Cijenjeni kolega Pfaff, hvala vam na prekrasnim opisima mnogima (i meni Dalmatincu ličkih korijena) prekrasnih cesta i njihovih poveznica sa željeznicom! Budući da pamtim nešto kraće nego vi, ali opet dovoljno dugo da se sjećam putovanja iz ST do ZG i dalje preko Benkovca i Obrovca do Gračaca (postojeća cesta Knin-Gračac je uređena u predvečerje balvan-revolucije), krivudanja Magistralom po 5-6 sati prema Rijeci, kao i odlazaka posljednjim predratnim sezonama Unske pruge na ljetovanja u Sloveniju po modelu 'Naša djeca', možemo se, vjerujem, složiti da su putovanja cestama bila duža i napornija, ali opet nekako simpatična.
Budući da se za bolja (uglavnom) nije ni znalo, jer su posljednji kilometri autocesta završavali u Karlovcu, na Grobniku ili u Lipovljanima, pa kasnije oko Slav. broda (ovisno o smjeru polazišta), sve je imalo svoju draž, ugostitelji i trgovci svoju računicu, a mjesno stanovništvo još poneki razlog za ostajanje. Sada je sve drukčije, brže i bolje, a je li i simpatičnije i s draži, procijenite sami.