Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.09.2020 in all areas

  1. Sve više drveća i žbunja raste.... Signalu je vrijeme odvozilo Trava je toliko bila visoka da se nisam mogao dalje probiti ⚠️ Nastavak danas ili sutra ⚠️
    6 points
  2. Odlučio sam početi lagano i u dublji dio Ranžirnog kolodvora istražiti, u daljini Pasarela na Borincima i 2 i 3 peron na putničkom dijelu kolodvora. Pogled za Beograd. Pogled prema Zagrebu. Trava je pokošena Ostali su vagoni serije Hrrs, Gas, U, Eas, Es i poneki Kgs. Paukova mreža. ⚠️ Toliko za danas, nastavak sutra! ⚠️
    6 points
  3. Kako je vrijeme prolazilo, često sam i na običnom putničkom kolodvoru bio škicnuo ima li šta od vagona, lokomotiva, tereta Vrijeme je prolazilo, vagona je gotovo i nestalo sa Ranžirnog kolodvora, neki su razješteni na prolaznim kolosijecima ali također i na glavnoj pruzi je oslabilo teretnih vlakova. Infrini radni vlakovi su stalno išli u Ražirnu, ovaj je vozio i tračnice. Al jako sporo vozi. Nastavlja on dalje. Vagona je lagano počelo bit sve manje na Ranžirnom kolodvoru, ali ne samo i RK, već i teretni promet, sve slabije vagona sam viđao na teretnima. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    5 points
  4. Ode brzi za Zagreb. Infrini su kao i uvijek išli za RK. ⚠️ SVIBANJ 2018 GODINE ⚠️ Krenulo je na najgore. Tračnice su počele biti isčupane. Vidi se samo ostaci tucanika i pragova. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    4 points
  5. Stari U-tz za vlakopratno osoblje i dalje čekaju svoju sudbinu. Normalno i da tu ima smeća.... nego šta znači ovaj simbol s prekriženim čekićem? Čujem da nešto tutnji, i Brena k"o metak proleti sa brzim vlakom iz Zagreba i nestala je u sekundi. Listica za U-tz kaže sljedeće: Gas u raspadnutom stanju. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    4 points
  6. Vraćam se prema pasareli Tu je također bio jedan zaštitar
    4 points
  7. Mrači se Ovaj Es je jedini JŽ-ovac koji i dan danas stoji netaknut ali je sav hrđav i pun rupa tokom rata. Zadnja revizija: Druga strana vagona Iza ove ograde se nalazi drvna industrija Spačva. Osim Hrrsova, Gasova, tu je na hrpi bilo dosta starih U-tz vagona za vlakopratno osoblje, nagledao sam se njih dosta puta. Još jedna unutrašnjost ali nisam ušao. Mrak je prebrzo pao.... ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    4 points
  8. U-tz vagon za vlakopratno osoblje je nažalost u neredu, police srušene a bilo je i smeća. Pogled iz vagona. Tu je i jedan vagon za specialne terete serije Smmps. Taj je bio odvučen na reviziju i sada vozi, mislim da su i Easi isto, ali Hrrsovi nažalost kasirani. Neznam šta je bilo s ovim cisternama ali mislim da su i one kasirane. Tu je bio još jedan Smmps. Mislim da je to 31 78 4722 051 - 2. Jedino neznam koji je bio broj prvoga. Imao sam i pratnju ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    4 points
  9. Radnici su isto kosili travu na kolosijecima kako bi bili čisti. Nemam slike ali ovako je to izgledalo u travulji. Ali svaki put nisam htio kroz grad, nego uz kolodvor, svaki puta kada bi vidio neke vagone sa teretne, stao bih i uslikao bih ih. Tako sam naišao na još nekoliko Gasova koji su bili pred rezanje, ali ovaj puta kod skladišta. Kao i uvijek kad sam prošetao oko vagona naiđem na JŽ Unutrašnjost u jendom od smeđih U-tz ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    4 points
  10. Plasseri su počeli lagano skidati tračnice, pragove sa teretne. Ali ne i samo Plasseri.... I vagone su počeli micati sa RK preko puta depoa gdje su kasnije i kasirani. Eaos-z je dovučen isto sa starim Gas-z vagonima u kojem će utovariti raskomadane dijelove od vagona Neki su imali jedva vidljive oznake JŽ-a Baš su tu našli prikolicu parkirati da nemogu slikati vagone. Unutrašnjost jednog od čistih Gasova. Ima i smeća... JŽ ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    4 points
  11. S obzirom da sam od 2013 godine počeo fotografirati vlakove, infrastrukturu, nekoliko godina već pomalo obilazim Ranžirni kolodvor u Vinkovcima, nekadašnje najveće željezničko čvorište u bivšoj Jugoslaviji. A kako od 2014 do dan danas izgleda vinkovački RK, saznat ćete u putopisu tako da krećemo! U ovom putopisu ću staviti gotovo sve fotografije koje sam fotografirao sa vinkoavčkog RK od 2014 godine do dan danas.... Sami ulaz na Ranžirni kolodvor sa zapadne strane, ovo je nekadašnji ŽCPR na državnoj cesti D518. Ovih žuto crvenih ograda nema više. Sjećam se kao klinac koliko sam puta prošao ovaj pružni prijelaz, neznam kad je zatvoren. Ulaz u Vinkovce, ljudi tu rijetko prelaze prugu. Ovaj pogled mi se jako sviđa. Tu je još jedna rampa (koja je i dan danas na svom mjestu), gura se ručno, no netko je ukrao lokot od rampe i rampa se bez lokota sada zatvara i otvara. Detalji sa gurajuće rampe. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    3 points
  12. Uzbrdica koju spominješ je grbina ili spuštalica. Manevarka bi na velikom i kratkom usponu izvukla vagone. Odmah na samom kraju kako kažeš uzbrdice počinje mali pad. Tako kada se manevra popenje sa vagonima oni se ponovno spuste/nabiju na lokomotivu. Tada manevrista rezevira vagone. To rezerviranje znači da se raskopčavaju vagoni prema relacijama. Nakon toga manevarka počinje lagano gurati na veliki pad. Vagoni počinju samostalno naglo ubrzavati. Na postavnici već imaju kud koji vagon ide i tako vrete skretnice za određene kolosijeke. Kažeš kućica kraj groblja? Najvjerovatnije su tu manevristi i rezervne papuče za podbacivanje kao i podmetači. Obično te kočione papuče su raspoređene između kolosijeka. Kada počne razbacivanje vagona sa postavnice počinju javljati čitati kud ide koji vagon ili grupa vagona preko razglasa Manevrista to sluša i prati. Tako naprimjer sa postavnice na ozvučenje govori: 1 prazan E 2 kol., 3 tov Gbs 6 itd. Za manevristu je to bitno da zna gdje postaviti papuču. Ako treba onda ide prema vagonima ili ih dočekuje. Tamo spominješ i 2 kućice. Ona koja ima puno prozorćića je kolna ili vagonska vaga. Tu je smješten bio uređaj koji je očitavao težinu. Ona do njega zelena kućica je najvjerovatnije služila pregledačima vagona ili skladištarima ili popisnim vlakovođama ili itd. Uglavnom je služila za željezničke pojedine službe.
    3 points
  13. Vratio sam se do šinobusa i vrata su bila otvorena, najvjerovatnije huligani da su provalili. 7221 021 + 4221 033 Tu je i jedan vagonet Unutrašnjost prikolice od Šinobusa 4221 033 ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    3 points
  14. Es Napuštam vagone i idem dalje tražiti po teretnoj prema zapadu. Ali kako sam se udaljio od vagona, bilo ih je do ovdje gdje stojim ali sve ih je slabije i slabije bilo Engleska skretnica Dosta poluga od skretnica je strgano. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    3 points
  15. Htio sam ući u šinobusa ali vrata su naravno zaključana. Idem do motornog dijela i...... I ova su zaključana Pred proljeće, jedan vikend, odlučio sam doći do divljeg prijelaza na Dugoj ulici, koja spaja Borince gdje inače slikam vlakove, htio sam vidjeti hoće bit koji teretni ali kad sam se prebližavao prijelazu, čujem Ličanku da brunda i da dolazi sa teretne, ja vadim fotoaparat i trk do prijelaza da ga uhvatim. Vukla je prazne Hrrs-ove, mislio sam da su za kasaciju, ali su premjestili vagone na drugi kolosijek. Vlak vozi prema putničkom kolodovoru i zaustavio se. ID jedan od vagona. Dizelka je krenula natrag na ranžirni sa starim Hrrs-z vagonima 28.3.2014 Pogled s pasarele koja je pred rušenje. Tu sam razne vlakove dočekao. U daljini se vidi skladište na putničkom dijelu. Ali ja ipak više volim teretnjake. I ode prema Zagrebu i teretna vidljiva desno. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    3 points
  16. S druge strane pruge se nalazi i druga rampa Detalji ograde. Isto 2014 godina, ne sjećam se koji je datum bio. Likovni signal. Legendarni šinobus, nažalost kolko znam ovi su kasirani. Vozio sam se s njime do Cerne, volio sam taj vlak. Znao sam sa tetkom otići na stajalište Vinkovačko - Novo Selo čekati ih kako odlaze za Županju, kad su došli Švedi, samo su mi isputili suzu u oku. Ako se ne varam ovo je skretnićarska kućica desno. Tu je bio RVR zaštitar kad je vidio da slikam prišao je i pitao a razgovor je ak se dobro sjećam je išao ovako: RVR: Šta ti slikaš? Ja: Slikam Teretnu RVR:Dobro, ali nemoj ići dublje i ne penji se po vagonima i reflektorima. Ja sam nastavio dalje sa slikanjem pridržavajući se pravila, jer meni penjanje nikad po reflektorima i vagonima mi nije palo. RVR je otprilike bio ovdje, a nedavno sam bio na istom tom mjestu gdje je ta kapija i žuto-crvena rampa ali nisam htio prići pa sam se okrenuo šinobusima. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    3 points
  17. Tamo nisam išao, ali hrpa kolosijeka je uklonjeno. Šta betonski pragovi rade ovdje? Postavnica. Ipak ima tu nekoga.... Putnički vlak ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    2 points
  18. Tu se otprilike iza ovog kolosijeka gdje su drveća nalazi se staro njemačko groblje. Ja sam pregledao sliku ali ništa se ne vidi, niti jedan grob. Ali budem sad pred zimu potražio. Neka kućica skroz do drveća gdje je i staro groblje, neznam čemu je služila ta kućica Još jedna kućica Idem prema Šinobusima koji su na nekoj uzbrdici. Taman mislim slikati šikaru na uzbrdici kad odjednom se počela čuti jaka buka, okrenem se i ugledam ASEA-u sa Mađarskim vagonima od Pultransa za prijevoz cementa. I proletio je i on ko metak i nestao mi iz vida. Neke od skretnica su bile i dalje u funkciji, na nekima se smjer mogao promjeniti na nekima ne. Još dvije kućice. Uzbrdica. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    2 points
  19. Ovaj signal je bio signal spuštalice između A i B parka, služio je pri ovome što je @mali.paja opisao, znači za zapovijedanje bržeg ili sporijeg guranja manevarskog sastava na grbinu ili za njegovo zaustavljanje i povlačenje s grbine. Signalizirao je crveno mirno-"Stoj", zeleno mirno-"Gurati lagano", zeleno trepćuće-"Gurati brže" i žuto mirno-"Natrag. Svaka čast na putopisu, 2014.-2015. imao si više za vidjeti nego ja prošle godine.
    1 point
  20. Tema je premještena jedan nivo višlje - u Putopise (jer se radi o Hrvatskoj)
    1 point
  21. Nastavak slikovnice I jahtica pokraj nije za odbacit I odavdje je dobar pogled na Bašku Krenuli smo na drugi mol Podmornica je završila plovidbu za ovu godinu Na obali je sve puno kafića, restorana i slastičarnica Ovdje imade jedna poučna tabla o otoku Prviću
    1 point
  22. Nijesam znao da je hotel tako star, još i danas izgleda jako dobro! Bit će kasnije i pobližih slika hotela i okolice. Na navozu uvijek ima poneka barka Pred nekoliko godina je postavljena nova dizalica sposobnija od stare koja je bila već opasna radi starosti Ovdje se rade i manji popravci motora Krenuli smo prema svjetioniku na kraju lukobrana Barki imade svakakvih, od oldtimera do najnovijih Drvenih je sve manje Jedan poveći brod zanimljivog imena
    1 point
  23. Sad jedan morbidni opis. U roku od mjesec dana stižu gosti iz V. Britanije, otvara se zračna luka kod Omišlja i za par dana prvi zrakoplov iz Pariza s s turistima za hotel Adriatic u Omišlju. Slijedeće prijepodne sunčan i sparan dan s malo sumaglice. Poslije doručka Francuz ulazi u more otpliva jedno 30-40 metara od obale. Nakon dve tri minute PRAS !!!!! . Iz neba bez oblaka sijevne munja i jadnog Francuza ravnu u glavu. Slijedeći let za Pariz preminulog vraćaju na sprovod, a nije ni dana uživao u odmoru. Osobno sam upoznat jer sam tada radio u agenciji iz Zagreba, koja je organizirala boravak tih turista u Omišlju. Kad te hoće, hoće te!
    0 points
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+01:00
×
×
  • Create New...