Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 18.04.2024 in all areas

  1. A evo i spomenika šnjegotincima Budući da malo kasnimo u planu, a za prvi dan je bilo planirano je štošta, ja požurujem da se krene. Taman kad smo odlučili krenuti signal u smjeru Doboja skače na zeleno. Gotovo u glas smo u čudu viknuli: "Ide vlak!" Iz zavoja je sa 80-90 kmh izjurio teretnjak. Koji je to već bio taj dan, tj u par sati? Pa ŽRS šiša i jad od HŽa. Lokomotiva: nepoznata 441 (broj prljav) Teret: ruda Pozdrav iz Šnjegotine. Slijedeća dva nastavka slijede sutra a do kraja mjeseca ću završiti cijeli putopis sa popratnim videima.
    6 points
  2. Slijedeća lokacija je trebala biti stajalište Mlinska Rijeka. No od toga ništa jer se do stajališta uopće ne može doći osim planinarenjem. Preko brda i po 6km zavojitih cesta stižemo do prijelaza iza kolodvora Šnjegotina. Cesta je vrlo strma, uska i zavojita. Prometa skoro ništa. Dok smo stajali ovdje je odozdo s desna došao veliki kamion s prikolicom i drvima. Uz kratki pozdrav je prošao i majstorski manevrirao u brdo. Nakon kratke pauze nastavljamo do kolodvora Šnjegotina, svega 1km vožnje. Kolodvor Šnjegotina u km 32. S ceste se do kolodvora dolazi preko ovog mosta. Prelazi se bistra rijeka Šnjegotina. Kolodvorska zgrada...ime samo na ćirilici. Izlaz prema Doboju Zavoj i izlaz prema BL. Iza je i tunel. Zadnji nastavak za danas kroz 10ak minuta
    5 points
  3. Stižemo u kolodvor Ukrina u mjestu Dubrava Stara. Kako dolaze do imena kolodvora, ne znam. Pogled prema Doboju Pogled prema BL Gotovo sve kolodvorske zgrade između Banja luke i Doboja su urednije nego HŽove Ovdje vlaka nije bilo (nije ni prošlo puno vremena od zadnjeg teretnjaka) pa krećemo dalje. Htjeli smo još nekoliko lokacija u blizini slikati, ali je put bio makadam pa nam je bilo dosta toga. Slijedeća lokacija je prilično nasumično odabrana jer je vlak iz Doboja bio u blizini. Asea je ostala nepoznata, trubio je u zadnji tren kad me skužio. Slijedeća lokacija za slikanje je trebalo biti stajalište Rakovac, tj prijelaz iza njega. I ovdje je STrail🙈 Kućica stajališta se vidi u daljini. Gledamo na Banja luku Okret i gledamo na Doboj. Čeka se vlak iz Banja luke. Kreću otprilike u isto vrijeme a sad smo već blizu Doboja pa je dobojski prošao prije. Kroz 25 minuta bi trebao i banjalučki. No lokacija ne odgovara svima, pa sjedamo u auto i vozimo do slijedećeg prijelaza.
    4 points
  4. Da, tih 5 minuta nas je koštalo lijepog ulova, lokacija je u zavoju baš bila obećavajuća. Ako tome dodamo da sam bio razočaran što se nisam mogao popeti na most i prošetati kroz tunel, malo je pokvarilo dan (naravno da mi je vrlo brzo palo na pamet da bi me vlak dočekao taman na mostu ili tunelu te da bi onda bilo belaja). Kolega (povremeno pročita ovdje što se objavi) je nagazio gas i suprotno svim očekivanjima smo, kad smo zašli za brdo, ugledali vlak kako se vucara kroz zavoj i izgledno je sve sporiji i sporiji. Svaka čast na vožnji još jednom! Kratki pogled na mape mi je odao da vlak zbog usporavanja nije došao niti do slijedeće lokacije gdje smo htjeli slikati. Vozimo se tik uz vlak i uz još malo gasa smo ga prestigli i stigli na lokaciju. Vlak je morao STATI zbog MINI prijelaza na kojem se jedna rampa (ona stara spigana) nije do kraja spustila. Logično ali mrvicu neobično. Prijelaza nema na Googleu. Lokacija: kolodvor Čelinac u km 12 iz BL Lokomotiva: 441 055 Teret: praznina Prijelaz je odmah iza zavoja, da nema vlaka vidjela bi se jedna rampa. Strojovođa se rastrubio a pomoćnik razmahao. 3 fotografa su bila zadnje što su očekivali na putu u Doboj. Eto dobrog ulova. Budući da se slijedeća lokacija nalazi, kao i ovaj kolodvor, uz cestu te pošto je vlak spor, kolega gazi papučicu i stižemo na slijedeću lokaciju; mali žcp u zavoju. Na opće čuđenje posade vlaka spremamo sačekušu i uz uzajamni pozdrav snimamo vlak. Ovdje se lijepo vidi kako mašu. Pozdrav i vama ako ste slučajno na forumu:-) Kako su mi lijepe ove Asee🥰 Ovdje vlak još nije bio navukao maksimalnu brzinu, ali je ubrzavao. Dok je zadnji vagon prošao, dok smo se potrpali u auto...imao je svakako malu prednost. I još je cesta prestala pratiti prugu pa je to dodatna komplikacija. Od jedne lokacije (žcp u blizini) se moralo odustati. Naš rally vozač radi čuda 😎 Lokacija: kolodvor Jošavka u km 21 Mislim da je zadnje što su dečki očekivali bilo da ih opet hvatamo. Ali opet su mahali i trubili i bilo im je fora, to se svakako dalo očitati na licima. Strojovođa nas je prvi uočio. Na fotki pune kvalitete se vidi da gleda ravno u mene. ✌🏻☝🏻 - nek se ovo računa kao 3 prsta. (Kome nije jasno, nek bolje pogleda sliku) U ovom trenutku smo jako zadovoljni. Daljnjeg lova nema jer se cesta odvaja od pruge i ne bismo imali šanse stići vlak u idućih 40km. Previše lokacija bismo morali žrtvovati.
    4 points
  5. Zbog izbora sam se nakratko vratio u Zagreb, pa je ispalo da sam u 3 dana riješio čak tri vlaka (svaki dan po jedan). 18.04.2024 četvrtak Najprije kratki boravak u Dupcu i vožnje sa (neuobičajenim) plinašima na 212 i 279, a onda: 6112.111 (8028) Čulinec > Zagreb GK 6112.105 (8037) Zagreb Gk > Čulinec 19.04.2024 petak Neplanirano sam morao s autom na servis, ali sam prije toga uspio otići tramvajem do Zapadnog kolodvora i uloviti: 6112.107 (8031) Zagreb ZK > Zagreb GK 20.04.2024 subota Najprije sam mislio krenuti odmah ujutro natrag na more, ali sam vidio da 003 vozi prema Sisku (i da će se vjerojatno uskoro vratiti) pa sam ostavio auto kod Lisinskog, i otišao busom 268 do Buzina. I opet sam bio jedini putnik na praznom i zapuštenom stajalištu, ali vlak je bio točan i polupun, pa sam odradio: 6112.003 (5104) Buzin > Zagreb GK Vlak je označen crveno jer se jedino s njim još nisam uopće vozio (krajem ožujka je još bio na KP4 u Končaru), a ujedno je to i prva vožnja s njime u ovoj godini. I ovaj je bio točan pa sam tako već prije 9 krenuo i (preko Vratnika i Senja) stigao u Selce prije podneva. Ostali su dakle još samo: 004, 005, 110, 201 (i 310 kad bude isporučen) Nastavak opet nakon povratka u Zagreb...
    4 points
  6. U republici srpskoj nema streetviewa na Googleu skoro nigdje. Dakle mogu samo nagađati kakav je put. S glavne ceste smo se odavno skinuli i već neko vrijeme tumaramo po očajnim makadamskim i blatnjavim cestama. Ali barem je pogled lijep... Na spustu s brda je bilo i malo asfalta. Stižemo na stajalište i prijelaz Umka. Bez table, bez perona, bez ičega... stajalište Umka je prava pogađalica. Nalazi se u mjestu Šnjegotina Velika. Dalje opet po regionalnoj cesti, čini se još prilično visoko.
    1 point
  7. Jučer navečer u Plasu danas ujutro 16. travnja u Škrljevu. Prvi kolosijek u pravilu ovdje služi za smještaj vozila Infre i ostalih tvrtki povezanih sa željeznicom. Pogled prema padinama Tuhobića. Između ostalih već 4 mjeseca garažirano je i ovo pružno vozilo. Dana 11. prosinca prošloga ljeta,oko kilometar uzbrdo, fotografirao sam ga u malo neobičnom položaju. Danas sam protivnom svojem boljem prosuđivanju nakon svih ovih dana od iskliznuća i naleta RCC vlaka odlučio pomnije istražiti ne ovu stranu,koja je stradala izravnim udarom sa RCC Vectronom. Niti ni ovaj drugi kraj na kojem su i odbojnici ostali na mjestu. Pogledajmo kako izgleda vozačko mjesto na strani udara. Pogled na drugi kraj motorke, koji je manje oštećen u naletu. Ima tu i rupa u podu, moram paziti kojim se dijelovima poda krećem. Pogled sa vozačevog mjesta. Mjesto suvozača (eventualnog). Ovaj uređaj u vrijeme mojeg skromnog sudjelovanja u radu željeznice nije postojao ili ga nisam ni registrira0. Pojma nemam što je to uopće. Povratak na gornji kraj, koji je pretrpio izravan udar cijelog teretnog vlaka i na čelu dvije lokomotive tog istog odbjeglog vlaka. Kroz rupe u podu vidjivi su djelovi djelovi motora mjenjača i kvačila, Dijelovi kardana i osovinskog sklopa. Nakon ovog neovlašćenog ulaska u tuđu imovini pogled na južni dio praznog kolodvora. I pogled na zastavu naše države na kolodvorskoj zgradi, u kojoj je danas prema slikovitom izrazu "Praznik demokracije".
    1 point
  8. Sljedeća lokacija je trebala biti ispod mosta preko Vrbanje iza kojeg odmah počinje tunel. Ja bih se probao popeti na most i prijeći preko njega u tunel ali je makadam bio no-go pa smo ostali na žcp-u "Bjelopotočkih žrtava", odmah pored Vrbanje. Zaželio sam se vratolomije ali neće me🙊 Pogled prema BL I prema Doboju. Odlična lokacija, samo kada bi neki vlak naletio... Ali od vlaka ni v. Srpski STRAIL HAHAHA Teče teče u Vrbanji mali slap, Što u njem znači moja mala kap? Tu sam pojeo sendvič i navalio da krenemo dalje, jer se još nismo maknuli s mjesta skoro. Tek smo u km 8. Dečki su htjeli ostati još 5 minuta ali su popustili. Zašto čekati bezveze na praznoj pruzi? Drezina prošla, 2 teretna prošla...nema ničeg više. Osim toga već je 13h. I taman kad smo otišli, prešli preko Vrbanje i vozili se uz prugu s druge strane rijeke, vidimo teretni vlak. A kako sam ljut bio...2 minute strpljenja bi bilo dovoljno da ga ulovimo.
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...