Vidio sam još jednog Šveda kako viri iz radionice pa sam odlučio snimiti ga. Tu sam, hvala budi statističkoj vjerojatnosti, opet imao bliski susret s organima reda - jednom damom u zaštitarskoj odori i jednim mladolikim čovjekom, pretpostavljam nekim šefom. Odmah napominjem da nisu bili nikakvi mrgudi nego ljubazni i pristojni, a povremeno i nasmiješeni. Razgovor s damom-zaštitarkom tekao je otprilike ovako:
- Gospodine, što vi to radite?
- Slikam Šveda.
- Ovdje ne smijete slikati.
- A zašto?
- Zato jer nije dozvoljeno.
- Imam dozvolu HŽ Infrastrukture za fotografiranje i pokazao sam je šefu kolodvora, dakle nema razloga za uzrujavanje.
- Ali mi ne spadamo pod kolodvor. A vidjeli smo vas i da slikate traktor.
- Zar vi zbilja mislite da prvi put u životu vidim Šveda i traktor, da je to neka svemirska tajna? Gospodična, onaj iz satelita vidi što vi kuhate za večeru i nema potrebe za konspiraciju oko običnog vlaka.
- Imate tamo na kolodvoru jednog Šveda pa njega slikajte.
- Već jesam.
- Svejedno ne smijete slikati u hali.
- Pa i nemam namjeru ulaziti unutra, samo bi ga slikao odavde.
- Nemam ja ništa protiv, ali... znate, ovdje su kamere pa bi mogli meni prigovoriti.
- Budite bez brige, ako treba recite da sam se ja neprimjetno došuljao, hehe. Onda, mogi li ili ne mogu slikati odavde?
- Ma slikajte.
(A što bi tek rekla da zna kako sam već fotografirao unutrašnjost...)
I evo tog ultrakonspirativnog Šveda:
Vlak za Zagreb je postavljen:
Ni u povratku nema gužve:
Ponovo Sveti Ivan Žabno:
Namjeravao sam snimiti još nekoliko fotografija sa nove pruge, ali mi se pojavio zloćudni znak battery empty. Nije važno, ima na forumu dovoljno slika ove kratke dionice. Mogu samo izreći svoj dojam: vlak klizi novim tračnicama kao po loju i gotovo bešumno, a brzina je cca 80 km/h.
Na sva tri stajališta - Haganj, Remetinec Križevački i Lubena - nije ušao ni izašao ni jedan putnik.
Za kraj pozdrav od vašeg izvjestitelja: