Škrljevo vlak 4605 3. svibnja čeka zamjenske autobuse iz kolodvora Rijeka
Danas 4. svibnja 2022. koldvor Meja ugodan proljetan dan kao i jučerašnji, sve je lijepo ozelenilo, kakva razlika od predzadnjeg dana prošle godine, kada sam zadnji put fotografirao napuštenu EVP Meja 35KV/3KV
pogled prema Škrljevu-lijepo je vidljiv lom nivelete u "S" luku
u hladovini borova savršeno mjesto za hlađenje od ljetnih vrućina
ostaci okretnice u vremenu proteklom od snimannja "Pfaffa" zarasli su u zelenilo
Okretnica u Meji nije bila namjenjena okretanju lokomotiva te je tome služila samo u nuždi između 1918. i veljače 1924. godine kada je obnovljen promet na dionici Sušak Pećine-Rijeka te su se JDŽ lokomotive uz plaćanje upravi FS okretale u Rijeci do izgradnje okretnice u kolodvoru Sušak.
Okretnica je izgrađena za okretanje snježnih ralica te je kolodvor Meja do uvođenja elektro vuče bio domicilni kolodvor ralice broj 990016, proizvodnja JDŽ/JŽ, dužine preko odbojnika 7,10 metara, težina vlastita 15,90 tona, pod opterečenjem 26,00 tona, sektor rada Meja-S. Moravice(tablica 13b, Dodatka reda vožnje 63a od 3. lipnja 1956).
Meja zgrada kolodvora
Vlak 4605 kreče iz Meje