Nažalost uvijek se prepliću željeznice i politika, iako bismo ovdje trebali raspravljati i pisati samo o željeznicama ne mogu ne dotaći se politike. "Okupator" nije uništio apsolutno ništa. Iako je ova pruga početkom 90-ih bila već u dosta lošem stanju, naročito dionica Caprag-Skakavac, "okupatori" su redovito održavali kakav-takav promet dionicom Petrinja-Skakavac i to vozilima koja su se početkom ratnih zbivanja zatekla na toj dionici. Kada su došli "oslobodioci" trebalo je samo razminirati odnosno pregledati eventualna minsko sumnjiva područja na i oko pruge Caprag-Petrinja i barem jednim dijelom pruge ponovno uspostaviti promet, ali ne, lakše je bilo demolirati i vandalizirati sve zidane objekte, povaditi tračnice i pragove gdje se to moglo...
Isto tako u drugoj temi sam čitao da su Unskom prugom dionicom Knin-Ripač "okupatori" vozili elektro lokomotive (441-503) skroz do Oluje, te da je mreža bila u funkciji, ali došli su "osloboditelji bakra" pa su ju "oslobodili" kako bakra tako i svega ostalog upotrebljivog.
@Kiki: Sigurno je da su tim dijelom pruge prometovali 1 šinobus sa prikolicom, 1 manevarska lokomotiva i barem 2 teretna vagona.
Lijep putopis, dečki, stvarno ste volja za putovanje!