Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

drempa- tzv-v7

Članovi
  • Content Count

    7860
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About drempa- tzv-v7

  • Birthday 11.01.1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.youtube.com/user/hzloco575
  • Skype
    krunoslav.bilic

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tarazije 42

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. i od macnja bana ste me stvaili da mora moderatori odobrit čije je to zahtjevanje od Vipa-a Končara ili strojvođa il idispečaera ppd a uredno prolazi kad pikac podjebava , josip a i ostali i vam je smješno kad vam kažem za sve potrebne informacije se obratit u Gredelj arhivu gdje ima sve crno na bjelo koje voziloi kad je bilo i na kojem popravku sve se arhivira a uz njih su svi nacrti za sva vozila koja je gredelj radio i to nacerti za sve o vozilu od frema do struje gdje se i kaj spaja u kojem elktro orlamru ili na uprvljačkom pultu sve u detalj šeme su tamo i kaoi šeme za TMK 2100 i TMK 2200 jer gredelj je radio 90 % posla na oba vozila tako ako kome nije janso zvoite arhivu u gredelj al ida bi u opče došli do arhive morate dobit odbrenje od šefa pogona ili šefa cjelog gredelja znači Dauti ili Šegović
  2. i od macnja bana ste me stvaili da mora moderatori odobrit čije je to zahtjevanje od Vipa-a Končara ili strojvođa il idispečaera ppd a uredno prolazi kad pikac podjebava , josip a i ostali i vam je smješno kad vam kažem za sve potrebne informacije se obratit u Gredelj arhivu gdje ima sve crno na bjelo koje voziloi kad je bilo i na kojem popravku sve se arhivira a uz njih su svi nacrti za sva vozila koja je gredelj radio i to nacerti za sve o vozilu od frema do struje gdje se i kaj spaja u kojem elktro orlamru ili na uprvljačkom pultu sve u detalj šeme su tamo i kaoi šeme za TMK 2100 i TMK 2200 jer gredelj je radio 90 % posla na oba vozila tako ako kome nije janso zvoite arhivu u gredelj al ida bi u opče došli do arhive morate dobit odbrenje od šefa pogona ili šefa cjelog gredelja znači Dauti ili Šegović
  3. Jel to dobro vdio ili hercegovačka vijmaovka udara stigao A modul za 7023-002
  4. Dali se kaj maknulo sa mrtve točke zadnji radovi su bili prije mjsec dana , hotel je HRKLJUŽ obeštetio za stare i pohabane traćnice sa novim tračnicma , nova skretnica , šljunak za podbit , ukratko hotel je investirao 4000 eura a sve stoji da i ja da sam na njihvom mjestu pitao bi koji se vrag događa sa uloženom investicijom koju je trebao muzej dobit kao obeštečenje za zauausto skladište koje je pretvoreno u parkiralište
  5. To po brojevima ide preuzimanje , po numerčkim znakovima prvo to provjeravaju pa onda tek vozilo
  6. naravno za Vinodar im treba jer je vlak najvljen za to ide i Žilić rođeni Daruvračan
  7. to plačeno od strane turističke zajednice grada zagreba da nije to nema telke
  8. Ljudi moji bilo kakavo medisko oglašvanje košta bilo televzija ili novine a Modelari nemaju love za to zato nema glasa ,nemaju čak ni rklmani pano ili ako iamju taj je stari i zato koriste forume i društene mreže jer su besplatni
  9. Dali je istina mada sam to čuo od bivšeg zaposlenika KEV da za gradnju 22 vlaka u KEV je dolazila neispravne komponete kao naprimejr 5 novih kineskih WC- a mad asu svi kineski ali 5 novih odmah po dolasku su bili neispravi , naručivanje krivih alumniksih panela plafona te najvažnije zaposšljvanje studenata tkom prizvodnje tih 22 vlaka jer sve to objašnjva puno toga u vezi vlakova zašto sve krepava odmah po izlasku vozila , pucanje raznih kompneti na postoljim nešto preteška i to isto objašnjva stalno popuštanje vijka koji drže vijenac i lagere kotača
  10. Opet če Končar lobirati kod Premiejra i kod Prjecednice taj posao je več dogvoren a zove se da Končar ima kaj delat naredene 2 godine i nadam se da im neče u startu dolazit glanc nove neispravne kompinete za vlak kao naprimejr Kinesk iWc koji je novi dolazio neispravan
  11. Da i sebrale ja zanm za slično kolega iz gredelja je za trazajnu ozljedu ono kad se zagorac zabio u bika dobio 150 000 tisuča kuna zbog pretpljevne duševne boli i boli vrata a ovratnik jedva da je nosio i isto se tužio sa HŽ
  12. kaj je tu čudno Direktori HŽ-a su oduvjek imali menađersku plaču od 20 000 kuna
  13. misliti nije točno preczije i to su u večini vagoni rađeni u sloveniji u Mariboru i Gredelj sa kliznim vrataima dok klasika je goša i takvih vagona je jako nalo ostalo jer su srušeni i konvertitrani u Bee ili Atee klimatzirane ja ih demontirao svih 80
  14. Portose dali se kod zamjne kotača mjenja i vjanc lagera i lageri osvina ili se to vrača staro i dali je potrebno lagere osvina stezat kiloključem ili je to onako od oka potrebna sila za vjenac lagera i sami lager osvina
  15. Goša je ugrađivala 2 tipa sjejdala na kotačiče koji se krače razvlače i na vodilicu koja se razvuku cjelom dužinom tako da malo preczije
×
×
  • Create New...