Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

luas

Članovi
  • Content Count

    294
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Nisam našao ništa o ovome na forumu. Je li moguće da je prošlo neopaženo? https://www.rtl.hr/archive/video/vijesti/301685/pula-se-vraca-tradiciji-ponovno-pokretanje-tramvajske-linije-na-morskoj-obali/ Koliko kužim tram bi spajo centar i parking P+R i cca. 4 postaje: 1. Parking / Parcheggio Mandrač (okretište) 2. Željeznički kolodvor Pula / Stazione Ferroviaria Pola 3. Riva Arena 4. Riva Forum (okretište)
  2. Sad nakon 4. godine od postavljanja teme dalo bi se zakluciti da u Puli ne da nema tramvaja nego jedva ima i autobus. Dok EU daje poticaje za vracanje tram prometa u gradovima, u HR naravno nitko ni ne razmislja o EU novcu.
  3. Hmmm ... Meni se sad više tako ni ne čini loš Malo sam pročuavao ovih dana. Baš sam bio razmišljao recimo za Split kad bi se "potegao" tramvaj od Luke do HNK preko pazara (tržnice) - gotovo nemoguće. Dosta uskih ulica, s krivinama i uzbrdicama. Kada bi se napravio popularni X (1 linija Luka - Pujanke preko Domovinskog rata i linija 2 od HNK do Mertojaka) bilo bi nemoguće da klasični tramvaj uđe u centar grada i savladava oštre zavoje. S ovim čudom ne bi bilo uopće problema. Uvidio sam da sličan francuski model može voziti i po tračnici i bez nje kao i s pantografom i bez njega - kao naprimjer u Nancy, France. Ne znam, čini se zanimljivo ... Tek je na početcima, sigurno će se tehnologija razvijati i postajati jeftinija i dostupnija ...
  4. E super! Hvala! A ima li to neki sluzbeni naziv? Malo bi prosurfao netom ali informacije su sture. Osim ovoga da je navodjen kroz uske ulice ne vidim nikakvu prednost ovoga. Samo da Bandic ne cuje za ovo ... ahahahhaha
  5. Ne znam gdje tocno staviti ovu temu ... Recimo da je najvise rijec o infrastrukturi. (moderator neka prebaci ako sam zbrljao) Uglavnom, skuzio dam da neki gradovi u Europi uvode ovakve tramvaje (da li je to tramvaj uopce??). Dakle, koji je smisao imati tramvaj koji koristi tracnicu samo za navodnjenje, a i dalje se kotrlja na gumenim kotacima. Svi znamo prednosti tramvaja nad autobusom i upravo mnoge prednosti upravo proizlaze od kotrljanja po tracnicama. Sad me zanima da li netko zna koja je prednost ovoga?? Meni izgleda kao neki mjesanac tramvaja i trolejbusa. Logicno mi je uvesti tramvaj ili trolejbus zbog pojedinacnih prednosti a ovo mi se cini kao da su lose strane tramvaja i trolejbusa ujedinili u jedno i dobili ovu glupost (ili sam ja u krivu i ovo predstavlja najnoviji nacin prijevoza koji je isplativ, ekoloski i sl. samo mi netko to treba objasniti). Meni ovo izgleda kao trolejbus koji je izgubio svoju prednost mogucnosti da zaobidje prepreku ... i dobili jos goru opciju trolejbusa. Ako bi netk omogao da me prosvjetli ... Hvala! PRIMJER: http://www.urbanrail.net/eu/it/venezia/venezia-mestre.htm
  6. Pročitao sam par vizionarskih članaka i o tome. Tram bi trebao voziti oko zaljeva koliko sam shvatio spajati komplekse s centrom Pule pa dalje do Verudelle i Stoje? Koliko je to realno? Netko iz Pule? Više informacija?
  7. Ček, ček ... Tramvaj na kraju ipak ne ide u Beograd?? Slijedi link: --> http://www.slobodnaevropa.org/article/2006/09/07/bc67a67b-d2ec-49e7-8416-8004203ebe1e.html
  8. Ček, ček ... Tramvaj na kraju ipak ne ide u Beograd?? Slijedi link: --> http://www.slobodnaevropa.org/article/2006/09/07/bc67a67b-d2ec-49e7-8416-8004203ebe1e.html
  9. Baš čitam na teletextu NOVA-e TV da će se TMK2200 naći 26. rujna na Beogradskim prugama ... Zna netko nešto opširnije?
  10. Zanima me kako taj famozni cable-car vozi? Znam da postoji u San Franciscu (vjerojatno i u još nekim gradovima)... Dakle, znam da kroz srednju (treću) šinu prolazi sajla za koju se tramvaj uhvati kad vozi i ona ga naprosto vuče, ali me zanima kako ta sajla ne ispadne na uzbrdici ?? Odnosno kako je pričvršćena u trećoj šini, a da se tramvaj i dalje može za nju uhvatiti? Kako uspije ići crvenim putem, a ne plavim? Kako je pričvršćena a da en smeta tramvaju da se uhvati za nju?
  11. Vidim da ima neka karta, ali je jako loša.... Koliko uopće linija ima u Sarajevu? Bilo koji teh. podatak
  12. Evo malo funny naslov, a ne znam ni gdje temu da stavim pa evo ovdje da svi vide. Dragi mod :peace: Zbog sve većih gužvi u prometu i problema s parkiranjem, Rijeka je zainteresirana za gradnju 'lebdeće željeznice'. Deset metara iznad zemlje, lebdeći vlak vozio bi od Medveje do Krka. Cijela vijest: --> KLIKNI OVDJE !!! Izdvojio bih: Dosadašnja iskustva pokazuju da je za montažu jednoga kilometra takve trase potrebno 38 dana. Sad uzmem u ubizir plan Zagrebačkog metroa i linije M2 koja bi vozila od Trga b. J. Jelačića do Dugava i sjetite se da bi ta lijina bila nadzema od KD V. Lisinskog shvatimo da bi nadzemni dio od Av. HBZ-a do Dugava bio gotov za cca. pola godine. Se netko kuži u tu gradnju? Može li se to tako računati vrijeme izgradnje?
  13. luas

    Autobusi

    A oni CITARO od mercedesa na 234 (Gl.kol.-Lanište)?
  14. Meni se čini da je Budimpeštanska mreža sva neka "s brda s dola". Opće ne vidim neku logiku u cijelom sustavu. Tramvaji voze posvuda gdje mi se čini da ne treba, metro isto nekako, pa trolejbusi ... Ne kužim, prekomplicirano (za mene ). BTW, nikad nisam doživio gužvu u Budimpeštanskim tramvajima ... Iako je metro nekad za jedva ući ...
×
×
  • Create New...