Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

crotram

Članovi
  • Content Count

    4447
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About crotram

  • Birthday 21.10.1992

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb
  1. crotram

    crotram

  2. 👀 Vidi, ali nema namjeru polemizirati. Pozdrav 🙌 svim starim clanovima. I novima.
  3. Velika prednost foruma je mobila verzija pa ga sada mogu i sa smartphona pratiti! Jedno pitanje; Koja je razlika između reply gumba i fast reply gumba? Iako će mi malo trebati da se naviknem, sve pohvale Antonu!
  4. crotram

    Malo zabave ...

    Jel to gospodin ravnatelj Or....ć objesio tamo na prvi kat?
  5. Ja naprosto NE MOGU vjerovati u ovo što sam upravo pročitao. Dobro jer taj Dan malo priglup ili?
  6. http://www.jutarnji.hr/galerija?galleryId=528 Slike slikana odmah nakon nesreće.
  7. Pogledajte Prakticarov potpis, kako je rekao Đorđe Balašević prvi put u Hrvatskoj nakon rata kada su mu suze išle na oči u Puli tjekom uvoda u koncert:"To su te reči, treba li nekih drugih?" Negdje smo već raspravljali o ovom članku, i ostalo je pitanje kako bi takav uređaj dotični gospodin mogao unjeti u Končar. Sigurno nije veličine mobitela a mora se proci pokraj portira, a bome se nemoze samo tako peljat nezaposlena osoba u KEV-u oko tramvaja... Što se tiče Crotram-a kao proizvoda želim mu svu sreću na tenderu u Beogradu ali i u Helsinkiju na koji smo pomalo zaboravili, očito se još ni tamo nije odlučilo.
  8. Evo latiničnog prijevoda, nadam se da je više manje točan: BEOGRAĐANI će se od sljedeće godine voziti novim tramvajima, ali još se ne zna čije proizvodnje. Agencija za investicije će možda već do kraja tjedna odlučiti od koga će Beograd naručiti 30 novih tramvaja. Na nedavno završenom natječaju, međutim, javile su se samo dve kompanije - provjereni španjolski "CAF" i debitant na tržištu- hrvatski "Končar elektroindustrija".Tendersku dokumentaciju preuzelo je čak 14 kompanija, ali su u utrku ušle samo dve. U Gradskom saobraćajnom preduzeću "Beograd" kažu da su očekivali više ponuđača. Bilo kako bilo, birat će se između proizvođača "CAF", čiji proizvodi uveliko "špartaju" šinama svijetskih gradova i komšijske firme, koja mimo Hrvatske, nigdje nije uspjela da "udomi" svoj proizvod - "Krotram". - Osobno sam očekivao da će na tenderu sudjelovati najmanje pet do šest tvrtki- kaže Radoslav Nikolić, generalni direktor GSP-a. - Zašto su se javile samo dve, ne znam. Agencija za investicije bi mogla do kraja tjedna donjeti odluku. Mi im se ne želimo mješati u posao. Ponuđači su španjolski "CAF" i hrvatski "Končar". Oba imaju kooperante iz Srbije. Procjenjena vrijednost nabavke je oko 60 miliona eura. Rok za isporuku prvog tramvaja je godinu dana od potpisivanja ugovora. Vozi se tri mjeseca da se vidi kako radi, a onda se ulazi u serijsku nabavku. Beograd je trenutno jedna od rijetkih šansi hrvatskim proizvođačima tramvaja. Niskopodni tramavaj TMK 2200, proizvod konzorcija "Krotram", koji čine "Končar" i "Gredelj", trebao je biti najbolji hrvatski izvozni proizvod. Mediji su najavljivali mnogobrojne poslove i otvorena tržišta. Činilo se da će voziti ulicama Mađarske, poljskog Lođa, Sofije i Helsinkija, ali je kompozicija krenula u drugom pravcu. Iz "trke" za mađarsko tržište Hrvati su ispali su zbog širokih kolosijeka. Bugari su, u međuvremunu, riješili da 26 novih tramvaja budu marke koja se već vozi nekim gradom u Europskoj uniji, što je isključilo "Krotram". Slično se dogodilo i na nadmetanju u Poljskoj. Posljednji pokušaj "Krotrama" je Helsinki. Ni na ovom konkursu ne stoje baš najbolje, jer su njegovi građani tokom promotivnih vožnji iznjeli nekoliko primjedbi. Putnici su se, kako su prenjeli njihovi mediji, žalili na funkciju vrata, manjak sjedišta, nedovoljno mjesta za noge i buku. Hrvati sad slamku spasa traže u Sarajevu i Beogradu, koji još nisu u EU i nemaju "visoke" standarde. Španjolski "CAF" tramvaji se voze, između ostalog, u Edinburgu, Hjustonu, Lisabonu i Valensiji. Ova tvrtka proizvodi i vozila za izuzetno brze pruge, više vrsta lokomotiva, vlakove za manje udaljenosti, kao i kompozicije za metro (u većini španjolskih gradova, Meksiku, Vašingtonu, Rimu, Hong Kongu). -- Jedno je jasno, očito je pisan protiv Končara.
  9. Posljeratni Berlin Nisam siguran je ovo granica Zapadnog i Istočnog Berlina, ili granica Američkog i Britanskog sektora ali pretpostavljam da je ovo prvo. Po tramvaju mi se čini da je to prije '61 i konstrukcije zida.
  10. crotram

    Sretan Uskrs!

    Sretan Uskrs svima koji ga slave danas. I za tjedan dana uranjena čestitka za one koji ga slave sljedeću nedelju. Hristos Voskrese!
  11. http://photos-h.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2100/210/63/1336006933/n1336006933_30240815_8982.jpg http://photos-d.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2100/210/63/1336006933/n1336006933_30240819_9835.jpg http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2100/210/63/1336006933/n1336006933_30240816_9197.jpg Slike slucajno nadjene na fejsbuku. Komentar na prvu je "strogo čuvana tajna...uskoro na prometnicama zagreba..." Zna li netko nešto više o ovom projektu? Gdje će autobus voziti, itd.?
  12. Ja u petak idem s 500 do Rijeka i samo molim Boga da ne stave klasiku umjesto nagibnog. Baš se volim vozit u njemu, simpatičan vlak, nema šta.
  13. crotram

    Blagoslov vlakova

    Moram ovo komentirat. Šip kak može bit kao da te svećenik blagoslovio??? Štola je samo znak da si svećenik, to je znak svećeničke vlasti. Mogu se ja obuc ko papa, pa sam automatski papa jelda? Kako god ti isao blagoslovit covjeka, sa štolom ili bez nje to je izrugivanje crkvi i svećeničkoj vlasti. Svećenik je sakramentom svetoga reda dobio milost da djeluje po Duhu Svetom i da Duh Sveti djeluje po njemu. Tako da nije bitno dal imaš štolu ili ne, bitno je dal si pristupio sakramentu svetog reda i dal djeluješ u duhu. Isto tako mogu ja obuć štolu i služit misu pa se pretvorba nece dogoditi. Kruh će ostati kruh, vino će ostati vino, neće se pretvoriti u tijelo i krv... Amen, tako neka bude.
×
×
  • Create New...