Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.11.2019 in all areas

  1. 1 point
    Dotična firma podnijela je zahtjev za licenciranje svojih lokomotiva u Hrvatskoj.
  2. 1 point
    Je, to je nekadašnji Baatić i baš tog od ZT-a nisam već dugo nigdje vidio.
  3. 1 point
    Bilo bi jako lijepo kada bi forumaši često klikali taj "Donate Now", a ne da se miče.
  4. 1 point
    ... tako, mislim (šta bi Skinest kupoval staru kramu da ju ne misli upregnut ... tuda nekuda, okolo naoklo ... ta nebi aseje vukli u majčicu Rusiju da im tamo deladu {mada bi mi to bilo jako zanimljivo za videt aseje na širem kolosjeku } već da ih negde ovde upregnu) Al' ruku na srce, bilo bi ih zanimljivo videt u 'gremlin' bojanju (aseje, da nebi bilo zabune)
  5. 1 point
    Evo dotičnog grafita na stajalištu Trnava:
  6. 1 point
    Pa stvar je u tome da kilometar pruge funkcionira i na 20 km/h, dok bi tebe i prije tehničkog kad-tad ćopili panduri i sterali te na parkiralište. A kvalitetno pokrpat zbušenu gumu je ko zapalit vatru u drvenom šparhetu (može, al jako kratko traje). Znači - il kupiš nove gume - il rekonstruiraš prugu uz sanaciju nosivog tla. Ovo zadnje jako puno košta i da bi se napravilo, potreban je permamnentan zatvor od 2-3 mjeseca. Istinabog, da sam ja bil u lancu odlučivanja, inzistiral bi na pokušaju da se otkupi zemljište sjeverno od sadašnje trase i spoje krivine na izlazu iz Trgovišća i kod nadvožnjaka kod Graše u jednu krivinu. Time bi i popravil trasu i saniral tlo bez zatvaranja pruge. Al ja nisam bil u tom lancu ... Ovak je to upalo u rekonstrukciju, EU je skeširala 85%, a LV je ipak bila pretvorena u 40 km/h ...
  7. 1 point
    Kad klikneš u prazno polje "Search" lijevo od povećala, onda ti se ukaže ovaj izbornik: Tu sam označio značenja pojmova. Za pretragu "Zapadni kolodvor" je potrebno odabrati opciju "All of my search term words".
  8. 1 point
    ... zato smo mi koji imamo puno utakmica u nogama da ti pomognemo i da te usmjerimo u pravome smjeru (a malo i da povremeno zastraniš)
  9. 1 point
    A što je bilo sa onom studijom o nabavi novih niskopodnih vlakova, dobro se sjećam reklame u vlaku pred cirka godinu dana. Kakve su realne mogućnosti da EU sufinancira daljnu nabavu ovih vlakova, ali i drugih vozila poput putnickih vagona ili specijalnih vozila za infru?
  10. 1 point
    Jučer ujutro nemila scena u prigradskom 8016 (iz Dugog Sela u 7:14, ali je kao i obično kasnio par minuta pa išao kad treba 8018), vozio je 6112 110 krcat putnicima. Krene iz Trnave kad je odjednom nastala strka, čujem "djetetu su vrata pričepila ruku", "stanite, vičite vozaču da stane" i slične povike. Kondukter je zatim zvao strojovođu preko interfona kod vrata kraj WCa u modulu C1, rekao je što je bilo i neka otvori u Maksimiru sva vrata na obje strane, što je strojovođa i učinio kad je stao na stajalištu. Što se točno dogodilo nisam uspio vidjeti u gužvi; u Maksimiru sam sišao, a vlak je nastavio dalje vožnju.
  11. 1 point
    Poštujem struku ali ta ista struka je i za prošle metode zaključila da budu dobre pa su se vlakovi taljigali 20. Stoga, bumo vidli za 5 do 10 let kak bude ovo duralo.
  12. 1 point
    Hm, je da je reklama, al marte i nisu neki visokotiražni artikl ... dok Zapadnog kolodvora ima i više od toga. U svakom slučaju, fotografija je odlična pa bi bila stvarno šteta da ne ostane zabilježeno. 😊
  13. 1 point
    Bilo bi dobro da nakon elektrifikacije Zapresic-Zabok vlakovi 7022, 7023 001, 002, 003, 004 i 005 budu u varazdinskom depou. Macose su sve starije, sve ce polako poispadati i taman ce ih u blizoj buducnosti ostati toliko da pokriju linije tipa Zabok-Djurmanec i Zabok-Gornja Stubica. Sve u svemu, dobro je da ima bar nekog pomaka makar 4 nova vlaka su premalo. Trebat ce polako i osmisljavati strategiju zamjene Svedova u blizoj buducnosti... Ne znam kakvo je stanje sa 100-tkama glede Osijeka i Bjelovara doduse..
  14. 1 point
    Danas, 15. studenoga 2019. putnici će na relaciji Karlovac - Duga Resa - Karlovac do opoziva biti prevezeni autobusima umjesto vlakova. (HŽPP) Kaj se desilo?
  15. 1 point
    Pretpostavljam da se 04.10.2020. Cirih vraća na svoju trasu preko Jesenica? Moram otići u VR u HŽ-u pa se raspitati.
  16. 1 point
    Ma to je samo bila usporedba sa vlakom 5000 jer se bas njih dvojica mimoidu,pa sam zato spomenuo
This leaderboard is set to Zagreb/GMT+01:00
×
×
  • Create New...