Jump to content
zeljeznice.net

rasklopac

Članovi
  • Content Count

    871
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Zato što ostali šute kao pi..ke i čekaju da mi podmetnemo leđa, a onda će pljuvati po nama zajedno s građanima kad budemo štrajkali a potajno će trljati ruke. Nisam vidio niti jednu izjavu od ostalih podružnica, barem riječ podrške i sl. Svrstavanje ZET-a u Holding najgora je stvar koja mu se mogla desiti.
  2. Iako SVI vozači tramvaja i MNOGI vozači autobusa imaju barem još jedno SSS zvanje, a neki i VSS, ne treba se lijepiti na ovu jeftinu političku izjavu. Bandiću treba uzvratiti hladne glave :" plati dug..." Kao što mi građani govorimo protiv banaka, elektre, ine itd. , ali kad dođe račun - platimo, tako treba i on, neka priča priče, ali nek' plaća račune.
  3. Pa da, fakat... Odoh sutra u elektru reći nemam novaca nemojte mi slati račune. Ili u toplanu, telekom itd, sa svima imam potpisan ugovor ali nemam novca pa nikom ništa. Nema novca - nema usluge.
  4. Ukidanje linija nije tako efikasan način uštede kako se čini na prvi pogled. Jedino bi se uštedjelo gorivo, ništa drugo. Autobusi ostaju, vozači ostaju.... Smanjenje obima posla je druga stvar a uključuje otpuštanje radnika, prodaju vozila itd. Ozbiljni gradovi paze kako će dimenzionirati kompaniju za javni prijevoz jer su ulaganja velika a povrat novca (ako ga ima) spor. Znatnije mijenjanje planova iz mjeseca u mjesec ili čak iz jedne godine u drugu nije moguće za takve kompanije. Problem je u političkim igrama a ne u ekonomiji... To u ovoj državi prolazi jer smo još zeleni u demokraciji i ne shvaćamo svoju odgovornost u radu Države/Grada.
  5. Radio sam i znam kako se radi. Hočeš reći da se u Holdingu ne radi? Nije Holding u gubitku, Holdingu je dužan Grad. Ugovorene obveze prema radnicima Holding mora isplatiti, ili sad ili nakon sudske odluke platiti i obveze i sudske troškove. Zapošljavanjem "s vezom" treba se pozabaviti Uskok ili netko sličan, to s temom nema veze. Dakle, problem je neplaćanje duga od strane Grada, a ne "gubitaško" poslovanje. Holding ili ZET, čak i da je privatnik vlasnik, bio bi gubitaš ako mu se ne bi platili računi.
  6. Ne razumijem ovo. U čemu je greška Holdinga ili ZET-a u ovoj situaciji? Što se to ne radi a trebalo bi se? Što bi to privatnik promijenio pa da "se vidi kako se radi"?
  7. U svakom slučaju ponašanje navedenog kolege nije u redu. Jedna stvar je razgovor kroz poluotvorena vrata, a nešto sasvim drugo sjedenje u kabini i držanje za rukice za vrijeme vožnje. Ne radi se ovdje toliko o koncentraciji koliko o neprofesionalnom ponašanju i nepoštivanju putnika. Dok postoje "sive zone" po pitanju razgovora tijekom vožnje, ovo je ipak potpuno jasna situacija.
  8. Problem je gužva koja se u to vrijeme stvara na potezu Ljubljanica-Cibona, preciznije, Trešnjevački plac i Cibona. Naravno, nije nemoguće riješiti.
  9. Problem je u suženju označenom crvenom strelicom. Na tom mjestu tramvaj zbog svojih karakteristika izlazi znatno prema traci iz suprotnog smjera i na tom mjestu očito nema mjesta za tri trake u smjeru istoka. Da se ne bi radilo prestrojavanje na samom kritičnom mjestu, traka je sužena od početka, a onda se ponovo širi nakon kritičnog mjesta.
  10. Vjerojatno se mogu "ugurati" ali to onda nema veze sa sigurnošću u prometu i vjerojatno je suprotno Zakonu.
  11. Da, jesen, lišće... Obzirom da prugu ne znaju oprat, moraju je brusiti...
×
×
  • Create New...