Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

trebor_tzv

Članovi
  • Content Count

    875
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Moj zahtjev je jasan: Briši moj profil i sve moje poruke! Ne pristajem na polovična rješenja. Ništa od napisanog nije vlasništvo Tebe ili Foruma. Ništa u mom profilu nije Tvoje ili Forumovo. Dakle, molim lijepo, obriši moj profil i sve moje postove. Jesam bio dovoljno jasan?
  2. Dragi moj, Trebor će dočelkati brisanje profila i svih postova... pa makar to bilo i sudskim putem! Nemaš ti pravo ni na mene ni na moje testove.... kak te nije sram uzurpirati nečije učlanjenje na portal i sve što piše. Ti možda plaćaš site i adresu ali nemaš pravo na osobnost, mišljenje i ono što ljudi rade. Kaj je tebi? Daj si pročitaj bar Ustav ako ne drugo.... Ma užas.... ako dođeš tu, onda Anton ima pravo na tebe i sve tvoje.... Ja želim da se moj profil obriše kao i svi moji postovi i na to imam pravo. To nije autorsko djelo Foruma nego Mene.
  3. Dobro dušo, a onda i reci od koga u NREC. Ajd ne izmišljaj.... ili reci ko ti je to rekao ili priznaj da si to izmislio (dijelom jer nemaš pojma, a dijelom jer ti tako paše.... iz nekih razloga)
  4. Hvala Bogu pa ga je Railway Gazette ispravio jer je prva verzija (jučer) koju je napisao jedan od admina ovdje bila puna nevjerojatnih gluposti ciljanih da se namese šteta.
  5. Može sve ali dok je Toma Admin na ovom forumu, ja bojkotiram ovo mjesto.
  6. GT46CW bi bila: lokomotiva sa jednom upravljačnicom, 16-710 motorom, za normalni kolosijek i bez generatora grijanja.... Mislim da to na okvir 2063 ne stane. Pogotovo ne nakon 01.01.2013. od kad je IIIB norma obavezna za takve motore u EU (a to znači puno dodatne opreme).
  7. Princip regulacije na GT26CW-2 (dakle originalu) je drukčiji od GT26CW-3 (sa kojim god računalom: EM2000, NFORCE, QUTRON....). Na staroj GT26CW-2 sve u 8. položaju ovisi o PGu, a na novoj ipak ne toliko. Naime, PG je regulator broja okretaja motora (mijenja količinu ubrizganog goriva da bi održao zadane okretaje) i vrlo je osjetljiv uređaj. Čim motor izgubi nekoliko okretaja, PG mehaničkim putem to detektira i počinje raditi dvije stvari: povećavati količinu goriva i smanjivati uzbudu (djelovanjem na LR). E tu počinju problemi.... naime, ako je PG samo malo raštiman mogu se dogoditi dvije ružne stvari: povećanje potrošnje ili gubitak snage, a da za to ne postoji pravi razlog. U -3 sustavima je osnova principa ista ali se na signale sa LRa ne reagira tako brzo kao nekada. Signal sa LRa se namjerno usrednjuje kroz nekoliko sekundi kako bi se izbjeglo takvo smanjenje snage koje nije opravdano stvarnim stanjem. Također -3 sustavi prate i broj okretaja motora nezavisno od PGa pa mogu drukčije reagirati.... Dakle: GT26CW-2 je super lokomotiva ali malo zastarjela, a princip rada je takav da postoje tvrdi limiti radi zaštite lokomotive. To se zove konzervativan pristup u regulaciji. Bolji je suvremeni pristup gdje se limiti mijenjaju na temelju rezultata dobivenih mjerenjem nekih drugih parametara u konkretnom trenutku i to daje daleko bolju iskoristivost.
  8. Imale su oznaku GT26CWn-3 (ne mogu biti "U" jer nisu imale uskotračna postolja nego normalna....dakle "W")
  9. u - označava lokomotivu uskog kolosijeka /može bit sa D29 ili 761A23 motorima....) n - označava NFORCE opremu Kad bi se taj N našao prije oznake GT, tada bi značio opremu NLimit i NFORCE..... Primjer NGT26CW-3wNFORCE = NLIMIT+nova lokomotiva GT26 (16-645E3 motor + D14 + AR10 + FE AirComp)-standardni kolosijek-3 (generacija lokomotiva)w(sa)NFORCE(NFORCE računalo) A postoji i oznaka GT26CUnm - to znači da se radi o staroj lokomotivi i opremi koja je samo opremljena sa NFORCE, namijenjena za uski kolosijek, modernizirana (ali nije nova)
  10. oprema na GT26-2 mislim da ne dozvoljava takvo ograničenje.... Možda u punoj paraleli bi 700A imalo smisla jer je 6x700=4200A (trajna struja A10) ali mislim da je tu stvar u snazi dizelskog motora. Svi gledaju ampermetar (i to je ok jer je on mjerilo vučne sile) ali lokomotiva ima neku snagu i to je to.... Veća brzina znači veći napon i veći napon uz istu snagu daje manju struju (to je isto za sve lokomotive). 600A je puno na D77 (daleko je ispod njegove nazivne struje ali je značajna vučna sila)... HŽ ima i D47 i D77 pimiješanih u istim postoljima i na istim lokomotivama.
  11. Ajmo malo stat i razlučit dvije stvari.... : - HŽ ima GT26CW-2 lokomotive - NREC radi xGT26CW ili CUn - 3 lokomotive Razlika je velika..... Naime, u redivnom popravku -2 lokomotive se sve popravlja i podešava kako je bilo. U izgradnji -3 lokomotive se sve radi novo i podešava na temelju znanja i iskustva stečenog u 40g od kad su -2 lokse prvi put izašle vani. Konkretno to ovdje znači: - HŽ ima D47 ili D77 motore sa max. strujom 1040A ili 1200A (trajnom oko 900) - HŽ raspolaže generatorom na konzervatian način, tj. ograničavajući ga na 4200A uvijek i svagda - NREC ima D78 motore sa max. strujom 1500A (neki će reć i 1800A), a trajnom 1165A - NREC ima afirmativnu strategiju rada generatora koja ovisi o puno faktora i nikad ne ograničava generator na 4200A... dopušteno je do 6000A na AR10 pa čemu ga ograničavati ALi razlika nije čak niti toliko u komponentama nego u tehnologiji. HŽ ima -2 tehnologoji s kraja 70tih, a NREC ugrađuje novu tehnologiju -3. To dvoje je jako različito i nema tu ni prilagođenja ni pomirbe... to su različite tehnologije koje različito raspolažu sa istom opremom. Nije ni HŽ kriv da je tako... nije čak ni Gredelj, jednostavno su 2063 GT26CW-2 lokomotive i to tako vozi. Nikako drugačije! Onda kad HŽ odluči da želi -3 lokomotive... a budemo vidli kaj bude. Za sada 2063 koju ima HŽ ne može pokazati svoje performanse na najbolji način.... možda jednom bude.
  12. Jebeš forum na kojem povjesničar umjetnosti briše post vrhunskog EU stručnjaka kako bi izbjegao sramotu. JAD I BIJEDA OD FORUMA U KOJEM JE POVJESNIČAR UMJETNOSTI ADMINISTRATOR.... a ne zna ni kolko otača ima lokomotiva.... jebeš ovo sranje
  13. ma čuo sam i ja za taj 114km/h ali nigdje nisam uspio naći---- zato se i vodim strogo po EMD preporukama. U svakom slučaju.... 62/15 je po starom 104, a novom 112. Za sada kupac želi 99km/h limit (ima to smisla) i to je to....
  14. A si i ti blentav... a čiji je Vosloh? Čije to motore ugrađuju? Pa CAT je vlasnik EMDa ... sve je to ista firma. .... ali glavno da si ti jako pametan dok nemaš pojma kolko si blentav! Ti nemaš ni pojma o događaju EMD-Vosloh prije 2 godine... al zato i pišeš takve idiotarije koje si pročitao na jeftinim portalima namijenjenim idiotima. Cat nema motor za željeznicu 2,8MW blento jedan... to je neželjeznički motor ... To je ko da kažeš kako je 16-710 u IIIB normi... jest ali ne na lokomotivi! NEMA GA!!!! Bože kaj ja volim vas polunepismene povjesničare umjetnosti .... Ko tebe stavi za Admina na forumu o kojem nemaš pojma.... da mi je samo to znat....
×
×
  • Create New...