Jump to content
zeljeznice.net

kondukter

Članovi
  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.vremeplov.ba

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Sarajevo, Bosna i Hercegovina
  • Interests
    Kolekcionar sakupljač,
  1. kondukter

    kondukter

  2. Prilog fotografija. Pitanje: Dali je ova zgrada u prvom planu u početku (privremeno) bila Direkcija željeznica?
  3. Vozne karte, objave, legitimacije iz moje kolekcije. Za još fotografija iz kolekcije možete pogledati (i sami postavljati i komentarisati) na link: http://photogalerija.com/?page_id=1795 Pozdrav.
  4. Pozdrav, Poslije velikog posta na temu Centralna radionica Vaso Miskin Crni prilog fotografija iz moga arhiva. Ostali dio fotografija možete pogledati na link: http://photogalerija.com/?p=6156 Za sada toliko. LP.
  5. Da se pridružim... Postavljam fotografije iz istorije nastanka željezničke telekomunikacije pruga u BiH...
  6. Prilog - slika vezano za ovu temu: Sarajevo, 1967. godina, Grabovica 1968. godine,
  7. Zahvaljujem se dresdener-u na iscrpnim informacijama. Nekako se obradovao da je tramvaj ali moram potvrditi da je autobus. Prilažem sliku za koju predpostavljam da prikazuje skladište firme Schmarda kako to navodi dresdener.
  8. Pomoć oko indetifikacije fotografije. Fotografija pokazuje grad Sarajevo. Pozicija mjesta negdje "blizu" pijace Markale. Godina, nije poznato? Molim da obratite pažnju na tramvaj pri dnu fotografije, iza konja. Pošto se ne primjeti kontaktna mreža za električni tramvaj, mislim da je ovo slikano do 1895. godine. Također pitanje: Ako se utvrdi da je tramvaj, nije mi jasna njegova vožnja i koja mu je ovo trasa. Hvala na pomoći.
  9. “Nostalgija” ponovo na šinama...Građani Sarajeva, te njegovi gosti u augustu 2014. godine doživljavaju jako pozitivno iznenađenje, kada se pojavio na Marijin Dvoru, famozni tramvaj broj 15. Karakteristično zvono koje se posljednji put ozvučilo davne 1960. godine, sada ukrcava putnike i označava polazak vožnje prema Muzejima i Novoj željezničkoj stanici. Sarajlijama ovo mnogo znači, mnogima je tramvaj ostao u lijepom sjećanju, posebno govoreći za one starije, nostalgičare koji se sjećaju i koji će se zauvijek sjećati tih dobrih starih vremena. Naime, tramvaj „Nostalgija“, kako ga nazvaše, napravljen je po uzoru na prvi elektični tramvaj iz 1895. g.... Ovo je dio članka kojeg sam postavio na sajt moje malenkosti. Cijeli članak možete preuzeti na link: http://photogalerija.com/?p=4384 Hvala na posjeti.
  10. Hvala na predhodno postavljenoj fotografiji. Pored dokumentacije koje posjedujem i stotine sati pretraživanja na internetu evo prvi put je vidim. Još jednom hvala. Eh da je mogu otkupiti???
  11. Hvala na gornjim informacijama. Vezano za mišljenje "kolorirane" razglednice u to vrijeme primjenjivala se tehnika (naročito litografija) u mogučnostima posjedovanja štamparskih strojeva. Naravno, Miljacka je prirodno bistro-žučkasta zbog prisustva kamena i sedre. U prilog još jedna "kolorirana" razglednica...
  12. Fotografija na upit: Alfred Moser iz Austrije ustupio mi ovu interesantnu fotografiju (razmjena sken kolekcije) i interesuje me: 1. Električna mašina "Lok 2", kakvu je funkciju imala u to vrijeme; 2. Nekako u lijevo tračnice imaju putanju pa pošto je Pošta u blizini da li je to taj "industrijski" kolosijek; 3. Otprilike koja bi godina ovo bila. Hvala.
  13. Pozdravljam priloženi "restaurirani" rad ove vrijedne istorijske fotografije. Ovu fotografiju sam isto i ja "restaurirao" za potrebe članka "Sarajevski tramvaji kroz vrijeme" na mom sajtu, link: http://photogalerija.com/?p=4161 a ovom prilikom postavljam ovu fotografiju sa istog mjesta;
×
×
  • Create New...