Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

mali.ivica87

Članovi
  • Content Count

    149
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mali.ivica87

  • Birthday August 16

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Krapina

Recent Profile Visitors

4013 profile views
  1. Ja bih rekao da su dobili u ruke nešto što nisu znali koristiti. Kada nisi dovoljno obrazovan, a praviš se pametan, onda ih jednostavno spališ i rezultat je na RK.
  2. mali.ivica87

    mali.ivica87

  3. Da li ima kakav info o strateškim partnerima za Gredelj?
  4. To se stručno naziva poligonizacija. Kontaktna mreža se izvodi na ovaj način radi ravnomjernog trošenja klizne površine strujnog oduzimača (pantografa).
  5. Jedno od mogučih rješenja za budučnost, slično kao i kod naših susjeda slovenaca. http://www.blog.uporabnastran.si/2018/02/23/slovenske-zeleznice-bodo-najverjetneje-kupile-vlake-stadler-rail-10-dvonadstropnih-kiss160-10-enonadstropnih-flirt160-in-5-bimodalnih-flirt/ Bimodalni vlak je Stadler Rail prvič predstavil junija 2017 v dolini Aoste (Italija). Ti vlaki lahko vozijo po elektrificiranih in neelektrificiranih progah, saj so opremljeni z vilicami za 3 kW, dizel-električni pogon pa omogoča vožnjo po neelektrificiranih progah. Mislim da bi u ovom smijeru trebala ići nabava novih vlakova kao i Končarev razvoj.
  6. Tahograf bi trebale biti one zgrade nasuprot studenskog doma, na koje gleda izlaz s Jadranskog mosta, početak Knežije (Bashiera i ostalo).
  7. Ne znam jel bila ova vijest negdje na forumu. http://www.mppi.hr/default.aspx?id=32902
  8. https://www.tportal.hr/biznis/clanak/europska-komisija-odobrila-drzavnu-potporu-za-hz-cargo-20170621 Europska komisija odobrila državnu potporu za HŽ Cargo Autor: An. S. Zadnja izmjena 21.06.2017 20:55 Objavljeno 21.06.2017 u 20:55 Europska komisija odobrila je državnu potporu u iznosu od 975 milijuna kuna (približno 129,5 milijuna EUR), koju je Hrvatska dodijelila poduzeću HŽ Cargo, željezničkom prijevozniku tereta u vlasništvu države. HŽ Cargo se zbog prezaduženosti nalazio u financijskim poteškoćama. U svibnju 2015. Hrvatska je odlučila otpisati dug poduzeća HŽ Cargo državi njegovim pretvaranjem u kapital. Takav otpis duga predstavlja državnu potporu jer je na taj način poduzeće HŽ Cargo oslobođeno obveze otplate duga, što se ne bi moglo ostvariti na tržištu. Komisija je međutim utvrdila da je ta potpora u skladu s pravilima EU-a o državnim potporama jer ispunjuje kriterije iz Smjernica o državnoj potpori za željeznice koje je Komisija objavila 2008. To je osobito zato jer je otpisani dug nastao prije pristupanja Hrvatske Europskoj uniji u srpnju 2013. i bio je izravno povezan s prijevoznim djelatnostima poduzeća HŽ Cargo. Osim toga poduzeće je bilo prekomjerno zaduženo zbog čega dobro financijsko upravljanje nije bilo moguće. Konačno, potpora je bila potrebna kako bi se riješile financijske poteškoće poduzeća HŽ Cargo, a njome se nije narušilo učinkovito tržišno natjecanje, navodi se u objavi Europske komisije.
  9. Iz Pravilnika o tehničkim uvjetima za sigurnost željezničkoga prometa kojima moraju udovoljavati željezničke pruge definicija što je slobodni profil: (64) »Slobodni profil« je ograničeni prostor u poprečnom presjeku željezničke pruge odnosno kolosijeka okomitom na uzdužnu os kolosijeka i ravninu kolosijeka položenu na gornje rubove voznih tračnica, čija os prolazi sredinom kolosijeka, a koji mora biti slobodan za prolaz željezničkih vozila. Na elektrificiranom kolosijeku slobodni profil obuhvaća i prostor za prolazak oduzimača struje za električnu vuču. Dakle, signalna oznaka signalizira da neki element uz prugu ulazi u taj profil. To ne znači da vozilo ne može proći, ali znači da slobodni profil nije zadovoljen.
  10. Bili su neki problemi sa 2044 (standardno) sa strujom na vučnim motorima, ali valjda su to sad riješili. Isto tako, izvađen je generator za grijanje te dodan modul za upravljanje u tandemu. Kako taj modul funkcionira-ne znam.
  11. Da, izgleda da su dizeli u problemima još nakon popravka u Gredelju. Nešto sa padom struje na vučnim motorima, pa ih zato baš i ne mogu koristiti dok ih ovi ne srede kako treba.
×
×
  • Create New...