Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.09.2020 in all areas

  1. Ovo mjesto mi je poznato, i ova rampa isto. Tu je boravio RVR-or zaštitar, kad je RVR propao. nije bilo više ni zaštitara nakon toga i tu je sve zaraslo. Pružni prijelaz Ranžirni kolodvor je sve više progutan od šikare. Ovdje je neka kapija, ali ulazim polako. Ima i dosta zamki..... pa tko ide u razgledavanje savjetujem da treba ipak biti oprezan i da treba gledati tlo ispred sebe jer ima dosta rupa i nemoguće je vidjeti. Ovo bilo u dobro stanju 2015 godine, a sada..... ⚠️ Toliko za danas, laku noć a nastavak najvjerovatnije sutra ili nakon vikenda. ⚠️
    3 points
  2. I danas ista priča, požurio sam iskoristiti zadnji pravi ljetni dan Krenuli smo do ušća Rike u more Ovdje imade i nešto ribica Kako je zadnja bura nanesla šoder stvorio se pravo jezero no nakon prve jače kiše bujica će to raskrčiti Tobogani su odavno zatvoreni a na drugoj strani je hotel Tamaris koji je također prazan U njegovom parku sam pronašao još jedan kamenčić Plaža na ovome dijelu je prazna No obzirom da je tek prošlo 9 bit će kasnije poneki kupač Doznao sam da se vlasnik Jeepa preziva Topalušić te da vodi Porto bar na prvom dijelu kupališta! O tome ću nešto više sutra.
    2 points
  3. Ovo su predsignali ulaznog signala. Ujedno su i prostorni signali. Na predzadnjoj slici je telefonski ormarić uz signale. Sad se malo koriste. Uglavnom sva komunikacija ide preko RDV-a ili mobitela. Ukoliko se vlak zaustavi ispred signala koji pokazuje zabranjenu vožnju i ako se nakon 3 minute ne promjeni signalni znak strojovođa MORA sići sa lokomotive i nazvati kolodvor prema kojem ide. Sve lokomotiva duže univerzalne ključeve za te telefonske ormariće. Istri mogu otključati i ormarić od APB-a koji ce vidi na posljednjoj slici kao i TK ormarić. Znam dok sam bio šef kolodvora da je bilo provaljenih telehonskih ormarića i otuđenih telefona. Zašto su nekom trebali ti telefoni ne bih znao jer su svi induktorski.
    2 points
  4. Ovdje vidim prolaz, al nisam išao prema njemu nego nazad na stazu na koju sam došao. Uz moje pokretne osovine s korakom naprijed, ušao sam u sijenke ranžirnog kolodvora.... Staza kad izađeš iz šume skreće naglo nadesno. Na ovom zavoju desno sam skrenuo i..... Naišao sam na ovaj izvor vode koji je u funkciji. Ranžirni je nakon rata prestao bit u funkciji, ali izvor vode i dan danas radi. Ajd barem nešto da radi na RK. Ali mjesto je jako zapušteno. Tu je i neki mali potočić, idem preko ovog mikro mosta, ali svakako ima i tu smeća razbacano. Potočić ode skroz u visoko žbunje, grmlje i drveće. Nema nikoga, stakla popucana sva, svijetlo na ulaznim vratima porazbijeno, fasada u fazi raspadanja. Zgrada je u poprilično lošem stanju. Čak je i pauk napravio mrežu da se spriječi da netko uđe unutra, nisam ionako imao vremena da istražim. Vraćam se nazad i odmah iza zavoja sa treće slike nailazim na prugu koja je zarasla. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    2 points
  5. 22.7.2020 Kad sam išao vlakom, nisam prestao skidati pogled s ranžirne. Ali ja slikam pasarelu i kad iza sebe čujem vvuuuzzzzzzzz. Proletio mi crni Taurus s Turskim vagonima i sa škripanjem se zaustavio na signalu. Loksu nisam uspio uslikati ali vagone jesam. Nakon što je zadnji Turski vagon prošao, okrećem se ponovo na teretnu. Ali nažalost prizor više nije lijep, Ranžirni kolodvor se pretvorio u džunglu. Grmlje, i drveće je zaraslo Kolovoz 2020. Odlučio sam detaljnije malo istražit RK, al nisam imao vremena baš puno. Ovo je prava džungla. Cesta kojom sam došao Ravni krajolik se nemože vidjeti od: Polako ali sigurno ulazim u srce ranžirne sa sjevera ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    2 points
  6. Engleska skretnica i opet jedna mikro kućica, bez stakla. Postavnica uz koju sam odrastao. Uvijek sam mislio da su ti reflektori u obliku vlaka. Kao klinac se sjećam da sam rekao "toranj vlak" Na kolodvoru ima dosta i govanaca uz kolosijeke. Ne smijem ih ugazit. Čak sam probao i koji vlak dočekat nekih 20 minuta, ali nije ništa prošlo. Prije rata svake 4 minute jedan za drugim u oba smjera. Ništa nije prošlo, vraćam se. Signali i dalje žuti. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    2 points
  7. @mali.paja i @zagropuno hvala na objašnjenjima! Ja se ne kužim u infrastrukturu baš puno kao u vagone. Slobodno me ispravite ak nešto zgriješim. @Stanley slažem se s time što si napisao! Iako su fotke bile mutne, ja sam rekao, stavit ću ih ipak jer ovo je više dokumentarna vrijednost nego kvaliteta! Nastavljam dalje sa putopisom. 2019 godine i nisam baš uspio zaletit se na ranžirnu, ali prije tri mjeseca išao u Slavonski Brod vlakom, rekao sam u sebi. Ovo je postalo prava džungla, i tako sam napravio plan da malo škicnem, nisam cijelu uspio obići jer nisam imao vremena.. Vratimo se u 2019 godinu @mgalic2 evo, nekoliko slika i sa GK Vinkovci Iako mnogi ljudi hodaju ulicama gdje nema ništa zanimljivo baš poput željeznice, ja kad idem u lov uvijek biram putem uz prugu da vidim šta će naletiti. Ovdje od ulice Željeznički vijenac se priklljučim uz prugu i šetam do kolodvora, najviše idem u jutarnjim satima jer teretnih bude nešto više ujutro ali 11 ili 12 onda skroz oslabi. Uvijek prije kolodvora stanem na kraju ulice Željeznički vijenac kako bi slikao izlazak sunca.. S obzirom da mi treba dosta do kolodvora, i s obzirom da se umorim, uvijek ovdje stanem malo odmorit prije nego nastavim na nekih sat vremena. Kada sam god na kolodvoru uvijek budem na drugom ili trećem peronu, kad nema vlakova, okrenem oči na zapad prema RK. Češto i ne bude vagona, zna ih bit nekad i samo 10 a nekad kolosijeci da su skroz prazni. Kako od vremenske prognoze baš uvijek ujutro kad idem loviti teretnjake pa me i vrijeme od kiselog krastavca spriječava da prošetam oko kolodvora. Da se ne moram natezat s kišobranom uvijek se sakrijem pod krovom perona. Kad mi nekad bude dosadno i ako vlak stane na drugom ili trećem peronu, češto gledam oznake vagona, papiriće kuda idu, teret i slično Vratimo se mi na najbitniju temu. 4.12.2019 Kako je bilo mraza, odlučio sam otići na Rk malo slikati na teretnu i vidjeti šta ima. Bilo je hladno i maglovito. Pogled prema Vinkovcima, i dalje za Beograd. Pogled prema Zagrebu. Ovaj signal je na glavnoj pruzi tako da on funkcionira. Hmmmmm..... nema zeleno za vlak, ništa ne dolazi, ipak zeleno svijetlo ide meni i prelazim prugu. Lagano prelazim glavnu prugu da uđem u RK. Ali od ranžirne ništa ne vidiš kolika je magla gusta. Ovo k"o da je u Černobilu a ne u Vinkovcima. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    1 point
  8. Vrlo zanimljiv prikaz nekada golemog ranžirnog kolodvora, kojeg pamtim iz boljih željezničkih vremena. Usput, ovaj putopis je još jedan dokaz da nije važna tehnička kvaliteta fotografija već njihova dokumentarna vrijednost. Čekamo nastavak.
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+01:00
×
×
  • Create New...