Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.12.2021 in all areas

  1. Pogled sa utovarne rampe na kolosijek, koji dolazi iz pravca kol. Meja. Na trećem kolosijeku vlak sa praznim cisternama još uvijek čeka kraj zatvora pruge između Škrljeva i Šoića. Bio je vidljiv još dok sam izlazio iz marketa u Hreljinu pred više od sat vremena. Oproštajna fotografija sa parkirališta prije "povratka u bazu.
    2 points
  2. Vrata su otvorena i pored njih na ogradi natpis "Nezaposlenima ulaz zabranjen". Ja nisam nezaposlen nego umirovljen pa se to na mene ne odnosi i idemo dalje. Zgrada je zaključana i u na prvi pogled u jako dobrom stanju. Kolosijek, koji se odvaja sa 1. kolosijeka kol. Meja završava kod rasklopnih postrojenja EVP Meja 35KV 50 Hz/3KV istosmjerna (DC). Sasvim lijevo vidimo stupove dvaju dalekovoda. Na lijevoj strani kolosijeka nalazi se portal na koji se spajala pokretna EVP i preko njega sa rasklopnim postrojenjem. U prvom planu vidljivi su malouljni prekidači tipa HPGE Energoinvest proizvedeno 07/80 srpanj 1980. godine- iza njih 2 mala transformatora tvrtke Alsthom originalne izvedbe iz godina montiranja EVP. Meja. Treba obratiti pozornost na tračnice ugrađene cijelim prostorom, koje služe za pomicanje glavnih transformatora prilikom iskrcavanja iz vagona te njihov smještaj unutar zatvorenog prostora u stražnjem dijelu zgrade. oznake na transformatorima- nažalost je položaj sunca bacao sjenu preko natpisa, fotografirati s bilo koje druge strane nije bilo prostorno moguće oznake na prekidačima ima tu još nekih dijelova opreme od Alsthoma, ovo je bilo spojeno sa trafom evo uređaj snimljen sa čeone strane Za kraj imao sam zbilja najbolju namjeru snimiti i zgradu, čak sam i do vrata za osoblje stigao i uspio proviriti u napuštene prostore osoblja. No usput sam uspio "nagaziti na minu" nekog šumskog četveronožnog bića te me intenzitet, a i sam događaj potpuno odvratio od te namjere. Hvala bogu uspio sam sve očistiti i "neokaljan" se vratiti prema kolodvoru.
    2 points
  3. Stranica eventa: https://fb.me/e/2YFPku0lU Željeznički muzeji su specijalizirani tehnički muzeji, ponekad u sastavu tehničkog muzeja kao odjel. Često su samostalne muzejske institucije, a često u svom sastavu imaju funkcionalne muzejske vlakove i(li) muzejske željezničke pruge. Na online predavanju „Europski željeznički muzeji“, izv. prof. dr. sc. Borna Abramović - voditelj Katedre za organizaciju željezničkog prometa u Sveučilištu u Zagrebu publici će prezentirati najznačajnije željezničke muzeje u Europi. Predavanje se održava u okviru projekta "Očuvanje željezničke baštine grada Vinkovaca", a projekt provodi Klub ljubitelja željeznice. Nakon 45 minutnog predavanja, slijedi okrugli stol na temu: „Treba li Vinkovcima željeznički muzej“. Vinkovci kao centralna prometna točka s čak 6 željezničkih pruga pripada u najveće željezničko čvorište jugoistočne Europe. Od prve željezničke pruge u Vinkovcima puštene u promet 23.studenoga 1878. godine dolazi do značajnog razvoja Vinkovaca te danas je željeznica sastavni dio povijesti, sadašnjosti i budućnosti Vinkovaca. Okruglim stolom moderirat će predsjednik Kluba ljubitelja željeznice Anton Papić. Događaju se možete pridružiti preko ZOOM platforme putem poveznice: https://tinyurl.com/33h74y87
    1 point
  4. Ovaj široki put, koji vodi uzbrdo i vraća se po svemu sudeći do one "tvrđave" iznad kolodvorske zgrade ne postoji nikakav logičan razlog za gradnju puta neuobičajene širine po tim vrletima osim vojnog No budemo vidjeli drugi put koliko su mi razmišljanja ispravna. Pogled na kolosijeke sa mjesta gdje put skreće i penje se točno iznad kolodvorske zgrade sa ovog mjesta nastavljam istim pravcem prema napuštenoj EVP Meja ostaci bivšeg štitnog kolosijeka u pravu Škrljeva pruga prelazi nasip zaštićen burobranom i ulazi u tunel Meja, a kolosijek nastavlja prema EVP. na vrhu blagog uspona otvara nam se pogled na prvu EVP izgrađenu i puštenu u rad pre 64 godine i 15 dana. sutra nastavak.... LP svima!!
    1 point
  5. Današnje lijepo i toplo prijepodne, li ne dovoljno za lokalne otrovnice tako sam odlučio obavezno izviditi kako nakon 9 godina izgleda prva EVP Meja, koja je dana 6. ožujka 1956. puštena u pogon pomoću pokretnog postrojenja spojenog izravno na dalekovode od 35 KV te je od 3. lipnja iste godine omogućila prometovanje elektro vučom na najtežem dijelu pruge skoro neprekinutog uspona u dužini od 34 kilometara. Pokretno postrojenje održavalo je potreban napon na prugi sve do 14. prosinca 1957. kada je počeo rad stabilne EVP Meja, koja je pak prestala s radom skoro na isti datum u prosincu 2012. završenlm promjenom sistema napajanja na dionici Moravice-Rijeka. prekrasan pogled na Kvarner obasjan suncem, a sa svih strana uokviren oblacima nakon pogleda prema otocima, veduta Učke uokvirene sa dva reda oblaka od zadnjeg posjeta kolege "Pfaffa" promjenio se se sistem napajanja te je pruga pred nekolimo godina opremljena APB-om što se vidi po bojama signalnih stupova. lom nivelete i pad od 25 promila počinju već prije zadnje skretnice-pogledajte burobrane štitni kolosijek za vrijeme parne vuče produžen je i skrenut desno prema postrojenju stabilne EVP Meja. Iako ničemu ne služi iskliznica je i dalje na mjestu i propisno označena. Odabrao sam široki put desno od burobrana koji će me uputiti prema cilju
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...