Jump to content
zeljeznice.net

vijadukt

Članovi
  • Content Count

    430
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. sali, svaka čast za ovaj prikaz početka sanacije mosta.
  2. Trava ne raste iz tucanika-potrebna zemlja-zemlja upija i zadržava vodu-stvaraju se "šljunčane vreće,korita"jednom rječju "blatavci" na sve strane,odnosno slabi donji stroj pruge (planum),a kada dođe zima šta se dešava?-Bubri kolosijek i eto ti belaja. To su neki od razloga zbog kojih se trava i drugo rastinje treba degažirati sa kolosijeka. Naravno da imamo situacije gdje je poželjna bujnija vegetacija (stabilizacija kosina nasipa,usjeka,snjegozaštitni,burozaštitni pojasevi...).
  3. Na ovoj pruzi sve ti je zanimljivo moj prijatelju. Ako voliš visine onda Sarajevo-Konjic,a ako ti više paše kanjon i nizija,onda Konjic-Mostar-Ploče. Karta košta kao da se voziš vozom,jedino ako hoćeš kušet odjeljak u autobusu,onda doplaćuješ.
  4. Pošto se izvodi remont pruge na dionici pruge oko Mostara,trenutno prometuje brzi Sarajevo-Konjic,gdje se presjeda u autobus do Mostara.Od Mostara za Sarajevo ide redovno brzi do Sarajeva i poslije njega se zatvara pruga zbog radova na remontu.Kako napreduje remont ispod Mostara,ne znam kako će se i dokle obavljati autobusni promet.O tom,po tom. Bude gužvi u 7-om mjesecu i ne znam šta bih ti rekao.
  5. Ma nema problema. Ja sam alergičan na omalovažavanje svake vrste.Možda i previše emotivan.Poštujem,ako kažete da nije bilo loše namjere.O.K. Kakvi podforumi i bakrači.Ovdje sve ostaje kako i jeste,i ne vidim nikakvu potrebu da se novi forum svrstava negdje.Forum je forum. Inače su se aktivnosti na ovom podforumu svele na poneku sliku koju sam postavljao i još nekolicina kolega iz BiH i poneki komentar vrijednih članova foruma iz Hrvatske.
  6. Eto me,stižem. Ubuduće sa ove i drugih pruga postavljam slike samo na zeljeznice.ba.
  7. seabral i kaubojac, Pošto mi djelujete malo ko s visine i s nekim podozrenjem prema jednom novom (mladom) forumu kojem vi ne bi dali ni šansu da postoji,ovim putem vas obavještavam da ubuduće,kome su se svidjele moje slike sa pruge,da ih može pogledati samo na forumu zeljeznice.ba ili negdje drugdje,ako ih ko pokrade. Ali,zbog takvih komentara ovdje više ne postavljam. Hvala.
  8. E,baš mi je žao. Kod nas na ŽFBiH poznajem dosta ljudi koji rade u "Remontu" i koji su radnici od glave do pete i žao mi je dokle su sada dotjerani.Izgleda da je slična situacija i kod vas?
  9. Hvala radeZ, je li ono salata,Boga ti? Kod nas na bradinskoj rampi su radili kao što sada rade kod vas,samo bez zahvata na donjem stroju pruge.Prvo rešetanje na starom kolosijeku,a onda polaganje novog,pa opet drugo rešetanje. Čuo sam da je bilo problema oko tog novog tucanika,jer je kvalitet bio vrlo diskutabilan.
  10. mcanjug1, Gledao sam nedavno na HRT da će prvo HŽ od državnih tvrtki otpustiti 5 % uposlenika.Pa nije valjda da su odlučili ukinuti ZOP,koliko sam te ja razumio ili ga bar svesti na par ljudi?Ima li otpuštanja u drugim službama?
  11. Vrlo dobre slike radeZ. Reci nam kako napreduje remont pruge oko Jošavke?Ide li sve po planu i polaže li se novi kolosijek?
  12. Talgo na bradinskoj rampi. Ulaz u ukrsnicu Ovčari. Na vijaduktu između Grada i Ovčara.
  13. Ovu je uslikao kolega mobitelom i skoro cijelog ga je "uhvatio",a ja bio malo bliže,šta ću,pa evo cijeli od dva puta.
  14. Zakurlalo se dole pravo,kaže mi jaran.A,tebi Ela hvala što nam s vremena na vrijeme postaviš i koju sličicu sa lica mjesta.
×
×
  • Create New...