Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

Tiho25

Member Since 20.01.2016. - 12:49
Offline Last Active 19.08.2019 21:22

Posts I've Made

In Topic: Dnevni podaci (vozila na linijama, kašnjenja, zastoji) (7)

27.06.2019. - 17:19

Koliko ima ispravnih vozila sa klimom ?


In Topic: ČKD T3 tramvaji

22.06.2019. - 18:47

Samo da nadodam da su prepustili priliku preuzeti od ZETa jedan vozni 101 koji nekad vozio u Osjeku.

Nije li taj  tramvaj ( 164 ?)  još uvijek u Zagrebu i ZET ga čuva za Osijek,  a nisu ga preuzeli jer u remizi nema mjesta za njega.           Plan je da stara remiza postane muzej u kojem će biti smješteni 8, jedan T4 sa slike i jedan 101.


In Topic: Nabava 60 novih TMK2200-K!

14.06.2019. - 17:17

Ja sam tako nazvao temu jer je opće prihvaćeni stav akademske zajednice (barem stručnih krugova), te velikog broja forumaša da je to tako. Slažem se, tema nebi trebala imati takav naziv kako bi i oni koji su protiv mogli ravnopravno sudjelovati jer naravno imaju to pravo, pa ću naslov teme urediti.
Naprosto mi je bilo prirodno tako napisati kao nešto što se podrazumijeva.
 
Nisam još ni od koga čuo ovdje na forumu da je izrekao kako je nabava 60 tramvaja TMK2300 dobro rješenje. Ivan je tu bio najbliži kad je rekao da se i s time mogu pokrpati kapaciteti, ali jasno je izrazio svoje mišljenje u kontekstu izvlačenja najboljeg iz loše odluke.
 
Slažem se s Ivanom kad kaže da loša odluka o nabavi tipa tramvaja može imati dalekosežne negativne posljedice jer se radi o ulupanoj ogromnoj količini novaca kroz dugo razdoblje.
 

 
Ali to uopće nisu opcije. U tome i leži najveći problem. Dakle sa TMK2300 bi zamijenili bikove i T4+B4, dakle s kapacitetom katice i kakav približno ima 2300 zamjenjuju puno veći kapacitet. A nadomjestak kapaciteta uvođenjem dva tramvaja na liniju koji zamijenjuju jedan veliki je najgora moguća opcija za protočnost i brzinu tramvajskog prometa.

 

Drugi problem, ako bi bacili katice onda bi bacili relativno nove tramvaje, puticima najudobnije od svih bez klime primjerice u ljetnim mjesecima, ostavili bi starije T4+B4 i bikove. Opet suluda odluka.

Uređen naslov teme.

 

TMK 2300 mi nisu nikako, sjeli, jer su mi nekako nepogodni za  Zagreb,  budući da  u ZET-u mogu samo zamijeniti Katice  koje će se još dugo koristiti.  Dobro mogu poslužiti za prodaju u Osijek (gdje mogu zamijeniti T3  i eventualno GT 6) i druge gradove.

 

Pogodniji bi bio nekakav međumodel dužine 25-27 metara, no TMK 2200 nije tako flekibilan da bi ga se moglo napraviti, za razliku od Škiodinih tramvaja. Po meni bi bilo logičnije da se nabavi još TMK 2200 kojim bi se zamjenili T4 i bikovi.


In Topic: Dnevni podaci (vozila na linijama, kašnjenja, zastoji) (7)

12.06.2019. - 18:27

Ne kužim matematiku, zašto brojimo 138 komada 2200 kao dostupne? Nisu samo oni jako razbijeni isključeni kad cca 1/5 mora biti na održavanju, a istovremeno KT4 brojimo samo 25 dok je normalno stanje da bez noćnih radnim danom vozi bar 33 komada?

T4 je također više od 25 svakodnevno u prometu, za očekivati je da je više od toga ispravno.

To je onako odokativna procjena na brzinu iz glave, pa i napisao sam ako netko ima preciznije brojke neka napiše.


In Topic: Dnevni podaci (vozila na linijama, kašnjenja, zastoji) (7)

12.06.2019. - 10:44

Ovo je stvarno za vjerovali ili ne. 10 vozača da nije imalo što voziti. Pa tramvajskih vozila ukupno u zetu ima skoro duplo više nego voznih redova u vršnom opterećenju. Zar je održavanje toliko loše? Ima samo 172 vozna redu u špici. Samo NT ima 142. Da dodaš 30 katica sve je pokriveno. Ne mogu shvatiti. Po nekim našim evidencijama oni imaju 259 tramvaja, ne računam prikolice. Ako ih 10 nije u prometu bilo, ispada da ih je od tolikog broja bilo ispravno samo 162, ukoliko su svi vozni redovi TPD-a izašli.

Da i meni je to nevjerojatno, doduše ZET samo u papirima ima 250 tramvaja, važnije je koliko tramvaja je registrirano i za koliko ih je plaćeno osiguranje. Pa da probamo zbrojiti: NT 2200 ima oko 138 ( nekoliko ih je izvan prometa  zbog sudara), Bikova je 9           ( i svi su u akciji i maksimalno ih se koristi unatoč godinama), 2100 je oko 12 ispravnih, KT 4 minimalno 25, a  za T4 ne mogu procjneniti koliko  je ispravnih, ako netko zna neka napiše, recimo da ih ima 25. Što sve skupa iznosi oko 190-200 tramvaja na raspolaganju za izlazak, odnosno u najgorem slučaju ima ih 18 u pričuvi.