Super smo se inače zabavili u Končaru, stvarno su nas proveli po cijelom campusu i dali nam da zavirimo u svaku kutiju šarafa. Vidjeli smo dva 2300LT u raznim fazama gotovosti (258 i 259), jedan 6112 GP (6112-115) sklopljen i u završnom ispitivanju te još jedno 2-3 u dijelovima u raznim fazama sastavljanja (već je u KEV-u i par modula prvog iz serije regionalnih 6112-012). Podijelili smo se u dvije grupe, nekako forumaška ekipa se sva skupila u jednu te nas je gospodin iz Končara proveo stvarno po cijelom i campusu i po halama (za žalost nisam zapamtio njegovo ime, no sigurno @Portos zna)...
Sama ekipa iz Mapiranja Trešnjevke je također fora (čak gospodina Vanju mislim znam od prije obzirom smo u istoj branši, poznat mi je sa nekih događanja u Ericssonu od prije). Link na njihovu facebook stranicu ovog događaja je ispod, kako se sa tim slikama svašta zna dogoditi, pospremio sam si ih pa ih stavljam i ovdje da nam ostanu u sjećanju (dakle, slike su (c) ekipe iz Mapiranja, nisam našao da li su pod nekom CC ili drugom licencom - sugerirano je da baš ne slikamo svukuda da ne dovedemo domaćine i organizatore u probleme pa radi toga nemam svojih fotki). Gospođa iz Tehničkog muzeja nam je također ispričala priču o početku (konjskog) tramvaja u Zagrebu (zanimljiva činjenica da je originalna remiza bila upravo tamo gdje je Tehnički muzej).
https://www.facebook.com/MapiranjeTresnjevke/
https://www.facebook.com/media/set/?vanity=MapiranjeTresnjevke&set=a.4477561469031162
Evo samo par slika posuđenih sa Facebooka Mapiranja, cijela galerija je gore na linku.
Naši domaćini, (stariji) gospodin na lijevoj strani je bio naš vodič, drugi kolega je poveo ekipu u kojoj je bilo neštov više roditelja sa klincima 😀
Desno je 6112-115 skoro spreman, dapače ekipa iz kontrole kvalitete i ispitivanja (u crvenim odorama) je upravo provodila testiranja. Lijevo se vidi modul od 6112-012 (jedna vrata). Ono što smo zaključili da je duljina 6112 upravo definirana duljinom hale, dulji vlak ne bi stao (pa i onaj petodijelni sa prospekta) 😀