Jump to content

ICN Aquae Balissae

Članovi
  • Posts

    483
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ICN Aquae Balissae last won the day on August 10 2021

ICN Aquae Balissae had the most liked content!

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Daruvar/Brno

Recent Profile Visitors

3667 profile views

ICN Aquae Balissae's Achievements

154

Reputation

  1. Drago mi je, da je pruga u voznom stanju...
  2. (...) Nije svuda tako, Česi su tu specijalisti. Recimo u Brnu gl. se kolosjeci broje od zgrade: 1. do 6. s time da 7. do 13. kolosjek su šturcevi desno od zgrade. Ali...znam da često nije tako, na Pragu gl. je 1. kolosjek negdje u sredini. A točno znam da je u Olomoucu gl. uz zgradu na prvom peronu 5. kolosjek a 1. i 2. kolosjek su mislim na drugom peronu. Tko bi znao zašto je to tako. Srećom peroni se i u Ćeskoj uvijek broje od zgrade, iako tko zna (...)...
  3. Hvala na putopisu i (kao i uvijek) odličnim fotografijama. Zaista je zanimljivo, što se ovo službeno mjesto zove baš Savski Marof i koje su okolnosti to uvjetovale. Kako sam švrljao na mapire.eu, Savski Marof je ustvari vlastelinsto imanje Verbinja (Vrbinja), koje se nalazilo već krajem 18. stoljeća u južnom dijelu kompleksa Plive. Na stabilnom katastru (1862) je ovo imanje u k.o. Laduč (isto kao i sujsedno selo Drenje). Sama stanica, je nastala puno kasnije nakon izgradnje pruge, krajem 19. stoljeća tu je još samo WH br. 137 (prije 39). Sama stanica locirana je u k.o. Brdovec, kako je već navedeno izmedju puno većih naselja Prudnica (-e) i Prigorje.
  4. Po cesti Jankovac (odvojak) - Velika može se ići (moglo je prije dvije godine), s tome da je ta dionica uglavnom od kaldrme (znači krupno kamenje uglavljeno u podlogu). Drma kako volan, tako i cijeli auto...inače nekih rupčaga ni blata nije bilo.
  5. Haha...jel postalo moderno i nakon uspješne rastave upriličiti kakvu proslavu? Ali šalu na stranu, hvala na krasnim fotkama i drago mi je što su stajališta od Osijeka do Vinkovaca obnovljena s obzirom koliko je pruga nakon rata bila devastirana....i da vlak juri po mostu preko Vuke. Prolazio sam tom relacijom 2009 i čini mi se da je tada još bilo dosta zapušteno.
  6. Hvala na kratkom, ali slikovitom putopisu. Negdje sam već na forumu čitao priču o Slavonskom žitu koje je u jesen 91 išlo tuda od Vinkovaca u Zagreb. Inače nije li pruga preko Dakova kraća? Ili je bilo preko Osijeka preopasno? Zanimljivo bi bilo otvoriti temu o dešavanjima na željeznici u doba Domovinskog rata.
  7. Krasan putopis, divne fotke! Puno hvala. Inače sve te dozvole oko slikanja mi dodju malo komične. Kao da je bitno tko i s kakvom najmerom slika, ako su slike objavljene može ih vidjeti ama baš svatko
  8. Hvala na putopisu i odličnim slikama. Unose optimizam...još takvih
  9. Bok, puno hvala na putopisu. Ja sam u 7. mjesecu ove godine prošao relaciju Rijeka - Pivka - Divača - Pula - Lupoglav i busom u Rijeku. Ovaj krug nije moguće ostvariti u jedan dan iz Zagreba. Išao sam iz Rijeke 482 u 11:55 i sišao u Pivki. Nakon otprilike sat vremena u 14:34 ide 2606 za Sežanu sa vezom u Divači (7705) za Buzet (15:51) i dalje (4713) za Lupoglav (16:17) i Pulu (17:52). Na stanici u Pivkoj nema baš nikih sadržaja (za laike) a gostilna preko puta stanice i ona malo dalje prema sjeveru je baš taj tjedan imala godišnji. Zanimljivo je bilo gledati kako prolaze teretni vlakovi (pa valjda svakih desetak minuta), puni robe i automobila u pravcu kako Kopera i/ili Trsta i u suprotnom smjeru za Ljubljanu i dalje. Inače, ova poslijepodnevna veza vozi čini mi se tek od ove godine, pa sam htio iskoristiti dok funkcionira. Dio pruge, koji se spušta od Pivke do Buzeta, pa i dalje do Lupoglava je izuzetno lijep i tko ga nije prošao, neka pohita, dok može. Čini mi se da navedeni vlak u Lupoglavu bi trebao loviti HŽ bus za Rijeku i dalje brzi 701 za Zagreb a možda i oko 18:00 ide i neki autobus iz Pule za Zagreb. Inače, kako bih prošao cijelu Istru, slučajno sam preko bookinga našao smještaj u Roču i sasvim slušajno kod bivšeg šefa kolodvora Roč. Osim toga, što je Roč mirno i slikovito mjesto, ima dosta smještajnih kapaciteta i relativno je blizu stanice. A sjesti na terasu sa malo dobrog Istarskog vina, stvarno je gušt! Htio sam slikati, ali baš na naljepšem dijelu, crkla mi je baterija. I sad mi netko kažite zašto 7705 nije upisan u službenom (tiskanom) voznom redu HŽPP?????
×
×
  • Create New...