Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07.09.2024 in all areas
-
Mogu reći da sam zadovoljan kako je ispala prva reportaža. Bilo je užasno vruće ali izguralo se nekako. A prije samog početka zadnjeg dijela imam pitanje za vas. Neke pruge imaju svoje industrijske odvojke koje planiram, koliko god je moguće, dokumentirati. U skorije vrijeme postoji opasnost da se neki izvade pa je moje pitanje želite li slike tih pruga ovdje, ili želite da to stavljam u temu industrijskih pruga? Između Gornje i Donje Stubice nalaze se 2 žcp-a. Prvi je malo prometniji i bili su neki radovi oko njega pa sam zbrisao čim prije. Do G.S je čista ravnica, divota. Par stotina metara dalje je i drugi prijelaz. Znatno manji i pokazao se kao odlična lokacija za snimku. Pogled prema Zaboku i početak radova na novoj tehnici. Ubrzo dolazi i marljiva Macosa praćena lijepom zagorskom kulisom. Nastavljam do Gornje Stubice, konačne stanice. Ovdje željeznička priča za ovaj izlet staje. Imam od prošlog posjeta neke sličice iz Gornje Stubice pa ću ih danas tokom dana još objaviti. A ubrzo stiže i sljedeća reportaža:-)6 points
-
Zaboravio sam napisati da sam ovdje pričekao i vlak iz Zaboka. Krenuo je ubrzo nakon dolaska pa je isplatilo jer je lijepa lokacija. Video je ispao izvrsno! Nastavljamo dalje na stajalištu Stubičke toplice. Iako nikad nije bio kolodvor (barem se ne vide tragovi postojanja kolodvora, a nema niti smisla imati 4 kolodvora jedan za drugim), ovdje je prije vrlo vjerojatno bila blagajna i čekaonica. Sada je sve zatvoreno i propalo. Stajalište je u dugom zavoju, ovdje gledamo prema Stubici Pa na drugu stranu U G.S. Macosa ima nešto malo više od 1h obrtaj pa samo vozim od prijelaza do prijelaza i stanice do stanice. Blizu stajališta nalazi se sljedeći prijelaz koji je isto u fazi izgradnje. Slika je provizorna jer su radnici naokolo i gledali su što radim. Natrag na glavnu cestu i jurnjava do sljedećeg velikog prijelaza. Sve je pod laganom vožnjom, gledamo prema Zaboku Nepunih 50m dalje se skreće lijevo i tamo je još jedan mali prijelaz, ali preko njega sam samo preletio i jurio kroz polje do Donje Stubice. Iako nisam bio siguran hoće li me put dovesti skroz do stajališta, tj nisam znao je li prohodan, probio sam se do Donje Stubice i gledamo prema Zaboku. Prilično sam siguran da Donja Stubica nije više kolodvor. Sve djeluje napušteno Ne zadržavam se ovdje dugo jer želim kratko razgledati Stubicu i doći na još jednu lokaciju za snimanje vlaka. Ukupno sam Macosu na ovoj pruzi snimio 5 puta taj dan. Iako brzine nisu oduševljavajuće, pruga ima jako lijepe lokacije za snimke i slike i njezina staromodnost joj daje jedan poseban štih. Sve u svemu skoro 11km lijepe pruge, šteta što nije povučena do Marije Bistrice.4 points
-
Najkvalitetnija dosad Meni lično je svejedno što se tiče industrijskih pruga, no nekako objektivno mislim da bi te slike spadale u temu o industrijskim kolosijecima. Inače, zanimljivo je da kolodvor Gornja Stubica nema ulaznog signala, već ima prilazni signal (žuta okrugla ploča s crnim rubom i po sredini dijagonalna bijela traka). Znak koji "glumi" ulazni signal.... baš zgodno da si to fotografirao.3 points
-
2 points
-
Ovaj žcp je staromodan. Pogled prema toplicama I prema Oroslavju. U daljini se vidi i prvi žcp, nisu daleko jedan od drugoga. Ovdje čekam još 10 minuta da dođe vlak iz Stubice. U akciji je bila 008 sa odlično raspoloženim strojovođom. Iako piše drugačije, ide za Zabok. U blizini se nalazi još jedan žcp kojeg sam slikao samo zato što je kod njega i klupica, izvor vode i hlad pa sam napravio prvu veću pauzu za obnovu snaga. Pogled prema Oroslavju. Ako malo zoomiram vidi se ponavljač za žcp u toplicama i signal koji nije u funkciji. Okret i pogled prema toplicama2 points
-
Tako je Borna, Đurmanec i Hromec. Namjeravao sam produžiti pješice do tunela Lupinjak, ali sam bio u prevelikoj stisci s vremenom. Putopis se radi i sutra u neko vrijeme biti će objavljen.1 point
-
Što se tiče ova dva signala koji su okrenuti licem suprotno od fotografiranja: to su novi (bliži) i stariji (dalji) signali za ŽCP u St. Toplicama. Ovaj novi (bliži) još nije u funkciji i na njemu je također bijeli "X" kao i na ovom desno koji je okrenut licem prema fotografiranju.1 point
-
Nije želja nego sugestija: uvrsti u putopis sve što nađeš na kolodvoru ili na pruzi, uključivo i industrijske kolosijeke, aktivne i pokojne. To je po meni začin dobroj reportaži. Druga je stvar ako se ''kopa'' baš po takvim kolosijecima, onda to spada u temu industrijskih pruga. Usput, čestitam na trudu i zanimljivom putopisu.1 point
-
Oroslavje i Donja Stubica koliko ja znam nikad nisu niti bili permanentno zaposjednuti kolodvori, već otpremništva (stajalište s mogućnosti utovara/istovara robe). Danas je situacija ovakva: Hum Lug: Stajalište/Rasputnica Oroslavje: Stajalište Stubičke Toplice: Stajalište Donja Stubica: Stajalište Gornja Stubica: Kolodvor (nezaposjednut od nedavno). U St. Toplicama su se prije prodavale karte, onda poslije (od kad se ja sjećam, tj. od 2000. pa nadalje - prodavale su se u periodima, pa u periodima ne... od prije 10ak godina ne prodaju se nikako, sve je zaključano i zapušteno. Ironično, čak su pred 10ak ili više godina iznutra uređivali pult za prodaju karata i čekaonicu. U Donjoj Stubici su se u zadnje vrijeme jedan dosta dugi period prodavale karte, no od prošle godine također ne.1 point
-
L202 kompletno Prošlog tjedna sam uspio ostvariti cilj i kompletno dokumentirati lokalnu prugu L202, koja počinje na rasputnici Hum-Lug i ide do Gornje Stubice. Ukupne dužine 10.8km. Kad kažem kompletno, znači da sam slikao na svakom mjestu gdje je pruga dostupna. Budući da je pretežno ravna, vidi se 90% pruge. Tura je krenula u 6:30 preko Sljemena, uzduž L202 pa do Marije Bistrice i natrag do Kupljenovog preko Zlatara Bistrice, Bedekovčine... ukupno sam napravio 113km. Na samom kraju obilaska pruge, sam poslikao njen početak. Prvih nekoliko stotina metara nije pristupačno. Poslije mosta se brzo dođe do pružnog prijelaza koji vodi u zaraslo polje. Pogled prema Humu i laganom zavoju Pogled prema Oroslavju Vraćam se na cestu i jurim nekih 35km/h prema stanici Oroslavje. Između ostalog jurim na vlak za Zagreb kojeg lovim u Kupljenovom. Ova raspala zgrada je stanica Oroslavje, prije kolodvor. Ovaj kraj odnosno početak nije detaljan jer sam u stisci s vremenom. Na žcp-u gledamo prema Stubici Nakon spusta sa Sljemena dolazim na prvi od 2 žcp-a prije Stubičkih toplica. Ovdje je upravo u tijeku ugradnja nove tehnike na prijelazu. Gledamo na Oroslavje I ovdje prema Stubičkim toplicama. Pokraj kukuruza s desne strane vodi lijepi šljunčani put do sljedećeg žcp-a.1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00