Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04.05.2022 in all areas

  1. Škrljevo vlak 4605 3. svibnja čeka zamjenske autobuse iz kolodvora Rijeka Danas 4. svibnja 2022. koldvor Meja ugodan proljetan dan kao i jučerašnji, sve je lijepo ozelenilo, kakva razlika od predzadnjeg dana prošle godine, kada sam zadnji put fotografirao napuštenu EVP Meja 35KV/3KV pogled prema Škrljevu-lijepo je vidljiv lom nivelete u "S" luku u hladovini borova savršeno mjesto za hlađenje od ljetnih vrućina ostaci okretnice u vremenu proteklom od snimannja "Pfaffa" zarasli su u zelenilo Okretnica u Meji nije bila namjenjena okretanju lokomotiva te je tome služila samo u nuždi između 1918. i veljače 1924. godine kada je obnovljen promet na dionici Sušak Pećine-Rijeka te su se JDŽ lokomotive uz plaćanje upravi FS okretale u Rijeci do izgradnje okretnice u kolodvoru Sušak. Okretnica je izgrađena za okretanje snježnih ralica te je kolodvor Meja do uvođenja elektro vuče bio domicilni kolodvor ralice broj 990016, proizvodnja JDŽ/JŽ, dužine preko odbojnika 7,10 metara, težina vlastita 15,90 tona, pod opterečenjem 26,00 tona, sektor rada Meja-S. Moravice(tablica 13b, Dodatka reda vožnje 63a od 3. lipnja 1956). Meja zgrada kolodvora Vlak 4605 kreče iz Meje
    2 points
  2. i odlazi prema kolodvoru Plase nakon 30-ak sekundi između 2 usjeka idemo prema usjeku, pogled unatrag prema skretnicama i ploči sa nazivom ovaj dio pruge je na visokom kamenom nasipu koji pak naglo završava "malim" usjekom
    1 point
  3. 3 minute kasnije ulazi 1141-005 sa cisternama za Šoiće kolodvori Kukača i Meja su jedan i drugi u obliku slova "S" nakon što je prošao pored prometnog ureda počeo je lagano kočiti pa sam stigao snimiti i ovu plavu ljepoticu stao je i čeka kako bi mu prethodni oslobodio prostorni odsjek
    1 point
  4. Danas 15. travnja između 11,15 i 11,50 sati Nije baš u Gorskom Kotaru no prilično je blizu i svakako je na Riječkoj prugi. Na putu do Zagrebačke zračne luke danas smo iskoristili ovo lijepo proljetno prijepodne i "Rudolfinom", koja je završena 1874. te je tako i najmlađa od klasičnih cestovnih veza Panonske i Jadranske Hrvatske prošavši kroz Ogulin pa i Oštarije odlučili smo se odmoriti pod stablom u hladovini u ovom kolodvoru. Nakon predstavljanja u prometnom uredu i prisjećanja na zajedničke poznanike, odlučio sam dočekati dva teretna vlaka, koji su se u vrijeme mog dolaska nalazili između Zvečaja i Generalskog Stola. Kako APB nije bio u kvaru, nisam trebao čekati kolodvorski razmak i izračunao sam kako će mi biti dovoljan jedan sat i 10 minuta do parkirališta zračne luke u Plesu i tako su nastale slijedeće fotografije. izlazna strana prema Oštarijama (B) izlazna strana prema Gornjim Dubravama (A) Vectron 195 751 sa kontejnerima za Rijeku Brajdicu prolazi prvim kolosijekom
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+01:00
×
×
  • Create New...