Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Vlada's Content

There have been 61 items by Vlada (Search limited from 28.05.1992.)


By content type

See this member's


Sort by                Order  

#452520 ŽS - Železnice Srbije

Posted by Vlada on 15.12.2013. - 01:47 in Željeznice izvan Hrvatske

Tacno tako, tih godina su se vozovi komotno trkali sa kolima na toj deonici.



#445532 ŽPCG - Željeznički prevoz Crne Gore

Posted by Vlada on 12.10.2013. - 01:13 in Željeznice izvan Hrvatske

Tačno "Lovćen" se zvao ali što je interesantno i vreme se poklapa sa ovim sezoncem. Nije mi jasno, nešto tu ne štima :hm .




#444916 ŽPCG - Željeznički prevoz Crne Gore

Posted by Vlada on 05.10.2013. - 00:30 in Željeznice izvan Hrvatske

Sad me malo buni otkud je taj voz bio sezonac :hm ? Ja sam mislio da je stalno bio redovan i tada nije imao manje od 11-12 kola.




#444912 ŽPCG - Željeznički prevoz Crne Gore

Posted by Vlada on 04.10.2013. - 22:13 in Željeznice izvan Hrvatske

VR 87/88. Sastav vlaka Titograd express. Obratite pozornost na vrijeme putovanja.

 

87-88st122-kopija_zps3eeff1f3.jpg

 

 

Putovao sam dosta puta tim vozom tih godina ali nikad nije mogao stići na vreme. Ipak se na to vreme putovanja moralo dodati minimum 30 minuta kašnjenja, ali bez obzira to je neuporedivo brže nego danas.




#443968 Veliki zeleni dizeli

Posted by Vlada on 24.09.2013. - 14:02 in HŽ (JŽ) Diesel lokomotive

664-022:

 

 




#409854 Rasprava o teretnim vagonima

Posted by Vlada on 20.10.2012. - 19:33 in Vagoni

nisam znao gdje da ovo napisem pa evo
Znali netko kakve su ovo lokomotive http://vred.hznet.hr...REEN=2&VL=44500


To nisu lokomotive nego specijalna železnička vozila koje se vraćaju sa remonta pruge Podgorica-Nikšić u Ljubljanu.



#400324 Beograd prvi dio

Posted by Vlada on 14.07.2012. - 20:03 in Putopisi - Ex-Yu

Tako je ;) .



#400233 Beograd prvi dio

Posted by Vlada on 13.07.2012. - 22:29 in Putopisi - Ex-Yu

Posted Image


U ovoj zgradi desno sam živeo od rođenja do 2.razreda osnovne i šta mislite zbog čega volim železnicu :smile: ? Inače vrlo lep putopis :palac: .



#380020 Brzine na ŽS

Posted by Vlada on 09.01.2012. - 14:52 in Željeznice izvan Hrvatske

Lijepo od tebe, no kad se klikne na link pojavljuje se poruka ''niste autorizovani da preuzmete ovaj fajl''.
Za nas koji smo registrirani na forum railserbia.net nema problema, ne radi ostalih bi bilo dobro ako bi pdf-ove stavio i ovdje. :wink:


Uf na to nisam obratio pažnju :oops: , izvinjavam se.

http://www.pdfupload...s/58/brzine.pdf

http://www.pdfupload.../58/brzine2.pdf



#379983 Brzine na ŽS

Posted by Vlada on 09.01.2012. - 03:35 in Željeznice izvan Hrvatske

Pre nekog vremena sam na railserbia forumu postavio pdf-ove sa pregledom najvećih dopuštenih brzina na većini pruga u Srbiji pa ću staviti i ovde:

http://railserbia.ne...le.php?id=34771

http://railserbia.ne...le.php?id=34932



#378833 HŽ 2062 (JŽ 664) Ličanka

Posted by Vlada on 30.12.2011. - 21:20 in HŽ (JŽ) Diesel lokomotive

Pa ipak je to 500 tona nekočenog bruta na kraju voza, mada mi je zbog neispravnog GZV-a sad jasnije zašto se transportuju u grupi i na kraju voza. Pretpostavljam da su vam propisi dosta izmenjeni u odnosu na doba JŽ jer ovde ne bi imalo šanse da se to otpremi na taj način nego bi bilo dosta komplikacija.
Prvi je razlog da ne sme biti nekočeno više od 8 osovina u grupi a drugi da se ne stavlja nekočeno bruto na kraj voza. Da se razumemo, više volim kako se radi to kod vas.



#378827 HŽ 2062 (JŽ 664) Ličanka

Posted by Vlada on 30.12.2011. - 19:38 in HŽ (JŽ) Diesel lokomotive

Nije mi jasno po kojem je to propisu da se stavljaju nekočene lokomotive ili vagoni na kraj voza? Mogao bi eventualno jedan vagon biti na kraju voza bez kočnica i to se ovde u Srbiji zove potrkač. Mislim da je suludo staviti 5 mašina nekočenih na kraj voza.



#361496 Čudni tereti

Posted by Vlada on 09.08.2011. - 20:16 in Razno...

Danas u Beograd ranžirnoj sam video gotovo celokupan voz sa granitnim blokovima iz Rijeke za Mladenovac i pošto se povela velika rasprava o težini tih blokova pogledao sam u tovarne listove i video da je prosečna težina jednog oko 15 tona plus/minus dve tone.



#361031 Čudni tereti

Posted by Vlada on 06.08.2011. - 13:36 in Razno...

Juče u Beograd ranžirnoj ineresantan tovar sa gumama za ogromne dampere koji rade na borskim kopovima:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image



#337472 Place hrvatskih strojovodja !

Posted by Vlada on 21.02.2011. - 01:40 in Željeznice izvan Hrvatske

Kod nas je prije u stanici bio prometnik i skretničar koji je otkopčao lok kad je trebalo. Problem (ako to je) je nastao kad su počeli ukidati skretničare, a nisu htjeli dati prometnicima da to rade. Tu su se i strojovođe pobunili jer u pravilnicima ne piše da oni to trebaju. I tu je sad pat pozicija: događa se da vlak po par sati stoji jer nema tko otkopčati (zakopčati) jer su gospoda i prometnici i strojovođe.


Ovde u Srbiji je regulisano da u stanicama posednutim samo sa otpravnikom lokomotive su dužni da kače ili otkačuju mašinovođe, mada to ne prolazi uvek baš glatko. Sada vidim da i kod vas ima sličnih problema :rolleyes: .



#1287 Koridor X - Beograd

Posted by Vlada on 27.01.2011. - 00:10 in Željeznice izvan Hrvatske

A propos mape.Pruga Surčin-Bečmen ne postoji više pitaj Boga koliko


Pruga tačnije rečeno industrijski kolosek Surčin-Bečmen(Jakovo) je pušten ponovo u promet letos i radi punom parom. Pre toga je kolosek bio u funkciji do 2005. godine.



#14533 [Crna kronika] (2010)

Posted by Vlada on 01.11.2010. - 12:55 in Crna kronika

A ja pitam što kažu propisi? Od koliko se ljudi mora sastojati manevarski odred u slučaju manevriranja guranjem ako manevarski sastav ima 15 vagona? Koji je raspored ljudi na manevarskom sastavu? Mora li netko iz manevarskog odreda biti na čelu manevarskog sastava?


Mora biti tri čoveka ravnomerno raspoređenih zbog prenošenja signala mašinovođi s'tim da na čelu guranog sastava obavezno mora biti manevrista. Gurani sastav može i on zaustaviti spuštanjem vazdušne slavine tako da mislim da je on ovde najveći krivac.



#17120 Kako sam opet putovao u Pulu, vlakom

Posted by Vlada on 13.10.2010. - 23:47 in Putopisi

Imao sam sreću da sam ovom prugom prošao pre tačno 20 godina vanrednim vozom Beograd-Pula od nekih 13-14 vagona koji je išao svega 15 minuta iza redovnog. Morali smo da čekamo na ulaznom signalu u Pulu neko vreme da se ne bi stvorila velika gužva na stanici jer su oba voza bila krcata. Po tome se vidi koliko je bilo više vozova tada na toj pruzi, nažalost koliko vidim sada je to jako, jako mršavo.
Inače mi je vrlo lepo videti slike iz Pule koja mi je ostala u izuzetno lepom sećanju.



#21871 Iz Beograda i okoline

Posted by Vlada on 12.09.2010. - 13:17 in Putopisi - Ex-Yu

Stanica Surčin i teretnjaci uglavnom prema jugu:

444-013:

Posted Image

441-604:

Posted Image

461-138:

Posted Image

Posted Image

I nekoliko slika iz Bgd.ranžirne,

461-013 u hali za opravke:

Posted Image

641-310 gura voz niz grbinu:

Posted Image

Nepoznata privatna dizelka čeka carinjenje verovatno:

Posted Image

Posted Image

Na kraju novosadska 444-005 u depou:

Posted Image



Pozdrav.



#21874 Iz Beograda i okoline

Posted by Vlada on 12.09.2010. - 13:10 in Putopisi - Ex-Yu

Slike od juče sa obilazne pruge Bgd.ranžirna-Batajnica gde saobraćaju samo teretnjaci:

Stanica Ostružnica i 661-143:

Posted Image

461-124 sa kargo vozom za sever:


Posted Image

Posted Image

Isti voz je tu preuzela novosadska 441-702 i nastavila dalje:

Posted Image

Kasnije popodne 461-102 sa kargo vozom za jug čeka polazak:

Posted Image

Posted Image



#26710 Jugoželjeznice

Posted by Vlada on 04.08.2010. - 20:15 in Razno...

Volio bih da se javi netko sa carinskim ispitom i ako sam pogrešio priznajem pogrešku. Sjećam se da sam viđao vagone sa više od jedne plombe na vratima. Istina već dugo nisam na pruzi pa moguće griješim. Slažem savim drugim što je napisano.

Pozdrav svima


Nisam carinik ali radim u ranžirnoj stanici u Beogradu 14 godina i dosada sam se susreo sa hiljadama stranih vagona i opet kažem da na tovarenim kolima postoje samo plombe železnice gde je roba utovarena osim ako nije negde usput vagon nasilno otvoren. A praksa da svaka železnica na granici stavlja svoje plombe ne verujem da je ikada postojala.



#26741 Jugoželjeznice

Posted by Vlada on 04.08.2010. - 16:16 in Razno...

Propis je takav.
Vagon se pregledava prema plombama jer svaka carina na granici stavlja svoju plombu a druga je carina pregledava i stavlja svoju.


Ovo nije tačno, na vagonu postoje samo plombe iz zemlje gde je roba utovarena pa makar vagon prošao i kroz deset država. Druga je stvar ako negde dođe do kidanja plombi, tada je procedura da se vagon otvori, sravni roba sa dokumentima i sastavi se zapisnik. Zatim se stavlja plomba stanice gde je sravnjenje izvršeno i vagon ide dalje.
Kada bi svaka zemlja kroz koju vagon prolazi stavljala svoju plombu jednostavno ne bi imalo mesta više gde da se stave a o gubljenju vremena ne vredi ni pričati.



#35781 Unska pruga

Posted by Vlada on 06.06.2010. - 21:00 in Infrastruktura

Onda je onaj koji je mažnjavao signale bio jako selektivan, jer je maknuo sve izlazne signale (zajedno sa temeljima), a ostavio sve ulazne. 8) :mrgreen:

Izgleda da u nijednom kolodvoru nema centralno upravljanih skretnica, a samim time nema ni izlaznih signala.


Tako je,to sam i ja hteo da kažem,po svoj prilici izlazni signali nisu ni postojali jer bi bar ostatak jednog bio u nekoj stanici.



#35792 Unska pruga

Posted by Vlada on 06.06.2010. - 20:04 in Infrastruktura

Interesantne slike :mrgreen: ,samo me je iznenadilo da ni u jednoj stanici nema izlaznih signala.Obzirom da je elektrifikacija rađena relativno skoro to mi je baš čudno.



#41132 Modernizacija srpskih 661 u Gredelju

Posted by Vlada on 27.04.2010. - 23:31 in Lokomotive

Lepo izgleda,bravo za trud :mrgreen: .