Jump to content
zeljeznice.net

Thalis-4341

Članovi
  • Content Count

    268
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb
  1. Thalis-4341

    Thalis-4341

  2. Sad sam naišao na ovu snimku. Objavljena je 31,08,2015
  3. Tako je displej i temelji za nastrešnicu su postavljeni. Uskoro će privremena stanica postati i nova stanica. Zanimljiva je situacija da je privremena stanica dobila privremenu stanicu hehehe...
  4. Ali u četiri dana su napravili sve. Prvi dan maknuli display i stanicu. Drugi dan raskopali i postavili hrpu kablova. Treći dan zakopali i četvrti asfaltirali raskopano. Samo fali nadstrešnica i display :ne zna:
  5. Da sad sam malo bolje pogledao ali svajedno napravljeno je u tom stilu, nije samo ravno odrezano. Napokon su poćeli razmišljati ili ćitati ovaj forum...
  6. Hmmm... izgleda na skici da će DMV imati bojane kakvo sam ja dao na prijedlog skoro tri godine ranije http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/9542-hz-pp-6112-001-koncar-regionalni-vlak/page-16
  7. Samo da se nadovežem. Liniju 269 se je sada u ovoj situaciji moglo podebljati ter je uvedena posebna linija 610 Borongaj-Sesvete. Koja u udarnim terminima vozi svakih 10 min a van toga svakih 20 min. Tu liniju voze ZET-ovi zglobni autobusi identični kao i na liniji 269. Samo se je trebao staviti na svaku stanicu i na svaki autobus pa i na net novi raspored i obavijest da će se linija 269 zaustavljati i na autobusnim stajalištima kod željezničke stanice Trnava i Čulinec, kod kojih u normalnoj vožnji samo prođe. Što se točno dešava je problem između Dupca i Sesveta. Na tom potezu linija 269 prolazi inače za 5 min ali kako nastaju velike gužve oko 16-17h to se produlji u na 30-40min. Svi autobusi kasne kad bi trebali krenuti ponovo oko 18h sa Borongaja. kašnjenja znaju biti i po 20 min, a za tu liniju je to jako puno. Svakih 6-7min polasci za liniju 269 u udarnim terminima bi bili OK, dok ne završe radovi na rekonstrukciji pruge.
  8. Koliko se da vidjeti iz snimke radi se o vlaku S-130 a on ima umijesto nekadašnjih vagona 1 i 11 vagone sa dizel motorima, ti vagoni se točno nalaze iza lokomotiva. Isto tako sa snimke se vidi da je problem nastao odmah iza lokomotive a taj vagon sa dizel motorom je težak. vidi se da on prvi ispada. Mada premotavajući snimku promjetio sam da se i odmah prva četri vagona sinkronizirano naginju i ispadaju. Jedini spas je u talgo garnituri što se vagoni kod ispadanja slijede a ne nabijaju jedan na drugi.
  9. Sjajna vijest!!! Odmah treba naručiti još, ne znam kaj čekaju...
  10. Ako ništa drugo primjetio sam napokon jednu pozitivnu stvar, a to je ta da su napokon odlučili skidati grafite sa prozora. Nisu skinuti 100% ali skoro da se može reći da su čisti
  11. Sumnjam, dvojica su odustala od bacanja te su kamenje bacili u kanal (vidio sam). Od pruge do njih je bilo kakvih pedesetak metara. Prvo je nekakvo polje 40 m pa kanal iza kojeg su oni bili, a prijelaz je kakvih 500m udaljen. Inače lokacija za šetnju je "idealna" kanal je nekad bio za oborinske vode ali sada je za otpadne vode, zato smrdi ta dionica...
  12. Danas na vr. 8085 pokušaj kamenovanja ili je kamenovan između Sesveta i Ses. Kraljevca. Vlak je naglo stao i stajao otprilike jedni minutu te nastavio dalje.Četvorica klinaca između 12 i 13 godina na biciklima u polju su se razbježala. To nažalost nije prvi takav slučaj na tom mjestu...
  13. Iskreno, niskopodni se čisti zato kaj je novi. Kasnije sumnjam da će se i njega čistiti. prije će HŽ odustati od čišćenja nego ovi od grafitiranja. Da je ikome u HŽ-u stalo do rješavanja grafita mađarci nebi vozili ovakvi kakvi voze, nego bi se isto ovako u kratkom roku očistili. Nakon nekog vremena možda bi grafiterima došlo u glavu da im se ne isplati šarati jer im rad neće nitko nikad vidjeti, pa više niti oni sami drugi dan.
×
×
  • Create New...