Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Yesterday
  2. Cisterne i žitaričari koji su i dalje deponirani u Andrijevcima. ....i SŽ Tadovi koji su ostali na istom mjestu. Nakon zadnje fotke, baterija mi se ispranila na fotiću pa nisam mogao više fotkati. Som me dobro poslužio bez kašnjenja sam se vratio u Vinkovce. Toliko o 'kratkom' kršopisu iz Slavonskog Broda, cipelzug i moje osovine su defitivno se našetale.
  3. Ošao sam još u kafić na autobusni kolodvor popit cappuchino, i kad sam se vratio, bilo je vrijeme povratka nazad za Vinkovce. Česki Tams u kvaru u Garčinu. Zgrada. Nastavlja se.
  4. Manevra već dobrih sat ipo slaže vagone, pa sam nakon Meka došao do skladišta malo promatrat. Kraća. Još jedan friški Fals-z ...i Eaos. Nastavlja se.
  5. Rijetki simbol vatre kojih samo par komada ima, sve te žute kockaste plamene naljepnice su sada zamijenjeni crvenim rombovima Kako nisam uzeo si ujutro doručak a nisam našao pekaru u blizini kolodvora, pa sam išao u McDonalds sjest. Prolazim pored skladišta, i u međuvremenu se i magla počela konačno micati. Sjedeći vani gledajući kroz prozor, počelo se manevrirati. Jenbach polako dovlači razne mješvoite vagone i stavlja ih na druge kolosijeke. Još jedan jako star vagon, vjerovatno MAN Werk Nurnberg proizvodnje. Nastavlja se.
  6. Kraća varijanta plinske cisterne. Izlizana pločica Đure Đakovića Usta cisterne. Nastavlja se.
  7. Oduvijek su me fascinirali ti poklopci za plinske cisterne na čeonoj strani.
  8. Zalutali Srpski Kgs, vjerovatno na popravak ide. Energopetrol / Millet, meni osobno jedna od najružnijih cisterni. Nastavlja se.
  9. Nekadašnji Gas-z, sada preuređen u skladište, koji također je u grupi Z za rezanje. Vaso Miskin Crni postolja. 1960-ta godina? Unutrašnjost. Uais od Fabrike vagona Kraljevo, godinu neznam koju je proizveden. Novi vlasnik im je Cenoza Rail. Dvije Goše mazutare. Nastavlja se.
  10. Jedan od novijih iz Đure Đakovića. Turak. Mađarica. Nastavlja se.
  11. Hbis koji već desetak godina stoji, je i već pozelenio, taj broji svoje posljednje dane pod brener. Prva strana vagona Druga strana. Zadnji datum kad je bio ispod čekića. Nastavlja se.
  12. Puno ljepša nego ova ružna srebrna. 21 78 HR- 2245 188 - 6 Hbis-z Mislim da su i ovi Falsovi proizvedeni u Đuri, al nisam siguran. Na zapadnom dijelu kolodvora se nalaze vagoni za rezanje, neki stoje godinama a neki više i od desetak. Zalutali patak Dodo. Nastavlja se.
  13. Es dvoosovinski. Ne ide mi od ove šikare.... Uspio sam ga nekako, al jedva kroz ogradu. Millet gdje god da okreneš. Tadds Pločice kažu sve.
  14. Friške, nažalost nisu više HŽ-ove. Dvije oldschool generacije cisterni. Čekaju farbanje. Bivše ŽFBiH / Energopetrol, sada registrirane kao Francuske i u vlasništvu Milleta su Silazim sa Đurinog mosta. Zgrada Slavonsko Brodske televizije koja i ne izgleda baš u dobrom stanju. Nastavlja se.
  15. Vagona je posvuda. Još jedan Janez. Stoje godinama... Đurin most. INA, i ove smeđe su također bile nekadašnje Inine. Nastavlja se
  16. Deponirani plinaš i žitaričari u Andrijanvcima. Turčin u Garčinu. ....samo što sam izašao iz Garčina, spustila se gusta magluština, toliko me iznenadila da sam zaboravio postavke izmjenit na fotiću. Ulazak u Slavonski Bord, u blizini kolodvora. Dva nova iz Đure Đakovića. Još jedan Slovenske Millet cisterne Nastavlja se.
  17. Prolazim Ivankovo Deponirane jahte za žitarice. Stari žitaričari zamjeneni većinom novijim i boljim vagonima Jedan od najnovijih koje je proizvodio Millet Arbel Fauvet Rail u Douaiu, osobno ovi Milletovi svijetlo plavi su mi najljepši. Som Iako sam htio u Abeelmt, nije ga bilo, već Abl. Friški SŽ Tadds vagoni deponirani u Strizivojni, od nedavno se i vlasnička oznaka promjenila iz SLO-SŽ u SLO-SŽ TP 'Tovorni promet'
  18. Domagoj Vu

    Kršopis

    Početkom ožujka sam malo odlučio šta ima od vagona, ne planski mi iskrsnuo plan. Ukrcavajući se u brzi 210, nailazi RCC Vectron sa turčinom, koji nažalost neznam odakle i kuda ide, al zanimljivo je da su svi kontejneri crveni. Radi se 1923 029 Nekoliko vagona Vašu iskaznicu molim: Dupli šved za Osijek Nastavlja se.
  19. Jer nema skretnica za prijelaz sa pravilnog na nepravilni tako da radovi na južnom kolosijeku u biti izbace jedan kolosijek skroz do Savskog Marofa.
  20. 27.03.2024. srijeda Danas sam se odlučio malo posvetiti (u zadnje vrijeme malo zanemarenima) auobusima na zapadu. Tramvajem do Črnomerca, pa sa 136 i onda 134 do Tomislavove (podvožnjakom kod Plive). Tek kad sam bio tamo, shvatio sam da mi je stajalište Kustošija zapravo jako blizu, a mapper je pokazao do 8031 kasni 6 minuta pa ću komotno stići. Ovih dana se radi na južnom kolosijeku pa me ljubazna teta na blagajni uputila na sjeverni peron. Kašnjenje se još odužilo, ali konačno je stigao 8031 (6112.209) i sve do Glavnog vozio po nepravilnom kolosijeku. Očito je da radovi na južnom kolosijeku izazivaju veća kašnjenja nego oni na sjevernom. Nisam posebno gledao što bi me moglo dočekati za dalje i onda sam se našao u dilemi: Sa 308 do Velike Gorice i natrag ili sa 014 prema Sesvetama: U ovakvim slučajevima (po iskustvu s tramvajima i autobusima) obično biram starije vozilo, a dodatni argument mi je bilo i vrijeme koje bih potrošio pa sam se odlučio za 2205 (6112.014). Nažalost, zaboravio sam pogledati mapper pa nisam vidio da stiže još i 013 s istoka. Da sam pogledao, išao bih samo do Čulinca pa natrag, ovako sam otišao do Sesvetske Sopnice pa busom 224 do Dupca, tramvajem do Dubrave, busom 205 do Bolnice Dubrava, pa pješke kroz Maksimir i doma. Usput, WiFi u vlakovima serije 0xx i 1xx uglavnom ne radi (tj. radi ali nema veze s internetom). U novima uglavnom radi.
  21. Last week
  22. 26.ožujak, utorak Jutarnji pogled na mapper pokazao mi je da se 001 nalazi na putničkom 2012 iz Tovarnika, pa će biti oko 11:00 u Dugom Selu. To mi je baš uljepšalo jutro. A onda se pokazalo da se i 101 vozika između Harmice i Dugog sela na prigradskima. Pa sam se oko 9 spustio do Maksimira, pričekao 8022 (6112.101) i s njim do Glavnog kolodvora. Čim se uđe unutra vidi se da je prototip i različit od ostalih serije 1xx i 2xx., najviše po dvostrukim sjedalima. Tu sam obavio još dvije vožnje autobusima prema jugu, a onda krenuo ususret "predvodniku". Novom mjestu moram spomenuti nešto što sam već nekoliko puta doživio na Glavnom kolodvoru, a danas je bilo prilično drastično. Na displejima piše da "vlak iz Harmice..." (8031, broj ne piše ali ga stavljam radi pojašnjenja) dolazi na 3 peron, 4. kolosijek i da kasni 10 minuta. Ništa neobično, radi se kod Zapadnog kolodvora, ali problem nastane u trenutku kad prođe redovito vrijeme dolaska pa se na displeju već pokaže da na isti peron dolazi vlak iz Dugog Sela (2172) pa su ljudi već zbunjeni i pitaju se gdje je vlak koji čekaju. A da zbrka bude skoro potpuna i taj se prikaz uskoro gasi i na istom kolosijeku već piše najava odlaska slijedećeg vlaka (8033). Zbrku je donekle uspjela ispraviti najavljivačica kad je najavljivala dolazak zakašnjelog 8031 na "treći peron, 4. kolosijek" i nakon toga (2172) "na treć...." i tu je shvatila da nešto ne štima pa se odmah ispravila i rekla stiže na "...prvi peron". Mislim da većina ljudi nije shvatila poantu pa su masovno krenuli u pothodnik.🙄 Ne znam što se kasnije događalo jer je 8031 (6112.112) nakon dolaska odmah krenuo dalje. Ja sam stigo do Sesveta i tu odlučio pričekati. Priznajem da sam ostao prilično iznenađen kad se 2012 (6112.001) pojavio točno u minutu (iako je krenuo još u zoru) i čak je na svim stajalištima stajao nešto duže (da ne krene prije vremena). I on je unutra naravno različit, čak bi mu dobro došlo i malo osvježenje (npr. na vratima WCa) Točnost voznog reda mi je pružila priliku da ga na Maksimiru u miru uslikam dok stoji I ode on do Glavnog, a ja doma Tako su u istom danu riješeni svi plavi i jedini "sivi" Ostali su samo "crveni" 002-003-013-014-303-308 (309-310)
  23. Danas samo dvije vožnje valkovima Najprije sa 8022 (6112.205) od Čulinca do Glavnog kolodvora u vlaku punom djece (rekao bih 3.ili 4. razred OŠ) koji su došli na izlet u Zagreb. Bilo je lijepo vidjeti učiteljicu koja im na prvom peronu objašnjava što sve piše na displejima s odlascima/dolascima vlakova. Na 3.peronu je stajao i 6112.014 koji će vjerojatno ići prema SIsku u 11:13* ali nisam imao vremena toliko čekati, pa sam se sa 8027 (6112.117) vratio u Čulinec i nastavio s autobusima po Trnovčici i Dankovečkoj. Time je od plavih ostao još samo 101. Stajao je na jednom od daljnjih kolosijeka, ali ne znam kamo je i kada otišao. ______________ * Provjerio sam kasnije, stvarno je bilo tako.
  24. Super da još jedan S iz ekipe ponovo jaše prugama. Za ovjeru prekida putovanja ne razbijaj glavu - to je nepotrebno. Važno je da imaš kartu makar koštala i 0 eurocenti. Koliko sam ja upućen, na kartici se vidi jedino do kada vrijedi. Ne znam zašto bi registrirali naše vožnje (registrira ih kondukterov uređaj za potrebe statistike).
  25. U četvrtak, 14. ožujka sam otišao u Selce i tamo napisao najveći dio ovog teksta. Dakle, u 73 dana ove godine vozio sam se prvi put u 24 Končareva vlaka (od 55). U njih 20 sam se vozio i ranije, pa ih je ostalo još (samo) 11: 001, 002, 003, 013, 014 101 205 303, 308 (i 309 i 310 uskoro) (nastavit će se…)
  26. Subotom, pa tako i 9. ožujka, je izbor vlakova znatno manji, ali ipak se našlo ponešto. Najprije sa 2013 (subotom nije klasika nego je bio 6112.016) do Sesveta, malo šetnje uz laganu kišicu i povratak sa 2012 (6112.305) na Glavni kolodvor. Ponedjeljak, 11. ožujka sam kombinirao s busevima 269 i 231 pa su tako vožnje vlakom bile samo dvije: 8031 (6112.204) Čulinec – Sesvete i povratak s 8026 (6112.108) Sesvete-Maksimir Slično i u srijedu, 13. ožujka, ali na drugu stranu: 2206 (6112.304) Maksimir – Glavni kolodvor i povratak s 8031 (6112.210) do Čulinca, pa još malo buseva po Dankovečkoj i Čulinečkoj cesti.
  27. 4. ožujka – ponedjeljak, dosta dobar ulov: Sa 8027 (6112.202) do Dugog Sela, pa natrag sa 2230 (6112.008) do Sesveta. Tu sam mislio pričekati dok se ne pojavi neki bus za Dubec i dalje, ali sam onda vidio da stiže 206 prema Dugom Selu, a iza njega i 008. Na brzinu kupio kartu Sesvete-Dugo Selo-Sesvete i otišao sa 8033 (6112.206) do Sesvetskog Kraljevca, tamo izašao i za pet-šest minuta nastavio sa 2205 (6112.012) do Dugog Sela. Zgodno je što je većina stajališta na prigradskim relacijama na ravnom dijelu pruge pa se vlak u dolasku vidi već izdaleka. Vratio sam se na Glavni sa 8030 (6112.206) Slijedeći dan, 5.ožujka sam bio u potrazi za autobusima na 115 (od Ljubljanice do Prečkog) i onda sa 120 do Gajnica, da bih se vratio iz Gajnica sa 8041 (6112.102) na Glavni kolodvor
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...