Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07.11.2019 in Posts

  1. 11 points
    Pohvalio bih srčeko s desne strane. Naime, kada se postavi miš na njega iskoče smajlići Thanks, Hahaha, Confused, Sad i Like. Ovim putem ujedno i apeliram sve članove koji su dosada postavljali odgovore kao što su "odlična slika", "super kadar" i tome slično da umjesto toga odaberu jedan od smajlića. Osobno smatram da nema potrebe za ovakvim postovima, pogotovo sada kada se može ostaviti "like". Jako je iritantno kada surfam po forumu i otvaranjem novih postova pročitam "odlična slika." Čitam cijeli forum i ovakvi postovi su bespotrebni. Za sve one koji se ne slažu samnom, yebite mi sve po spisku...
  2. 7 points
    Prije neki sat vremena
  3. 2 points
    Ništa ne branim, nego ti jednostavno ne znaš ništa drugo osim ciničnog pljuvanja po svemu, a pišeš bez ikakvog predznanja o bilo čemu. Ovo nije portal HŽ Infrastrukture pa da ti netko navodi tko je odgovorna osoba za kašnjenja, za takve stvari obrati se njima. Shvaćam da si ogorčen i nezadovoljan, ali trenutno je tako kako je, napraviti nešto novo i bolje nažalost ne ide bez poteškoća u odvijanju prometa (barem ne kod nas). Što se tiče pitanja, nigdje nisam vidio gdje si ih točno postavio, ali evo pokušat ću ti dat neki konstruktivan i smislen odgovor na njih. APB (ona hrpa elektrorelejenih sklopova kako si napisao) trenutno nije u funkciji između Vrbovca i Križevaca, iz istog razloga vlakovi voze u kolodvorskom razmaku. Zašto ne radi? Moja pretpostavka je ovakva, dakle u promet je pušten kolodvor Gradec i novi ESSU (elektronicki signalno sigurnosni uređaj) koji nije kompatibilan sa starim SS uređajem u Vrbovcu, shodno tome ne radi ni APB trenutno na starom kolosijeku. Ako netko s terena zna točan uzrok (DB?) može me dopuniti ili ispraviti. Između Gradeca i Križevaca je ista stvar, uz to sve skretnice u Križevcima koje vode prema Gradecu trenutno skretničari okreću ručno, dakle put vožnje postavljaju skretničari koji onda putem radioveze jave prometniku da postavi ulaz vlaku. Novi raspored skretnica ne odgovara starom koji se nalazi i na postavnom stolu u Križevcima stoga se sve radi kako sam napisao. Po novoj devijaciji uvedena je lagana vožnja s 20 km/h, tako je bilo i s devijacijom između Vrbovca i Gradeca. Lagana vožnja od 20 km/h nakon nekog vremena (kad budu sigurni da je sve leglo na svoje mjesto) se ukida i uvodi se 50 km/h. PS Od 1.1.2020. tržište u putničkom prometu bit će liberalizirano, hoće li i kada će netko doći ne za ni baba Vanga... Nadam se da si zadovoljan odgovorom.
  4. 2 points
    Od autonomnih automobila i kamiona imamo testiranja po poligonima i ponešto po cestama - samo ne u redovnom prometu. Vrag zna kakve bi to uopće trebalo imati veze s konkretnim događajem, al to dal je skretnica br. 2 možda bila blokirana (spomenutim APB-om), je li možda bil prekinut il isključen napon (vjerojatnije) u cijelom kolodvoru - to su stvari o kojima nemaš pojma, a niti konkretnog saznanja. Kak bi pak to trebali djelovati članovi "vodstva" (čijeg?!) u pol 7 ujutro - narediti rezolutno telefonom da se vlak taj-i-taj treba pokrenuti ma šta da se desilo prije ili poslije toga?! Lupetanja o kvaliteti od strane 'sam svoj majstor' građevinaca i nadrimedicinskih savjeta 'doktora u kući' sam se naslušal cijeloga života, pa bum preživel i ovo tvoje ... Jedino u čemu se možemo složiti oko ovog i mnogih drugih incidenata je da HŽ-društva imaju problem komunikacije prema korisnicima i putnicima.
  5. 2 points
    Do sada nismo u temi vidjeli kako napreduju radovi na Gornjoj stanici: u odnosu na cijelu trasu ovdje se najmanje napravilo, više su napredovali lokalni ugostitelji zatvarajući terase i pripremaju se za povećan promet. Tako se napokon i uređuje Vidikovac na Tornju: Sama Gornja stanica se još ne nazire kao Donja, naokolo su pobacani dijelovi stupova oko temelja: Ovo su šarafi i matice kojima će se stupovi zatezati za temelje, za usporedbu veličine stavio sam standardnu bateriju za Canon (cca 4*3 cm) Ovo su valjda kao neki ulazi/izlazi u ono što se gradi ili pomoćne prostorije, najbolje je pitati Forumaša koliko tu bude wc-a ? Sama zgrada se još ne nazire za sada nego šuma armature na mjestu gdje bi trebala izrasti:
  6. 2 points
    Ma štagod neki mislili ovo sučelje je sasvim OK (na sreću ja sam se već susretao sa ovakvim sučeljem i baš je OK a i svaka promjena ide na bolje)
  7. 1 point
    Točno! Vozila su od osoblja broda.
  8. 1 point
  9. 1 point
    Vjerojatno zbog malih brzina. Nisam inženjer, bubnuo sam Ok, što se tiče izleta. U kontaktu smo pa ćemo sve na vrijeme dogovoriti.
  10. 1 point
    I u Golubovcu je kamenolom. Ali onda postoji opasnost da pruga postane industrijski kolosijek, ako ne na papiru onda u stvarnosti - neodržavanje, smanjivanja brzine, ukidanje putničkog prometa.
  11. 1 point
    Sad je sve omogućeno. Hvala na brzoj reakciji.
  12. 1 point
    Nemam neke konkretnije informacije, tak da ni ne znam kakva je točno kolosječna situacija između Dugog Sela i Križevaca, a pogotovo SS nije moj fah. Zato se nisam ni previše javljal oko one situacije jel je neki dan na ulaznom signalu odradil autostop ili nije - ima tu gomila detalja zbog kojih čovjek sam sebe može dovesti u zabludu. Izvanredni događaji (incidenti) su se događali i događat će se, nema ni jednog željezničkog sustava koji je bez njih, pa kad poslije njih idem čitat komentare ispod članaka, već unaprijed očekujem 'japance', kineze', 'francuze', 'nijemce' ... 300 km/h, Maglev i ko-zna-koja-čuda o kojima su pisci tek čitali il načuli, a ne znaju ni naziv tvrtke kojom svako jutro i popodne idu kuća-poso-kuća ...
  13. 1 point
    Da, idealni su kao putnički vlakovi na relaciji Zagreb-Vinkovci usred ljeta. Da ima struje, HŽPP bi ih vozio po ljeti i do Splita.
  14. 1 point
    Daklem, do sada sam (smo) se vozili plavo-žutom trasom onuda je uvijek gužva, vozi se korakom, ima nekoliko semafora i pješačkih prijelaza. Od jučer se vozim (o) po crvenoj trasi i tu zasad nema gužve, izbjegava se 4 semafora i ne vozi se korakom u gužvi.
  15. 1 point
    005, 010, 014, 018* i 021 su zakon! U njima se lijepo i udobno može voziti, a bome i ubit oko, za razliku od novih (koma) sjedala koja se ugrađuju po novom. Nažalost ali kad im istekne revizija i ako uopće budu išli na reviziju izgubit će te udobne fotelje. Vidim nije spomenuto, nedavno je 010 bio na KP-5.
  16. 1 point
    U nalogu piše da je mjerodavan signalni znak tog ulaznog signala.
  17. 1 point
    Gledam postavljeni video i mogu samo reći - bože koliko se sve to tamo promijenilo… Nekad bilo... Slikao Slanec Medo
  18. 1 point
    Foto-izvješće friško izvedenih radova na vrbovečkoj devijaciji.
  19. 1 point
    dokumentaristicka... dupli mirage na 13
  20. 1 point
    Samo mali OT 1141 376 - 390 imaju (odnosno imale su do zadnjeg remonta) instaliranu opremu za push-pull...
  21. 1 point
    Šteta što se takvih kombinacija nitko ovdje nije sjetio. U dosta zemalja Europe su sprege EMU+DMU uobičajene. pozdrav toma
  22. 1 point
    Iako sam o tom projektu nešto čital prije i o njemu se mnogo pričalo, zanima me da li može ovdje iznijeti više saznanja o planovima izgradnje ove pruge? Ako je moguće, "postajte" i neke konkretne podatke, mjesta gdje prolazi trasa, sheme nove trase na karti i sl. Puno hvala! Bok! Ante
  23. 1 point
    Fenomenalno je ovo; svaka čast pozdrav toma
  24. 1 point
    Zaključujem da ovdje osim blage zahebancije nema konkretnijih informacija. 😉
  25. 1 point
    Hvala Antone. Što bi naš narod rekao ovdje – Appreciated. Medo
  26. 1 point
  27. 1 point
    Usput i sat staviti na 24h umjesto AM/PM?
  28. 1 point
    Antone jeli moguće promijeniti oblik datuma od Donaldovog na nešto rašireniji… ? DDMMYY(YYYY) Medo
  29. 1 point
    Pa služe onome što piše - All Activity. Ako te ne zanima sva aktivnost, onda odeš na Unread Content, gdje imaš samo nepročitani sadržaj. Ili ako ti baš ni to ne odgovara, odeš na izbornik My Activity Streams i napraviš si svoj vlastiti, Custom Stream. Unread Content. U čemu je problem da piše pokretač teme?
  30. 1 point
    Ne znam, al piše "ostaci", pa pretpostavljam da je izgorilo ono kaj je još ostalo od (pred)zadnji put ...? 😐
  31. 1 point
    Kad sam 26.09.2019 fotkao ULF-ove na liniji 49, na toj liniji je još uvijek vozilo nekoliko garnitura sa starim dobrim E1 tramvajima. Sretao sam ih putem dok sam se vozio prema Hütteldorfu, ali nažalost nisam imao vremena pričekati nekog od njih. U međuvremenu su E1 u potpunosti povučeni s linije 49, tako da su oni postali samo jedna lijepa prošlost na toj liniji. To me je sad podsjetilo na događaj od prije tri godine kad sam na okretištu Urban-Loritz Platz ugledao dobri stari E1. To okretište se ne koristi za redovni promet, nego isključivo kod kraćenja linija ili iz smjera Ringa ili iz smjera Hütteldorfa. Tada je na tom okretištu nepredviđeno okretao tramvaj na "mojoj" liniji 49 koji je uskoro trebao krenuti prema Hütteldorfu. Bila je to prilika za fotkanje meni najdražeg bečkog tipa tramvaja na meni najdražoj bečkoj liniji ... i to na neobičnoj lokaciji. I to bi bio moj pozdrav E1 tramvajima na "mojoj" liniji 49
  32. 1 point
    Iz Novog lista od 20.11.2019. (kvotat ću samo dio texta koj se odnosi na aerodrom): Cijeli text more se pročitati -> novi list
  33. 1 point
    Je, to je nekadašnji Baatić i baš tog od ZT-a nisam već dugo nigdje vidio.
  34. 1 point
    Bilo bi jako lijepo kada bi forumaši često klikali taj "Donate Now", a ne da se miče.
  35. 1 point
    ... zato smo mi koji imamo puno utakmica u nogama da ti pomognemo i da te usmjerimo u pravome smjeru (a malo i da povremeno zastraniš)
  36. 1 point
    Hm, je da je reklama, al marte i nisu neki visokotiražni artikl ... dok Zapadnog kolodvora ima i više od toga. U svakom slučaju, fotografija je odlična pa bi bila stvarno šteta da ne ostane zabilježeno. 😊
  37. 1 point
    Koja si Ti faca ... I da, nemoj niš menjat sad kad je sve jasno!
  38. 1 point
    Prošlogodišnja video reportaža s pruge Perković - Šibenik, u glavnoj ulozi su Švedi 007 i 010
  39. 1 point
    Vidim sad, ... skužio sam kad sam išal editirat post
  40. 1 point
    Glavno da policija svakodnevno lovi vozače koji voze 70 km/h po Radničkoj između Slavonske i Domovinskog mosta ili obrnuto. A ovdje gdje su opasnosti i moguće posljedice puno veće, a i broj takvih idiota za volanom je puno veći, tu im ne padne na pamet uvoditi red i ubirati harač
  41. 1 point
    Super mi je nova verzija foruma! Sada je mnogo preglednija i na smartphonu i mnogo mi se dopada "Like" sustav jer mi je dosadilo stalno jedno te istu poruku u postu napisati "Odlična fotka i sl" u fotogalerijama. 🚂
  42. 1 point
    Odlično je [emoji2923][emoji373][emoji374][emoji106][emoji6][emoji41] Poslano sa mog F8331 koristeći Tapatalk
  43. 1 point
    Znam da svaka promjena forumašima teško padne, jer se naviknu na staru verziju, ali to je jednostavno tako, stara verzija nije više mogla opstajati. Ova je, realno, puno bolja, s puno više kvalitetnih opcija, što ćete vidjeti i sami s vremenom. Na forumašima je sad samo da pune forum s kvalitetnim sadržajem. Manje Facebooka, više foruma.
  44. 1 point
    Dok traju radovi na novom okretištu linije 6, izvorno stajalište ispod Tangente u smjeru istoka je izmješteno 50 metara dalje. Pogled na izmješteno provizorno stajalište. Iako se radi o provizoriju, stajalište je u potpunosti osigurano, podignuto iznad razine kolnika i prilagođeno putnicima. Svaka sličnost sa ZET-om je nemoguća. Pogled s provizornog stajališta prema Tangenti. Vidi se tramvaj na liniji 6 koji izlazi s novog okretišta
  45. 1 point
    Pogled prem željeznićkom kolodvoru Virovitica.
  46. 1 point
    Ovo je netom ispred bivše gornje postaje, vidim veliki promjer stupa, znači da će ići visoko, tj. da će trasa ići iznad postojeće postaje (ne znam zašto je nisu srušili): I naposlijetku zadnji samostalni stup (prije gornje postaje): Prostorije pokraj gornje postaje (postaja će biti u desnom gornjem kutu ove slike, iza (ako se pogleda slika iznad, to je onda ispred ove građevine s plavim vratima.
  47. 1 point
    Evo još par slika od mene u vezi novi Bee vagoni Zahvale idu: "Zoka119" koji je repaint master B 690 Split-Knin Pu 5531 Kaštel Stari-Split B 821 Zagreb Glavni Kolodvor - Split B 1205 Split-Budimpešta
  48. 1 point
    Kada bude dovtšen projekt Dugo Selo - Križevci, brzi vlakovi Bjelovar-Zagreb trebali bi vozit ispod sat vremena, tj. oko 50 minuta. Također sam primijetio da vlakovi 785, 984 i 987 i dalje voze preko Križevaca, to bi trebali isto prebacit na novu prugu.
  49. 1 point
    Jewel Changi Airport Singapore Changi je meni najbolji aerodrom…bez premca. Od prije već postoje manji vodopadi, jezerca i vrtovi ali ovaj novi dodatak čiji je jedan dio otvoren neslužbeno danas s tropskom šumom/vrtom te najvećim vodopadom u zatvorenom prostoru + novi standardni sadržaji, dodaju jednu novu dimenziju kad „ubijate“ vrijeme do novog leta. Cijeli taj kompleks bi trebao biti službeno otovren u lipnju ove godine. U srpnju ću biti par dana u tom kvartu pa ću imati prilike to i osobno vidjeti... Nekoliko slika (prenesenih s traveller.com.au) i dva videa, jedan kraći od dvije minute i jedan baš ne najbolji od pola sata. Medo
  50. 0 points
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+01:00
×
×
  • Create New...