Jump to content
zeljeznice.net

crotram

Članovi
  • Content Count

    4,447
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About crotram

  • Birthday 10/21/1992

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb
  1. crotram

    crotram

  2. 👀 Vidi, ali nema namjeru polemizirati. Pozdrav 🙌 svim starim clanovima. I novima.
  3. Velika prednost foruma je mobila verzija pa ga sada mogu i sa smartphona pratiti! Jedno pitanje; Koja je razlika između reply gumba i fast reply gumba? Iako će mi malo trebati da se naviknem, sve pohvale Antonu!
  4. Takav aparat se nalazi na više manje svim Underground stations, te je također na većini stanica moguće kupiti sam Oyster card. Nadoplatiti se može kovanicama ili novčanicama, nakon što stavite novce morate dotaknuti uređaj sa svojim Oysterom te vam se iznos automatski stavlja gore. Osim što se može nadoplatiti gotovinom također postoji i mogućnost nadoplate bankovnom karticom. No stanice su naravno pod videonadzorom pa je tako nešto moguće, iako tamo je mentalitet potpuno drugačiji (dobro dolaskom novih imigranata čak i nije) ali je sve prepuno CCTV kamera...
  5. "The driver in this tram does not sell tram tickets." uopće nije u duhu engleskog jezika. Poredak engleske rečenice je uvijek S V O. Subject, verb, object. Dakle ispravno bi bilo: "The driver (S) does not sell (V) tram tickets (O) in this tram." Priložne oznake se u engleskom jeziku stavljaju na kraj. Dobro i ovo što su napisali će svatko razumjeti ali jednostavno nije gramatički ispravno!
  6. U svakom slučaju bi ovdje trebao stajati engleski pasiv, a nikako aktiv jer definitivno nije u duhu engleskog (UK) jezika za ovakav natpis. Slažem se s Praktičarom da bi trebalo stajati "Ride tickets (are) not sold in this tram" no ja bi izbacio "ride", jednostavno mi po sluhu bolje zvuči...
  7. crotram

    Malo zabave ...

    Jel to gospodin ravnatelj Or....ć objesio tamo na prvi kat?
  8. Nažalost su sa katica maknuti kablovi za spajanje i oni nastavci... I pitaj Boga gdje su, koliko mi je poznato na Jakuševcu. Tako da sumljam da ce u skorije vrijeme biti išta od toga.
  9. Pozdrav svima. Prije par dana sam kontaktirao ZET upravo u vezi postupka izdavanja novih pokaza i jedini odgovor koji sam dobio je da se pocinju izdavati 31.8 i da ce biti detaljnijih obavjesti u medijima.
  10. Ja naprosto NE MOGU vjerovati u ovo što sam upravo pročitao. Dobro jer taj Dan malo priglup ili?
  11. http://www.jutarnji.hr/galerija?galleryId=528 Slike slikana odmah nakon nesreće.
  12. Pogledajte Prakticarov potpis, kako je rekao Đorđe Balašević prvi put u Hrvatskoj nakon rata kada su mu suze išle na oči u Puli tjekom uvoda u koncert:"To su te reči, treba li nekih drugih?" Negdje smo već raspravljali o ovom članku, i ostalo je pitanje kako bi takav uređaj dotični gospodin mogao unjeti u Končar. Sigurno nije veličine mobitela a mora se proci pokraj portira, a bome se nemoze samo tako peljat nezaposlena osoba u KEV-u oko tramvaja... Što se tiče Crotram-a kao proizvoda želim mu svu sreću na tenderu u Beogradu ali i u Helsinkiju na koji smo pomalo zaboravili, očito se još ni tamo nije odlučilo.
  13. Evo latiničnog prijevoda, nadam se da je više manje točan: BEOGRAĐANI će se od sljedeće godine voziti novim tramvajima, ali još se ne zna čije proizvodnje. Agencija za investicije će možda već do kraja tjedna odlučiti od koga će Beograd naručiti 30 novih tramvaja. Na nedavno završenom natječaju, međutim, javile su se samo dve kompanije - provjereni španjolski "CAF" i debitant na tržištu- hrvatski "Končar elektroindustrija".Tendersku dokumentaciju preuzelo je čak 14 kompanija, ali su u utrku ušle samo dve. U Gradskom saobraćajnom preduzeću "Beograd" kažu da su očekivali više ponuđača. Bilo kako bilo, birat će se između proizvođača "CAF", čiji proizvodi uveliko "špartaju" šinama svijetskih gradova i komšijske firme, koja mimo Hrvatske, nigdje nije uspjela da "udomi" svoj proizvod - "Krotram". - Osobno sam očekivao da će na tenderu sudjelovati najmanje pet do šest tvrtki- kaže Radoslav Nikolić, generalni direktor GSP-a. - Zašto su se javile samo dve, ne znam. Agencija za investicije bi mogla do kraja tjedna donjeti odluku. Mi im se ne želimo mješati u posao. Ponuđači su španjolski "CAF" i hrvatski "Končar". Oba imaju kooperante iz Srbije. Procjenjena vrijednost nabavke je oko 60 miliona eura. Rok za isporuku prvog tramvaja je godinu dana od potpisivanja ugovora. Vozi se tri mjeseca da se vidi kako radi, a onda se ulazi u serijsku nabavku. Beograd je trenutno jedna od rijetkih šansi hrvatskim proizvođačima tramvaja. Niskopodni tramavaj TMK 2200, proizvod konzorcija "Krotram", koji čine "Končar" i "Gredelj", trebao je biti najbolji hrvatski izvozni proizvod. Mediji su najavljivali mnogobrojne poslove i otvorena tržišta. Činilo se da će voziti ulicama Mađarske, poljskog Lođa, Sofije i Helsinkija, ali je kompozicija krenula u drugom pravcu. Iz "trke" za mađarsko tržište Hrvati su ispali su zbog širokih kolosijeka. Bugari su, u međuvremunu, riješili da 26 novih tramvaja budu marke koja se već vozi nekim gradom u Europskoj uniji, što je isključilo "Krotram". Slično se dogodilo i na nadmetanju u Poljskoj. Posljednji pokušaj "Krotrama" je Helsinki. Ni na ovom konkursu ne stoje baš najbolje, jer su njegovi građani tokom promotivnih vožnji iznjeli nekoliko primjedbi. Putnici su se, kako su prenjeli njihovi mediji, žalili na funkciju vrata, manjak sjedišta, nedovoljno mjesta za noge i buku. Hrvati sad slamku spasa traže u Sarajevu i Beogradu, koji još nisu u EU i nemaju "visoke" standarde. Španjolski "CAF" tramvaji se voze, između ostalog, u Edinburgu, Hjustonu, Lisabonu i Valensiji. Ova tvrtka proizvodi i vozila za izuzetno brze pruge, više vrsta lokomotiva, vlakove za manje udaljenosti, kao i kompozicije za metro (u većini španjolskih gradova, Meksiku, Vašingtonu, Rimu, Hong Kongu). -- Jedno je jasno, očito je pisan protiv Končara.
×
×
  • Create New...