Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Photo

Baat vagoni


  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#1 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.03.2005. - 18:38

pozdrav
idem danas pokraj RK; i vidim da u jednom vlaku stoji i nekoliko dvoosovnih Baat vagona, u prilicno jadnom stanju; najvjerojatnije za kasaciju.

tek toliko da znate, dobrih starih Baatica vise nema; i za 20 godina cemo se zderati zasto niti jedan nije sacuvan. Denis, da li cete uzeti 1 za muzej? Ne sluzbeni, nego obicni?

pozdrav
toma

#2 HŽM Denis

HŽM Denis
  • Članovi
  • 70 posts
  • Joined 16.03.2005.

Posted 29.03.2005. - 16:02

prijatelju moj,

možeš mirno spavat (bar što se batića tiče) :) .
Tri putnička su u muzejskom vlaku (metalizirana 1960) u V.Grđevcu
u sisku je naš 50 78 24 17 023-1(metaliziran 1962), u Čakovcu je 7 komada putničkih drvenjaka.Svi podpadaju pod muzej
Moram priznat da me zbunjuje to što si vidio na RK jer ih nebi smjelo bit tamo.
Napiši di si ih točno vidio pa ćemo pogledat?
Denis

#3 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 29.03.2005. - 18:24

Bili su jucer popodne u prijamnoj grupi....

pozdrav
toma

#4 GostAnonymous_*

GostAnonymous_*
  • Gosti
  • Joined --

Posted 29.03.2005. - 18:47

Koliko je meni poznato, ti Baat vagoni tamo stoje vec mjesecima, cini mi se od sijecnja.

#5 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 29.03.2005. - 18:51

Mozda, ja sam ih vidio tek jucer :)

Denis, na kavi ces mi objasniti ovo sa "mirnim spavanjem" hehehe; javi se u cetvrtak.....

toma

#6 Fido

Fido
  • Članovi
  • 27 posts
  • Joined 30.03.2005.

Posted 31.03.2005. - 00:34

prijatelju moj,


Tri putnička su u muzejskom vlaku (metalizirana 1960) u V.Grđevcu


ovi u Velikom Grdjevcu su usred neke šume a ne na stanici i imaju kablove za elektricno grijanje spojene, ja vidio na slici

#7 HŽM Denis

HŽM Denis
  • Članovi
  • 70 posts
  • Joined 16.03.2005.

Posted 01.04.2005. - 13:09

Nova informacija je da postoje dva kratka(sa parnim grijanjem!) i dva duga batića na RK. Stigli su tek sad, jer su u ratu zaostali u Bosni.
Definitivno ćemo ih tražit za muzej.
Denis

#8 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 03.04.2005. - 16:43

Btw; kad vec spominjes trazenje vozila za muzej....
sto je sa JZ 612 001, i VT 137 u Dugom selu? Takodjer, da li ima ikakve nade da se Zec premjesti u depo muzeja? O tom Zecu cemo otvoriti jednu posebnu temu :)

toma

#9 GostAnonymous_*

GostAnonymous_*
  • Gosti
  • Joined --

Posted 04.04.2005. - 13:31

Moze pojasnjenje sto su JZ 612, VT 137 i Zec?

#10 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 04.04.2005. - 13:42

pozdrav!
JZ 612 001 je bio motorni vagon od Sabora SR Hrvatske, proizveo ga je Gredelj; a tehnicki je bio slican sa aluminijskim vlakom JZ 611 i samoborcekovom srebrnom strijelom. Danas u losem stanju stoji u Dugom selu; pregradjen u kola radnog vlaka, prefarban u zuto...
VT 137 su njemacka motorna kola kojih je u Njemackoj bilo u puno podserija i verzija. U JZ-u su poslije 1945. ostala 4 takva kola (sva iz iste podserije); i vozila su na pruzi Ljubljana - Planica (danas pruge prema Planici vise nema). S obzirom da u to vrijeme nije bilo moguce odrzavati diesel motorna kola, iz njih su izvadjeni motori i kola su prepravljena u normalne vagone. Dva su dosla u ZTP Zagreb, vjerojatno nakon zagrebacke poplave da bi u njima spavali zeljeznicari. Jedan je ostao u Dugom selu (na zapadnoj strani kolodvora, a 612 je na istocnoj strani); takodjer drasticno pregradjen u kola radnog valak. Drugi sacuvani VT 137 je u Zajecaru (takodjer u katastrofalnom stanju). Ne znam da li su ta kola ikad bila prenumerirana u JZ brojeve...
Zec je madjarski Bmot motorni vagon; vozio je u okolici Zagreba. Imam jedan tekst o Zecu; mogu ga kasnije malo prouciti, pa postam jos podataka...
Koliko ja znam, samo je Zec dio inventara zeljeznickog muzeja...

toma

#11 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,681 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 04.04.2005. - 14:27

Hvala na odgovoru, sada sam se sjetio da si poslao jednom sliku. Evo je na linku http://www.railfaneu...D_Selo_2_TB.jpg za ostale.

#12 Toma

Toma
  • Administratori
  • 8,501 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationZagreb

Posted 04.04.2005. - 16:22

Ima jos fotki na:
http://www.railfaneu...u/misc/pix.html

pozdrav
toma

#13 Rudolf T

Rudolf T
  • Članovi
  • 1,630 posts
  • Joined 29.03.2005.

Posted 05.04.2005. - 18:37

Cujem da su oni Baat vagoni na ranzirnom premjesteni u radione. Da li je to tocno?

#14 HŽM Denis

HŽM Denis
  • Članovi
  • 70 posts
  • Joined 16.03.2005.

Posted 10.04.2005. - 12:37

Nije točno. Ja sam bio u četvrtak na RK tražit ih i još uvijek stoje na 14 kolosjeku na Prijemnom, ali su totalno devastirani. Čak su poskidali i daske sa podova, BAŠ SVE! Nevjerovatno. Ja sam ipak za to da ih se spasi a vidjet ćemo koliko ću uspjet.
Denis

#15 seabral

seabral
  • Administratori
  • 22,627 posts
  • Joined 29.04.2005.
  • LocationZagreb

Posted 28.05.2005. - 18:45

Pozdrav,
je li može netko napisati malo više detalja o dobrim starim Baat vagonima: proizvođač, godište, max. brzina, pruge gdje su se najčešće koristili (meni trenutno pada na pamet samo Zagreb-Zabok-VŽ) i još poneku sitnicu.

#16 mini cooper

mini cooper
  • Članovi
  • 1,295 posts
  • Joined 23.07.2005.
  • LocationOsijek

Posted 15.08.2005. - 18:24

Vozili su oni svugdje. Sjećam se da su išli na relaciji Osijek-Virovitica i Virovitica-Banova Jaruga, jer sam se na tim relacijama vozio u njima i nije bilo ni malo ugodno. Bio sam sretan kad su prestali voziti, jer onaj intrerijer je stvarno bio očajan i prezastarjel za ovo doba.

#17 Renato

Renato
  • Administratori
  • 6,681 posts
  • Joined 26.03.2005.
  • LocationDonja Bistra, Croatia

Posted 15.08.2005. - 21:32

Maksimalna brzina je bila 80km/h. Naputovao sam se tim vagonima na relacijama Zlatar-Bistrica - Zagreb, Ostarije - Zagreb.
Sjecam se da je na relaciji Ostarije - Zagreb znalo u vlaku sastavljenom samo od Baat vagona biti i poneki prvi razred sa crvenim presvlakama na sjedalima. Ah ta dobra stara vremena.

#18 mini cooper

mini cooper
  • Članovi
  • 1,295 posts
  • Joined 23.07.2005.
  • LocationOsijek

Posted 19.08.2005. - 13:09

Baat-ovi su vozili i na pruzi Split-Perković, i vjerojatno za Šibenik i Zadar, ali za to nisam siguran.

#19 ivog

ivog
  • Administratori
  • 11,836 posts
  • Joined 16.10.2005.
  • LocationKrapina

Posted 27.10.2005. - 18:41

Je, to je bila grozota se voziti u njima (popularno nazvanim teksas).. Drnda, trese.. Katastrofa.. Još do prije 3 god su vozili kroz zagorje, pa se prema tome vidi koliko hz cijeni zagorje..

#20 Ante-vž

Ante-vž
  • Moderatori
  • 5,347 posts
  • Joined 15.04.2005.
  • LocationTrnovec Bartolovečki

Posted 27.10.2005. - 21:31

Je, to je bila grozota se voziti u njima (popularno nazvanim teksas).. Drnda, trese.. Katastrofa.. Još do prije 3 god su vozili kroz zagorje, pa se prema tome vidi koliko hz cijeni zagorje..


Pravi Baat-ovi su su bili oni koji su imali drvene klupice, a ne tapecirane. Sjećam se, prije devedesete vozili su za Stubicu i vukla ih je 642 (2041). Kad bi s bakom putoval iz Vž u Stubičke Toplice, jedva sam čekal da u Zaboku sjednemo u taj vlak - TO JE BIL PRAVI I JEDINI TEXAS KOSTOTRESSS EXPRESS!!! :mrgreen:

Bok!

Ante




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users