Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.09.2020 in all areas

  1. S obzirom da sam od 2013 godine počeo fotografirati vlakove, infrastrukturu, nekoliko godina već pomalo obilazim Ranžirni kolodvor u Vinkovcima, nekadašnje najveće željezničko čvorište u bivšoj Jugoslaviji. A kako od 2014 do dan danas izgleda vinkovački RK, saznat ćete u putopisu tako da krećemo! U ovom putopisu ću staviti gotovo sve fotografije koje sam fotografirao sa vinkoavčkog RK od 2014 godine do dan danas.... Sami ulaz na Ranžirni kolodvor sa zapadne strane, ovo je nekadašnji ŽCPR na državnoj cesti D518. Ovih žuto crvenih ograda nema više. Sjećam se kao klinac koliko sam puta prošao ovaj pružni prijelaz, neznam kad je zatvoren. Ulaz u Vinkovce, ljudi tu rijetko prelaze prugu. Ovaj pogled mi se jako sviđa. Tu je još jedna rampa (koja je i dan danas na svom mjestu), gura se ručno, no netko je ukrao lokot od rampe i rampa se bez lokota sada zatvara i otvara. Detalji sa gurajuće rampe. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    3 points
  2. S druge strane pruge se nalazi i druga rampa Detalji ograde. Isto 2014 godina, ne sjećam se koji je datum bio. Likovni signal. Legendarni šinobus, nažalost kolko znam ovi su kasirani. Vozio sam se s njime do Cerne, volio sam taj vlak. Znao sam sa tetkom otići na stajalište Vinkovačko - Novo Selo čekati ih kako odlaze za Županju, kad su došli Švedi, samo su mi isputili suzu u oku. Ako se ne varam ovo je skretnićarska kućica desno. Tu je bio RVR zaštitar kad je vidio da slikam prišao je i pitao a razgovor je ak se dobro sjećam je išao ovako: RVR: Šta ti slikaš? Ja: Slikam Teretnu RVR:Dobro, ali nemoj ići dublje i ne penji se po vagonima i reflektorima. Ja sam nastavio dalje sa slikanjem pridržavajući se pravila, jer meni penjanje nikad po reflektorima i vagonima mi nije palo. RVR je otprilike bio ovdje, a nedavno sam bio na istom tom mjestu gdje je ta kapija i žuto-crvena rampa ali nisam htio prići pa sam se okrenuo šinobusima. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    3 points
  3. Plasseri su počeli lagano skidati tračnice, pragove sa teretne. Ali ne i samo Plasseri.... I vagone su počeli micati sa RK preko puta depoa gdje su kasnije i kasirani. Eaos-z je dovučen isto sa starim Gas-z vagonima u kojem će utovariti raskomadane dijelove od vagona Neki su imali jedva vidljive oznake JŽ-a Baš su tu našli prikolicu parkirati da nemogu slikati vagone. Unutrašnjost jednog od čistih Gasova. Ima i smeća... JŽ ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    2 points
  4. Htio sam ući u šinobusa ali vrata su naravno zaključana. Idem do motornog dijela i...... I ova su zaključana Pred proljeće, jedan vikend, odlučio sam doći do divljeg prijelaza na Dugoj ulici, koja spaja Borince gdje inače slikam vlakove, htio sam vidjeti hoće bit koji teretni ali kad sam se prebližavao prijelazu, čujem Ličanku da brunda i da dolazi sa teretne, ja vadim fotoaparat i trk do prijelaza da ga uhvatim. Vukla je prazne Hrrs-ove, mislio sam da su za kasaciju, ali su premjestili vagone na drugi kolosijek. Vlak vozi prema putničkom kolodovoru i zaustavio se. ID jedan od vagona. Dizelka je krenula natrag na ranžirni sa starim Hrrs-z vagonima 28.3.2014 Pogled s pasarele koja je pred rušenje. Tu sam razne vlakove dočekao. U daljini se vidi skladište na putničkom dijelu. Ali ja ipak više volim teretnjake. I ode prema Zagrebu i teretna vidljiva desno. ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    2 points
  5. Vraćam se prema pasareli Tu je također bio jedan zaštitar
    1 point
  6. Mrači se Ovaj Es je jedini JŽ-ovac koji i dan danas stoji netaknut ali je sav hrđav i pun rupa tokom rata. Zadnja revizija: Druga strana vagona Iza ove ograde se nalazi drvna industrija Spačva. Osim Hrrsova, Gasova, tu je na hrpi bilo dosta starih U-tz vagona za vlakopratno osoblje, nagledao sam se njih dosta puta. Još jedna unutrašnjost ali nisam ušao. Mrak je prebrzo pao.... ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    1 point
  7. U-tz vagon za vlakopratno osoblje je nažalost u neredu, police srušene a bilo je i smeća. Pogled iz vagona. Tu je i jedan vagon za specialne terete serije Smmps. Taj je bio odvučen na reviziju i sada vozi, mislim da su i Easi isto, ali Hrrsovi nažalost kasirani. Neznam šta je bilo s ovim cisternama ali mislim da su i one kasirane. Tu je bio još jedan Smmps. Mislim da je to 31 78 4722 051 - 2. Jedino neznam koji je bio broj prvoga. Imao sam i pratnju ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    1 point
  8. Radnici su isto kosili travu na kolosijecima kako bi bili čisti. Nemam slike ali ovako je to izgledalo u travulji. Ali svaki put nisam htio kroz grad, nego uz kolodvor, svaki puta kada bi vidio neke vagone sa teretne, stao bih i uslikao bih ih. Tako sam naišao na još nekoliko Gasova koji su bili pred rezanje, ali ovaj puta kod skladišta. Kao i uvijek kad sam prošetao oko vagona naiđem na JŽ Unutrašnjost u jendom od smeđih U-tz ⚠️ Nastavak sljedi. ⏬ ⚠️
    1 point
  9. Nijesam znao da je hotel tako star, još i danas izgleda jako dobro! Bit će kasnije i pobližih slika hotela i okolice. Na navozu uvijek ima poneka barka Pred nekoliko godina je postavljena nova dizalica sposobnija od stare koja je bila već opasna radi starosti Ovdje se rade i manji popravci motora Krenuli smo prema svjetioniku na kraju lukobrana Barki imade svakakvih, od oldtimera do najnovijih Drvenih je sve manje Jedan poveći brod zanimljivog imena
    1 point
  10. Ponovo u tramvaju: Na Glavni kolodvor stigao EC 210 iz Vinkovaca za Villach: Može ulaz: Ne može ulaz: Jedna usputna: Svugdje je lijepo ali je kod kuće najljepše:
    1 point
  11. Ne bih htio biti miš ni kad Čarli spava:
    1 point
  12. 1 point
  13. Vidio sam još jednog Šveda kako viri iz radionice pa sam odlučio snimiti ga. Tu sam, hvala budi statističkoj vjerojatnosti, opet imao bliski susret s organima reda - jednom damom u zaštitarskoj odori i jednim mladolikim čovjekom, pretpostavljam nekim šefom. Odmah napominjem da nisu bili nikakvi mrgudi nego ljubazni i pristojni, a povremeno i nasmiješeni. Razgovor s damom-zaštitarkom tekao je otprilike ovako: - Gospodine, što vi to radite? - Slikam Šveda. - Ovdje ne smijete slikati. - A zašto? - Zato jer nije dozvoljeno. - Imam dozvolu HŽ Infrastrukture za fotografiranje i pokazao sam je šefu kolodvora, dakle nema razloga za uzrujavanje. - Ali mi ne spadamo pod kolodvor. A vidjeli smo vas i da slikate traktor. - Zar vi zbilja mislite da prvi put u životu vidim Šveda i traktor, da je to neka svemirska tajna? Gospodična, onaj iz satelita vidi što vi kuhate za večeru i nema potrebe za konspiraciju oko običnog vlaka. - Imate tamo na kolodvoru jednog Šveda pa njega slikajte. - Već jesam. - Svejedno ne smijete slikati u hali. - Pa i nemam namjeru ulaziti unutra, samo bi ga slikao odavde. - Nemam ja ništa protiv, ali... znate, ovdje su kamere pa bi mogli meni prigovoriti. - Budite bez brige, ako treba recite da sam se ja neprimjetno došuljao, hehe. Onda, mogi li ili ne mogu slikati odavde? - Ma slikajte. (A što bi tek rekla da zna kako sam već fotografirao unutrašnjost...) I evo tog ultrakonspirativnog Šveda: Vlak za Zagreb je postavljen: Ni u povratku nema gužve: Ponovo Sveti Ivan Žabno: Namjeravao sam snimiti još nekoliko fotografija sa nove pruge, ali mi se pojavio zloćudni znak battery empty. Nije važno, ima na forumu dovoljno slika ove kratke dionice. Mogu samo izreći svoj dojam: vlak klizi novim tračnicama kao po loju i gotovo bešumno, a brzina je cca 80 km/h. Na sva tri stajališta - Haganj, Remetinec Križevački i Lubena - nije ušao ni izašao ni jedan putnik. Za kraj pozdrav od vašeg izvjestitelja:
    1 point
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+02:00
×
×
  • Create New...