Jump to content
zeljeznice.net

Wunderland

Članovi
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Nagibalo na relaciji Nürnberg-Dresden (300km) Tad je imao priliku služiti kao IC te je bio obojan u odgovarajuće boje. Kasnije je totalno izbačen iz IC sustava, te ponovno obojan u prometnu crvenu kako bi služio u Regional-Expressu.
  2. Danas se problem različitih elektrificiranosti riješava vozilima sa više sistema koji se koriste u prekograničnom prometu, isto tako u HGV-Prometu (ICE 3M, TGV POS). U zemljama u kojima je niski napon (NL, Južna Francuska) se diskutira o promjeni postojuće mreže, te se odustaje istovremeno zbog velikih troškova koje to povlači. Tipičan primjer je u samoj Švedskoj i Danskoj koje rade na različitim sistemima te se pribojavalo kako će se to izvesti kad se SWE i DK prvi put u povjesti povežu željeznicom što je se desilo otvaranjem Öresundsbrona / tunela. ██ 750 V DC (Narančasta) ██ 1,5 kV DC (Roza) ██ 3 kV DC (Oker) ██ 15 kV AC (Plava) ██ 25 kV AC (Zelena) ██ non-electrified (Siva)
  3. Potpuno se slažem sa Milim. Pored ovog ICN treba nabaviti vlakove koji su baš namjenjeni za dulja putovanja. Da li postoji mogućnost povezivanja Dubrovnika sa Splitom i kakva je dolje infrastruktura? Te koliko bi dolje bila važna nagibna tehnika?
  4. Ah taj Disero je stvarno regionalni cug. I nije baš nešto udoban. Usput max ide samo 120km/h!
  5. Koje od ovih pravaca vozi Disero? Pa po ovome bi značilo da se iz ZG ide do Zidanog mosta pa se presjeda? Usput koji su to vlakovi koji voze za Frankfurt i MUC (Mimara?) Ima neko fotke??? * Ljubljana–-Zidani Most–-Celje–-Pragersko–-Maribor (–-Graz) * Ljubljana–-Pivka–-Sežana(–-Trieszt) * Ljubljana–-Jesenice (–-Villach) * Pivka–-Ilirska Bistrica (–-Fiume) * Divača–-Koper * Zidani Most–-Celje–-Dobova (–-Zágrá * Pragersko–-Ormosd–-Muraszombat–-Őrihodos (–-Zalaegerszeg)
  6. Brzi vlakovi su nešto drugo od IC. Brzi (Schnellbahn služi mjesta koja su pa čak do 7-15 km od centra. A onda idu IC i ne vidim zašto misliš da ICN ne ide kao InterCity kad to i jeste. Posve je normalo da služi mjesta koja su do 60-70km. Usput Disero vozi liniju Hof - Weiden - Regensburg koja je 200km. Koji bi po tebi bili idealni za hrvatske uvjete??
  7. Slažem se. ICN (RegioSwinger) šteta što mu i to ime nisu zadržali jer je baš cool, mada me i ne čudi jer vozi stvarno duge strecke do ST. ICN bio bio perfektan vlak za npr. ZG-Sisak, ili Osijek-Vinkovci, etc. Bilo bi super da ih ima više a ne samo 8 koliko ih je kupljeno. Evo sad sam gledao slovenski vozni park i stvarno su super ovi Siemens Desiro, našao sam ih i u još nekim ž. društvima i stvarno su prva klasa. Sviđaju mi se više nego oni SŽ series 310 (InterCitySlovenije) koji su iz Pendolino obitelji. Jel se on koristi na istim pravcima kao i ICS kojih je 3 kupljeno. Voze između LJ i MB. A gdje onda voze Disero? Nije valjda da ga koriste i za inozemstvo? Npr. prema Münchenu, Grazu. Negdje čitam da neće ići prema ZG??? Disero je stvarno odličan i mislim da bi takav trebao nama do ST i OS a i do RI. Ovako zvuči ICN "izbliza" A za ljubitelje velikih brzina, najbrži vlak u US, Acela Express http://www.youtube.com/watch?v=WQWsoAngKEg
  8. Da taj teretni vlak pripada tvrtki Swiss construction company Speno International koja je specializirana za ravnanje i "glačanje" tračnica. Vlak pritom stvara veliku buku i to pri 5km/h a težak je 220 tona. http://www.speno.ch/
  9. Da RegioSwinger je i doma u Njemačkoj na lošem glasu prvo tehnički, neko vrijeme je im bila totalno isključena nagibna tehnika jer se pojavljivale neke napukline oko kotača i osovina, drugi razlog je udobnost te jaka buka jer su pogoni raspoređeni u pudu svakog dijela kompozicije.
  10. Tog oplyser natten / Vlak osvjetljuje noć
  11. Duplex vlak (dobbeltdćkker), nema ih puno u prometu. Uglavnom voze u regiji Sjćlland i KBH (obični prigradski).
  12. M/S Prinsesse Benedikte je jedna od 3 "brodica" koje svakih 45min voze na relaciji Rřdby-Puttgarden. Stube do auta, kamiona ili vlak-a. Parking u Prinsesse Benedikte Može primit kapacitet od 300 auta plus vlakovi. Te nekih 900 putnika. Napušta Scandlines na svom putu prema Hamburgu ali se vraća isti dan tj. navečer (uslikano drugom prilikom). Ukrcavanje je obavezno u brod odmah nakon oglašavanja da je kopno blizu.
  13. A ovo je iz privatnog albuma Sorry za bed kvalitet fotki (mobitel), bit će bolje slijedeći put Křbenhavns Hovedbanegĺrd (Gl. Kolodvor) Moj vogn 81 Mimoilaženje sa IC3-om Dosta veliki najdonji deck na Scandlines brodu-trajektu na putu prema Njemačkoj. Cijela kompozicija vlaka uđe u brod. Ruta Rřdby-Puttgarden. I na drugoj strani mora opet "flachland" kao da si u Slavoniji, hoću reći Danskoj
×
×
  • Create New...