Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

angel'z

Članovi
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. angel'z

    Buka

    I Ja sam htio pitat za isto. Na svakoj promjeni zavoja ispod poda vagona nešto žestoko odapne kao klatno s kakvim utegom i booooom, booooom, ... ne prestaje osim kada pruga uhvati pravac. Koliko se sjećam vagoni i nisu bili baš stari tip (IC-kompozicija). Zaista je neugodno i kad želiš malo dremnut nema šanse.
  2. Meni osobno za lokse sa dizelskim (SUI) motornim pogonom više paše crvena, a za elektre sadašnja HŽ modra. Ej meštre Vice ajde nabaci jednu ASEU na modro sa srebrnom trorednom štrikom koja naprijed i nazad završava prema dolje na špic. Fala unaprid!
  3. A hoće li imati karakterističnu EMD facu i predenje?
  4. Priča bi mogla teći i ovako: Neki dobrohotni starčić odluči provesti prijepodne sa starim društvom. Na nesreću, putem zagazi na odbačenu koru od banane i - naravno, ovaj se jadan striček skljoka po pločniku kol'ko je dug i širok. Sutradan piše u crnoj kronici kako je PJEŠAK SMRTI u kritičnom stanju i kako najvjerovatnije neće preživjeti. Kao glavni uzrok nesreće se spominje GUBITAK RAVNOTEŽE (!). Ali to još nije sve! Saznalo se, naime, da je unesrećenik bolovao i od šećerne bolesti, niskog tlaka, osteoporoze, a i ruke su mu se često tresle. (svaka sličnost je slučajna) Ako je "napredna" tendencija da u nekoj zemlji više prava ima manjina nego većina, što je čudno ako je medijsko razmišljanje takvo da na prijelazima preko pruga svi imaju veću prednost od vlaka?
  5. Eto...psi i mačke lutalice imaju veča prava od njih.
  6. Sve to i još samo naći jedno zgodno mjesto di bi pisalo: HRVATSKE ŽELJEZNICE Yo!
  7. Svakako vrijedi pokušati. Još kad bi ured od Svetoga Petra primao dopise pa da vrati sve one koje su sad gore?
  8. angel'z

    Koridor X

    Ima još: 1) Jeli netko čuo ili pročitao da se gospoda Obersnel i(li) Linić zalažu (lobiraju) za novu prugu Rijeka - Zagreb? 2) Jeli netko čuo ili pročitao da se gospoda Jakovčić i(li) Kajin zalažu (lobiraju) za željeznički tunel kroz Učku tj. željezničko povezivanje Istre s ostatkom zemlje? Kad će više mladi i sposobni doć na svoje?
  9. U tom grmu leži zec! Rastakanjem jedinstvenih "Hrvatskih Željeznica" bilo je pitanje vremena kad će doći do pojave pukotina. Onda se ne treba čuditi kad željeznice dobiju utješno obećanje početka gradnje jednog kapitalnog projekta kao što je nova pruga ZG-RI tek za 20 (!) godina. Ako nemaš vlastiti dignitet nitko te ne šljivi 5%. Kao da se zaigralo jedno vražje kolo: Nećemo graditi i obnavljati dok nema prometa, a prometa nema jer je tamo negdje a do njega se ne može doć jer nevalja pruga. Sjeća li se još itko da negdje postoji ova? http://i712.photobucket.com/albums/ww124/fotomaniack/P9130222.jpg
  10. Koliko sam čuo od starijih, negdje sredinom prošlog stoljeća, kao dio gradskog prijevoza u Splitu su vozili trolejbusi. Zbog iskakanja iz kontakta, često su i sami putnici morali gurati te buseve u pravi položaj. A što se tiče željezničkog povezivanja Splita i Trogira, to bi bilo izvedivo i efikasno prometno sredstvo u svakom pogledu a najviše u skraćenju vremena i smanjenju gužvi na cestama. Dobro je da se ta opcija sve češće spominje.
  11. To je točno. Ranim dolaskom u ST ili ZG može se puno toga obaviti, i večenjim povratkom biti opet ujutro doma je vremenski isplativa kombinacija. A ako se još posreći zakunjati koju uru to je bingo. Ipak ima jedna stvar koja mi stalno svijetli ko' lampica. U stara dobra vremena redovito je trebala rezervacija (ovdje mislim na vlakove ST-ZG i obratno). Kupei (oni sa 8 sjedala) su bili popunjeni često do posljednjeg: muški, ženske, staro, mlado, dica, vojnici.... Danas više nije tako. Mjesta ima koliko hoćeš. Ali sad mi se dešava da biram u koji ću sjesti..shvaćate...Znam toliko roditelja koji ni za kakve popuste i niže cijene nebi poslali kći studenticu u ZG tim noćnim vlakovima. Možda je to utjecaj medija (novine i TV) gdje crna kronika zauzima dobar dio programskog kolača. Koliko ima kriminalističkih serija tjedno? Čini se da će ukoro na zemlji živjeti 1/3 psihopata ubjica, 1/3 pripadnici FBI, detektivi i FORENZIČARI, a ostali ko' živ-živ. To sve neprimjetno utječe i na odabir prometala. Zato smatram da su u nekim slučajevima vagoni s odjeljcima zastarjeli ne tehnički nego psihološki. Kad putujete nagibnim vidite sve te putnike oko vas i nekako se stvara jedno zajedništvo. Druga je stvar kad ide na put vesela družina, ali to je rijetkost. Ne znam... Nazad 10-tak godina vodio sam jednu grupu dečkova u ZG. Dnevna vožnja, klasika, vagoni bez kupea, sjedišta fantastično udobna...milina koja se nije ponovila! Ovo ljeto sam išao brodom (Marko Polo) iz Splita za Rijeku. Krcat brod mlađarije, stranaca i obitelji. Plovidba oko 11 sati, ali klima na brodu: teški Sibir - doslovno. Da je postojala ikakva želj. veza direktna za RI (o kojoj se ovdje govori) uvjeren sam da bi pobrala putnike. I za kraj: Jednom sam čekao red za kartu. Ipred mene jedna zgodna cura studentica kupuje kartu ST - RI (vlak naravno!) Opa! pomislih: Sigurno je Railfan! Budite mi pozdravljeni i hvala na strpljenu!
  12. Izvrsno!!! Hvala za lijepo predstavljenu ideju.
  13. E sad ti hvala za odgovore. Stvarno se vidi po boji da nisu hrastovi pragovi. A čini mi se da bi bila zanimljiva i stanica Ličko Lešće. tamo ima i jedan kolosijek koji vodi u tvornicu vapna, ali je zapušten. Šteta da se ne koristi. Ako Bog da' za koji dan ću zaprašit tom prugom!
  14. Blažene naše šume. Zahvaljujući njima u nekim stanicama se može još uvijek naći pokoji vagončič na utovaru-istovaru. Zašto oni pragovi nisu impregnirani? Dali to rade u Perušiću ili negdje drugdje? Hvala Josipe za reportažicu. Jeli usput prošao kakav teretnjak?
  15. Zaista hvala Pfaff! Lijepe slike, sočan opis i tužni ostaci...i pokušavam u mašti zamisliti kako je to moglo izgledati onih godina kada je bilo puno života. I zašto se uvijek u ovakvim prilikama desi da je kvarat od ure malo za poslikati, i da se kazaljke na satu okreću nekako brže, i da ONA (koja god da je - sve su iste!) čeka i da će obavezno zvat na mobitel?
×
×
  • Create New...