Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.10.2021 in all areas

  1. Treba za šaranje primjenit šerijatske metode, ništa drugo🤨😡
    1 point
  2. Posjet kolodvoru Moravice, 17.10.2021 Standardna priča, putovao sam iz Zagreba za Pulu, bio je lijep dan - idealan za laganu vožnju Lujzijanom, čista uživancija. Odlučio sam napraviti pauzu u Moravicama (odmah nakon ulaska u grad postoji jedna pristojna biblioteka) i obići kolodvor. U neposrednoj blizini biblioteke nalazi se i ŽCPR - u trenutku kada sam se parkirao Luckymobil rampa se spustila i crvena su svjetla počela bljeskati. Istrčao sam iz auta brzinom munje i ulovio ovaj teretnjak! THM Rumunjka vukla je zelene teretne vagone za koje sam kasnije saznao da su rumunjski. Nakon toga sam se otputio prema kolodvoru. Ljubazan prometnik rekao mi je da uskoro stiže još jedan teretnjak iz smjera Brod Moravica, pa sam ga odlučio pričekati. Idući vlak trebao je doći kolodvor tek za pola sata, a toliko mi se nije dalo čekati, pa sam nastavio Lujzijanom dalje prema Rijeci. Ionako se već počelo smračivati, pa uvjeti više nisu bili prikladni za fotografiranje.
    1 point
  3. Meni su potvrdili prijavu, tako da se prijavljujem da ću biti tamo u petak.
    1 point
  4. Super inicijativa, čeka se odgovor na prijavu, a u slučaju prihvaćanja iste, nadam se upoznavanju i nekih forumaša
    1 point
  5. Zaprešić Savska, 5. siječnja 2021. Jutros sam se otisnuo do tržnice i supermarketa u Zaprešiću, pa bilježim nekoliko dojmova sa novouređenog stajališta Zaprešić Savska. Prvi put sam sišao na ovaj peron: Za divno čudno još nije pošarana: Nema više prijelaza: Zvono i semafor još uvijek rade: Pothodnik, južni ulaz: Pothodnik, sjeverni ulaz: Unutrašnjost:
    1 point
  6. Nažalost uvijek se prepliću željeznice i politika, iako bismo ovdje trebali raspravljati i pisati samo o željeznicama ne mogu ne dotaći se politike. "Okupator" nije uništio apsolutno ništa. Iako je ova pruga početkom 90-ih bila već u dosta lošem stanju, naročito dionica Caprag-Skakavac, "okupatori" su redovito održavali kakav-takav promet dionicom Petrinja-Skakavac i to vozilima koja su se početkom ratnih zbivanja zatekla na toj dionici. Kada su došli "oslobodioci" trebalo je samo razminirati odnosno pregledati eventualna minsko sumnjiva područja na i oko pruge Caprag-Petrinja i barem jednim dijelom pruge ponovno uspostaviti promet, ali ne, lakše je bilo demolirati i vandalizirati sve zidane objekte, povaditi tračnice i pragove gdje se to moglo... Isto tako u drugoj temi sam čitao da su Unskom prugom dionicom Knin-Ripač "okupatori" vozili elektro lokomotive (441-503) skroz do Oluje, te da je mreža bila u funkciji, ali došli su "osloboditelji bakra" pa su ju "oslobodili" kako bakra tako i svega ostalog upotrebljivog. @Kiki: Sigurno je da su tim dijelom pruge prometovali 1 šinobus sa prikolicom, 1 manevarska lokomotiva i barem 2 teretna vagona. Lijep putopis, dečki, stvarno ste volja za putovanje!
    1 point
  7. Ovi čisti bijeli zidovi na pothodniku neodoljivo privlače kretene koji za sebe misle da su nekakvi "umjetnici grafita"!! Koliko dugo će još biti čisti i bijeli?
    0 points
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+01:00
×
×
  • Create New...