Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Najlošiji vagoni kroz Zagorje - Zašto?


  • Please log in to reply
420 replies to this topic

#1 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,242 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 06.04.2008. - 18:57

Otvorio sam ovu temu s ciljem da pokušamo zajednički dobiti odgovor na ovo pitanje.

Za forumaše koji nisu upoznati sa stanjem voznih sredstava koja prometuju na ovoj zagorskoj pruzi, evo mojih zapažanja.

Osamdesetih godina prošlog stoljeća, velika većina vagona na ovom području bili su Baat vagoni. Sredinom osamdesetih dolazi nekoliko macosa i jedna garnitura pulmana za ubrzani vlak. Krajem osamdesetih dolaze i sadašnji Bt vagoni, plavi s crvenim vratima. Svi ih pamtimo potvrdim i hladnim plastičnim sjedalima. U to vrijeme Baat vagona bilo je nešto manje. Međutim, nakon toga u Hrvatskoj počinje rat, i od tada, pa sve do 2003. godine u Zagorju voze 1-2 para brzih vlakova s Bl vagonima, 2 garniture ubrzanih/putničkih vlakova sa Bl+Bt vagonima i 5-6 garnitura Baat vagona, koji su u ono vrijeme bili najlošiji na HŽ-u. Tijekom 2002. i 2003. godine Baat vagoni su povučeni iz prometa i zamijenjeni garniturama s Bl+Bt, u kojima su prevladavali Bl vagoni. Ali koncem 2004. godine, nekom iz HŽ-a sinula je ideja da bi svi Bt vagoni trebali put Zagorja. To se i desilo i Bt vagoni, koji su danas najlošiji vagoni na HŽ-u, voze sve do danas na putničkim i ubrzanim vlakovima, uz poneki Bl.
U sastav brzog vlaka stavljaju se obični Bl vagoni s putničkih vlakova za Karlovac ili Sisak, a nerijetko i prastari vagoni sa žlajfama, dok su putnički vlakovi prema drugim dijelovima lijepe naše ponekad cijeli sastavljeni od obnovljenih Bl-ova.
Brzi međunarodni vlak 204/205, također u svom sastavu ima Bl-ove od kojih većina nisu obnovljeni i voze u sastavu putničkih vlakova.
Činjenica je da niti jedna obnovljena macosa ne vozi kroz Zagorje.

Evo i moje mišljenje kako bi to trebalo izgledati:

Bt vagone na putničkim vlakovima mogu opravdati velikim brojem prevezenih putnika i gužvama na relaciji Zagreb – Zaprešić i obrnuto, ali smatram da bi svaka garnitura putničkog vlaka na zagorskoj pruzi trebala imati 1 do 2 Bl-a za ljude koji putuju malo dalje od Zaboka i voze se duže od jednog sata, dok bi ubrzani vlakovi trebali biti sastavljeni od Bl vagona.

Smatram da bi brzi vlak 790/791 trebao u svom sastavu imati isključivo obnovljene Bl vagone i možda 1 klimatizirani vagon, jer svi brzi vlakovi prema Vinkovcima, Osijeku, Rijeci i Splitu redovno imaju i klimatizirane vagone.

Mislim da bi bilo u redu i da se na brzi vlak 204/205 stave klimatizirani vagoni, jer gotovo svi međunarodni vlakovi koji prometuju iz Zagreba prema Sloveniji, Austriji i Njemačkoj imaju klimatizirane vagone.
Stvarno je sramotno da kroz Zagorje ne prometuje niti jedan klimatizirani vagon ( vlak 590/591 ne uzimam u obzir jer on ne vozi kroz Zagorje).

O prugama neću ništa govoriti, jer je to tema za sebe i već je o tome bilo puno govora na forumu.

Stvarno mi nije jasno zbog čega tolika degradacija Zagorja od strane HŽ-a, što Zagorje po broju prevezenih putnika nikako ne zaslužuje.

#2 ŠIP TMK-1Z

ŠIP TMK-1Z
  • Članovi
  • 2,006 posts
  • Joined 19.07.2007.

Posted 06.04.2008. - 19:14

Činjenica je da niti jedna obnovljena macosa ne vozi kroz Zagorje.

za ovo imam ja "objašnjenje" u okolici Varaždina nema pruge na kojoj se ide brže od 100 km/h;dok se se kod Osijeka ide nešto brže(110km/h :?: ); te za tu brzinu(zapravo od 90) treba AS uređaj, a pošto ga nove makose imaju, a stare ne. stare zato voze tamo di ga ne trebaju (okolica Vž, Zagorje)

sad ću ja reći nešto što znam, o Bt-ima (( :mrgreen: ))
opet se vraćamo na brzine
Bt vagoni gube kočenje na velikim usponima/padovima te pri "velikoj brzini"(100km/h<) :mrgreen:
dakle dionice,
Lokve-Rijeka; prevelik uspon
Lokve-Zg; dijelovi sa brzinom 120km/h
prema Splitu; ne može; ipak se ide prema moru :mrgreen:
Zg-Sisak; brzina 120km/h
Dobova-Zg-Sl. Brod-Šid: brzina 120/160
Zg-Kc; brzina 120
a zašto ne idu do Osijeka to ne znam

#3 pikoc89

pikoc89
  • Članovi
  • 2,126 posts
  • Joined 06.01.2007.
  • LocationZagreb, Hrvatska

Posted 06.04.2008. - 21:06

Mislim da je sad češća kombinacija 3Bt + 2 Bl. Ili slično. Iako se zna pojaviti 5 Bt-a.
A za ubrzane, to bi trebali bit Bl.
Obnovljeni Bl mi nisu neka fora, imaju užasne siceve, bolji su stari plavo sivi sa novim tapecirungom na sicevima. Ja zaspao u 5 minuta...
Down around the corner, half a mile from here

#4 danijellikar

danijellikar
  • Članovi
  • 935 posts
  • Joined 28.09.2005.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 07.04.2008. - 10:08

Naravno da potpisujem zeusovo razmišljanje, i kao ilustraciju ću reći kako sam već negdje na ovom forumu pročitao kako upravo u Zagorju HŽ preveze najviše putnika.Loši vagoni su nam onda fala za to kaj putujemo željeznicom.
Danijel

#5 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 07.04.2008. - 11:35

Otvorio sam ovu temu s ciljem da pokušamo zajednički dobiti odgovor na ovo pitanje.

Za forumaše koji nisu upoznati sa stanjem voznih sredstava koja prometuju na ovoj zagorskoj pruzi, evo mojih zapažanja.

Osamdesetih godina prošlog stoljeća, velika većina vagona na ovom području bili su Baat vagoni. Sredinom osamdesetih dolazi nekoliko macosa i jedna garnitura pulmana za ubrzani vlak. Krajem osamdesetih dolaze i sadašnji Bt vagoni, plavi s crvenim vratima. Svi ih pamtimo potvrdim i hladnim plastičnim sjedalima. U to vrijeme Baat vagona bilo je nešto manje. Međutim, nakon toga u Hrvatskoj počinje rat, i od tada, pa sve do 2003. godine u Zagorju voze 1-2 para brzih vlakova s Bl vagonima, 2 garniture ubrzanih/putničkih vlakova sa Bl+Bt vagonima i 5-6 garnitura Baat vagona, koji su u ono vrijeme bili najlošiji na HŽ-u. Tijekom 2002. i 2003. godine Baat vagoni su povučeni iz prometa i zamijenjeni garniturama s Bl+Bt, u kojima su prevladavali Bl vagoni. Ali koncem 2004. godine, nekom iz HŽ-a sinula je ideja da bi svi Bt vagoni trebali put Zagorja. To se i desilo i Bt vagoni, koji su danas najlošiji vagoni na HŽ-u, voze sve do danas na putničkim i ubrzanim vlakovima, uz poneki Bl.
U sastav brzog vlaka stavljaju se obični Bl vagoni s putničkih vlakova za Karlovac ili Sisak, a nerijetko i prastari vagoni sa žlajfama, dok su putnički vlakovi prema drugim dijelovima lijepe naše ponekad cijeli sastavljeni od obnovljenih Bl-ova.
Brzi međunarodni vlak 204/205, također u svom sastavu ima Bl-ove od kojih većina nisu obnovljeni i voze u sastavu putničkih vlakova.
Činjenica je da niti jedna obnovljena macosa ne vozi kroz Zagorje.

Evo i moje mišljenje kako bi to trebalo izgledati:

Bt vagone na putničkim vlakovima mogu opravdati velikim brojem prevezenih putnika i gužvama na relaciji Zagreb – Zaprešić i obrnuto, ali smatram da bi svaka garnitura putničkog vlaka na zagorskoj pruzi trebala imati 1 do 2 Bl-a za ljude koji putuju malo dalje od Zaboka i voze se duže od jednog sata, dok bi ubrzani vlakovi trebali biti sastavljeni od Bl vagona.

Smatram da bi brzi vlak 790/791 trebao u svom sastavu imati isključivo obnovljene Bl vagone i možda 1 klimatizirani vagon, jer svi brzi vlakovi prema Vinkovcima, Osijeku, Rijeci i Splitu redovno imaju i klimatizirane vagone.

Mislim da bi bilo u redu i da se na brzi vlak 204/205 stave klimatizirani vagoni, jer gotovo svi međunarodni vlakovi koji prometuju iz Zagreba prema Sloveniji, Austriji i Njemačkoj imaju klimatizirane vagone.
Stvarno je sramotno da kroz Zagorje ne prometuje niti jedan klimatizirani vagon ( vlak 590/591 ne uzimam u obzir jer on ne vozi kroz Zagorje).

O prugama neću ništa govoriti, jer je to tema za sebe i već je o tome bilo puno govora na forumu.

Stvarno mi nije jasno zbog čega tolika degradacija Zagorja od strane HŽ-a, što Zagorje po broju prevezenih putnika nikako ne zaslužuje.


to je moj čovek :mrgreen: napokon da nešči normalno razmišlja
a o sustavnom zapostavljanju zagorja sam več potrošil jako puno slova

#6 Marko28

Marko28
  • Članovi
  • 389 posts
  • Joined 02.05.2007.

Posted 07.04.2008. - 12:49

Pa bilo je svojedobno riječi o tome kako se vagoni najviše devastiraju na zagorskim prugama, tako da stoga tamo i idu najlošiji vagoni... :?

#7 Brunoh

Brunoh
  • Članovi
  • 7,770 posts
  • Joined 07.03.2007.
  • Location.

Posted 07.04.2008. - 13:24

Moje je mišljenje ovakvo: Zagorci, Zagorci, opet oni! Kaj njima treba bolje, oni su tak i tak nafčeni na sve ovo kaj imamo. Nek malo pretrpe, nebude im nikaj... Mi s HŽ-a znamo da se budu oni vozili bilo da su vagoni nofcati ili stari, jer drugog izbora nemaju...., pa evo njima ovo zadnje kaj je ostalo. (makar varaždinska jedinica dobije među prvima na HŽu malo bolja vozna sredstava, npr. švedi, ali nema nikakvog znatnijeg pomaka)....
Zamislite samo da ovi stari Bt-ovci voze za Vinkovce (dobro, sad, oni nemogu 160kmh, ali...), ja mislim da bi se broj putnika smanjio za dvostruko

#8 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 07.04.2008. - 15:22

Već je gore spomenuto da je svojevremeno i Karavela spomenul da se najviše vagoni oštećuju na relaciji Bedekovčina-Budinščina.
Osim toga, pogledajte razmak između stajališta/postaja/kolodvora... Na nekim mjestima skoro ko na relaciji Zg-Zaprešić. A Bt vagoni su upravo namijenjeni za takve relacije. E sad, da bi se oni morali bolje održavati i da bi u njih trebalo staviti drugačija sjedala i napraviti drugačiji raspored-nije sporno.
Zeus, u pravu si da treba standardizirati vlakove, ali, kombinacija Bt i Bl za putnike koji putuju na dužim relacijama ne funkcionira. Ni u teoriji, a kamoli u praksi. Bt na putničke, Bl/Bee na ubrzane/brze. Dodati još koji Aeelt/AR na brze i amen.
Da se vratim na glavni razlog zakaj nam vlakovi po Zagorju voze u tom sastavu: sjednite ujutro u 991. Uživajte u vožnji od Podruta do Zaboka. Sve bude vam jasno. Ili sjednite u putnički Zg - Čk, polazak oko 18 sati. Od Zaboka do Budinščine - milina. (to su mi zadnja iskustva s milom dječicom)
Nemam 79 godina. Ali mislim da dječica traže, dapače, vape za jednim zdravim pedagoškim pristupom - 'spljuskat' ih ko volove. A nakon toga po mame i tate i još jemput ponovit proceduru.

#9 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,242 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 07.04.2008. - 15:52

Evo, danas opet na ubrzanom vlaku 992, svih 5 vagona Bt.

#10 baraba

baraba
  • Članovi
  • 140 posts
  • Joined 26.09.2007.
  • LocationLong Village

Posted 07.04.2008. - 16:10

Sjećam se da sam prije par godina pratio sestru na vlak ZG-ČK.
Uglavnom samo što se je utrpala na vlak, nisam uspio ni vratiti se doma, već me je zvala sa Zapadnog kolodvora (prva stanica poslije GK, ni 2km vožnje) gdje je izašla jer se prestrašila, da nek dolazim po nju i vozim je na autobusni kolodvor.
Rekla je da takve zvukove cviljenja nije u životu čula niti u jednom prijevoznom sredstvu i da ne želi više putovati vlakom tako skoro.

#11 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,242 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 07.04.2008. - 18:16

Zeus, u pravu si da treba standardizirati vlakove, ali, kombinacija Bt i Bl za putnike koji putuju na dužim relacijama ne funkcionira. Ni u teoriji, a kamoli u praksi. Bt na putničke, Bl/Bee na ubrzane/brze. Dodati još koji Aeelt/AR na brze i amen.


Potrebno je samo malo truda da se vlakovi standardiziraju, ali mislim da u HŽ-u to nema tko napraviti. IC vlakovi su još donekle u nakakvom redu, ali putnički, ubrzani i brzi, to je sve izmješano, u jednom vlaku imaš nekoliko vrsta vagona, to je naprosto sve zbrda-zdola, pravi kaos.

Što se tiče "zločeste" dječice, mislim da se ta pojava ne smije vezati samo za Zagorje, jer toga ima u svim dijelovima lijepe naše (sjetite se samo priloga u dnevniku od prije mjesec ili dva o školarcima kako upadaju na vlak u Slavonskom Brodu). Ne vjerujem da su nakon toga u vlaku mirni ko bubice.

#12 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 07.04.2008. - 18:57

A po tome i zagorci mađare spotrgaju, nisam videl ni jednog, a da nije pošaran iznutra i izvana, te naravno zmazan iznutra.. :roll:

Kad se sjetim da je obnovljena macosa došla u zagorje, već je bila opako optrgana, a zagorci da su i hteli, nisu stigli ju trgat...

U cijeloj Hrv. je veliki problem prijevoz srednjoškolaca, kako u vlakovima, tako i u busevima...

A kaj se tiče vagona kroz zagorje, sad je puno rjeđe vidjet cijeli vlak sastavljen od Bt-jaca, onaj u 16.25 obično ima 3 Bl-a..

A i problem je ne samo u zagorju, već i u cijeloj Hrvatskoj, di vlak koji dođe s putničkog, šalta se na brzog, to nema smisla, bolje je pošteno obnovit vagona koliko nam treba za brze vlakove, te da ti vagoni samo na njima voze, dok ostali vagoni piče samo na putničkima..

#13 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 07.04.2008. - 23:20

Pred nekih mjesec, dva je bil period kad su u sastavu vlakova na području Varaždina prevladavali Bl-ovi. Pretpostavjam da je došel period revizije Bt-a. Uglavnom, uz jednu čistokrvnu kompoziciju (Bl, 3 bijela, 2 sivo-plava) u prometu su bile još par njih u kojima je bilo po tri Bl-ova. 790/791 je imal obnovljene Bl-ove isto ko i 204/205.
Sad je stanje opet redovno... Iz onoga kaj sam videl-Zagorjem 'krstare' dvije čistokrvne kompozicije sastavljene ovaj put od Bt-aca, a u ostalim vlakovima je jedan, maksimalno dva Bl-a. A kak je izgledal 790/791 pred jedno 10 dana... the worst of HŽ. Bez pretjerivanja.
Da ne oftopičarim: poanta prethodnog teksta je bila da je HŽ za sjever rezerviral Bt vagone. I to je tak. I oni su bolji za prijevoz putnika na kratkim relacijama. I vjerujte, kad ima i starijih putnika, klinci se u njima ponašaju puno bolje nego kad su u kupeima. Nisu djechica lošija od djece u ostatku Hr, ko zna, možda su i bolja. Al u drugim djelovima se ne događa da su jedini u vlaku. Ne ponašaju se oni isto na 991 prije i nakon Konjščine. Malo je bed kad su u manjini pa se primire. I nisu svi idioti koji šaraju i trgaju. Ali u prosjeku se ne znaju ponašat.

A mađari? Ma, dodaj onome kaj si napisal još i izgled Gajnica i Vrapča.. žalosno.

#14 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 08.04.2008. - 00:39

lako je pričati o praktičnosti bt-a kak su velika vrata i brza izmjena putnika. ali to dolazi do izražaja između podsuseda i glavnog. največi problem je kaj nema dovoljno vlakova za prigradski prijevoz pa onda i svi vlakovi koji idu na glavni iz zagorja glume i prigradske vlakove. zato je hažau bitno da ima tu vagone u kojima je moguča brza izmjena putnika.

a meni se živo je.. za prigradski prijevoz i za sve one koji hočeju na glavni dojti s "zagorcem" kak ga zovu. naročito za one iz vrapča (bok stanley).

a da je još nešči od vas saki dan po dvije vure u bt-u i on bi tak razmišljal

#15 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,242 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 08.04.2008. - 07:28

Pred nekih mjesec, dva je bil period kad su u sastavu vlakova na području Varaždina prevladavali Bl-ovi. Pretpostavjam da je došel period revizije Bt-a. Uglavnom, uz jednu čistokrvnu kompoziciju (Bl, 3 bijela, 2 sivo-plava) u prometu su bile još par njih u kojima je bilo po tri Bl-ova.


Ne znam kako ja koji svakog dana pratim sastav svih vlakova kroz Zagorje (i ne samo kroz Zagorje) nisam to primijetio. Putnički vlak sa 5 Bl vagona u Zagorju se viđa prosječno jednom u par mjeseci, a sastav garnitura se manje-više svakih 2 do 3 dana mijenja u Zagrebu. Bt vagoni su cijelo vrijeme, pa i prije nekih mjesec, dva vozili na ovom području, a na reviziji su 2-3 vagona mjesečno, a ima i mjeseci kada ih vozi svih 24. Trenutno su na reviziji 2 vagona i to 004 i 018.
Trenutno od 6 putničkih garnitura po 5 vagona koje voze po Zagorju, dvije imaju 5, jedna ima 4, jedna 3, jedna 2 i jedna 1 Bt vagon. 2 vagona su na reviziji, a dva na manjem popravku, ali ta dva će zasigurno već danas biti u Zagorju i zamijeniti dva Bl-a.
Jučer je na brzi vlak 790 stavljena garnitura s putničkog 5103/5112 koja je stigla iz Volinje, u sastavu je bio 1 stari vagon sa žlajfama i dva obična sivo-plava Bl-a. Stvarno žalosno.

#16 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,242 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 08.04.2008. - 07:35

A i problem je ne samo u zagorju, već i u cijeloj Hrvatskoj, di vlak koji dođe s putničkog, šalta se na brzog, to nema smisla, bolje je pošteno obnovit vagona koliko nam treba za brze vlakove, te da ti vagoni samo na njima voze, dok ostali vagoni piče samo na putničkima..


U potpunosti se slažem s tvojim mišljenjem, ali mislim da je to razmišljanje za ljude koji rade ili bi trebali raditi na tome malo previsoko za njihov nivo. Njima je najlakše prikopčati lokomotivu i neka vozi, a koji je rang vlaka, ma zašto bi se opterećivali s time. Plaću će i ovako i onako dobiti.

Jedino što stvarno paze je da nebi slučajno koji Bt vagon stavili na vlak koji ne vozi u Zagorje. :mrgreen:

#17 radovedni taček

radovedni taček
  • Članovi
  • 1,108 posts
  • Joined 19.06.2006.

Posted 08.04.2008. - 10:25

Pred nekih mjesec, dva je bil period kad su u sastavu vlakova na području Varaždina prevladavali Bl-ovi. Pretpostavjam da je došel period revizije Bt-a. Uglavnom, uz jednu čistokrvnu kompoziciju (Bl, 3 bijela, 2 sivo-plava) u prometu su bile još par njih u kojima je bilo po tri Bl-ova.


Ne znam kako ja koji svakog dana pratim sastav svih vlakova kroz Zagorje (i ne samo kroz Zagorje) nisam to primijetio. Putnički vlak sa 5 Bl vagona u Zagorju se viđa prosječno jednom u par mjeseci, a sastav garnitura se manje-više svakih 2 do 3 dana mijenja u Zagrebu.


Očito da pratiš više od mene (brojeve vagona-vjerojatno si bolji od službi HŽ-a kojima je to posel) ali - ja se vozil ;).
Šalu na stranu, ne pratim vagone po brojevima, više po tipu. Prosječni sastav garnitura za put. vlakove na vž području bi bil 1 Bl + 4 Bt. A prije nekih mjesec dana to nije bil prosjek. Velim, bilo garnitura sastavljenih isključivo od BL-ova, jedna 1 Bt + 4 Bl itd.
A ovo za 790... jadno, jadno. Samo čekam kad se u sastavu 790/791 pojavi 50 78 29000128. To je ono The Vagon u parku HŽ-a :). Vjerojatno znaš o kojem se radi...Super mi je vidjeti 992 na 3. peronu, sastav 5 Bt, a na 2. peronu put. za kc. sastav 4 bl-a, od toga tri imaju odjeljak za bicikle. hehe.

#18 Zeus

Zeus
  • Moderatori
  • 7,242 posts
  • Joined 04.02.2008.
  • LocationVeliko Trgovišće

Posted 08.04.2008. - 10:46

Samo čekam kad se u sastavu 790/791 pojavi 50 78 29000128. To je ono The Vagon u parku HŽ-a :). Vjerojatno znaš o kojem se radi...


Pa jučer je bio u sastavu vlaka 790 skoro isti vagon, samo s malo većim brojem 50 78 29-00 019-3. Imaš nekoliko vagona iz te serije: 001, 005, 012, 014, 015, 017, 019, 020, i 021. Svi ti vagoni su sa žlajfama. Osamdesetih godina to su bili bijeli vagoni 1. razreda i često su vozili na ubrzanom kroz Zagorje.

#19 Stanley

Stanley
  • Moderatori
  • 16,653 posts
  • Joined 24.08.2006.
  • LocationZagreb

Posted 08.04.2008. - 11:34

a meni se živo je.. za prigradski prijevoz i za sve one koji hočeju na glavni dojti s "zagorcem" kak ga zovu. naročito za one iz vrapča (bok stanley).

Bok i tebi.
Jutros sam se pak vozil u Zagorcu i to u zadnjem vagonu (Bl). U zadnjem odjeljku su se zatvorile neke tri ili četiri mlade bitange, rekel bi srednjoškolci, a celi hodnik je smrdil po duhanskom dimu.
Takve bi ja u G-vagon za stoku, kakav Bt ili Bl...
Serija 05 je zakon!

#20 ben

ben
  • Članovi
  • 1,972 posts
  • Joined 13.03.2006.

Posted 08.04.2008. - 12:00

Bok i tebi.
Jutros sam se pak vozil u Zagorcu i to u zadnjem vagonu (Bl). U zadnjem odjeljku su se zatvorile neke tri ili četiri mlade bitange, rekel bi srednjoškolci, a celi hodnik je smrdil po duhanskom dimu.
Takve bi ja u G-vagon za stoku, kakav Bt ili Bl...


h tom kupeu su do pojatna sedeli šljakeri iz vijadukta koji su u pojatnom zišli dole. a onda si je stanley sel h predzadnji kupe




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users