima, zanima me dimenzija vagona s shemom načina istovara materijala na deponiju. Pozdrav svima!
  5. Hvala svima na odgovorima! Znači u praksi HŽ, za transport ugljena (komandnog i mljevenog) nisu korišteni vagoni tipa T i U..no, što je u slučaju da vam ugljen ne bi trebao, tijekom transporta, biti pod utjecajem atomosferilija (radi spriječavanja porasta vlage u samom materijalu)... ..što se tiče istovara materijala, pretpostavima da bi se isti deponirao u podzemne bunkere..dakle, kompozicija bi se bočno praznila u bunkere ispod razne rampe... ..kod U - tipa vagona mljeveni ugljen bi se transportirao u silose pneumatskim transportom.. ..da li su slučaju transporta mljevenog ugljena je potrebno korisiti vagone specijalne izvedbe (eksplozivno svojstvo ugljena prašine)? Za pretpostaviti je da su takve izvedbe vagona znatno skuplje...
  6. Poštovani moderatori, dva puta sam postavio pitanje u topicu Vagoni, ali taj post je izbrisan, odnosno nema ga...a na vlastitiom profilu piše: post 2...ne znam u čemu je problem, pa ako mi možete razjasniti situaciju.. Unaprijed hvala! Pozdrav!
  7. Pozdrav svima! Radim na stručnom radu koji je djelomično povezan sa željezničkim transportom ugljena. Pošto na forumu postoji znatan broj stručnjaka vezanih za ovu tematiku molio bih pomoć oko slijedećih pitanja: - da li se za transport komadnog ugljena (dimenzije zrna 0 - 50 mm; vlažnost do 10 %) mogu koristiti vagoni tipa Tadnss - z, odnosno Tads - z? - da li se za transport mljevenog ugljena (dimenzije zrna 0 - 0,1 mm, vlažnost do 1 %) mogu koristi vagoni - cisterne? - da li se mogu koristiti neki drugi tipovi terenih vagona? Unaprijed zahvaljujem na odgovorima!
  8. Pozdrav svima! Zamolio bih za malu pomoć. Naime, radim stručni rad na temu transporta ugljena željeznicom (Hrvatske željeznice). Molio bih, ako Vam je poznato, da mi odogvoriti na slijedeća pitanja: - da li teretni vagoni tipa Tads - z i Tadnss - z su pogodni za transport ugljena? - da li se vagoni - cisterene tipa Uckk - z i Uacs - z mogu upotrebaljavati za transport ugljena - da li postoji neki drugi tipovi vagona za transport ugljena Napomena: pretpostavimo da je imamo ugljen s različitim granulacijama: - "komadni ugljen" veličine čestica od 0 do 50 mm, maksimalna vlažnost do 10% - "mljeveni ugljen" veličine čestica od 0 do 0,2 mm, maksimalna vlažnost do 1% Unaprijed zahvaljujem na informacijama!
×
×
  • Create New...