Taj 3. kolosjek se koristi samo kao istovarni kolosjek za Lagermax,a zanimljivo je da se skretnice 2 i 3 nikad nisu koristile,bar ne za moje "karijere". Naime,kolko god bilo vagona s autima i kolko god bila dužina vlaka,uvijek je taj vlak bil primljeni na 2.-gi kolosjek pa smo za postavu,čitav vlak vlekli prek skretnice br.4,skroz van iz stanice u onaj zavoj i gurali ga natrag na 3.kolosjek na istovar,skroz na tog "bikonju"---dok smo uzimali prazne vagone (bivši 65401),situacija je bila malo drugačija-isto smo bili primljeni na 2. kol.,lokomotivu otkopčali i po prvom išli okolo prek skr. br.5 do mosta (izolacija) kaj ju je okrenul u pravac,pa na br 4 i na 3 kol.,opet sve vagone vlekli van i spajali na 2. kol.pa opet z lok. okolo na početak vlaka---uz te vagone i one koje smo pokupili po stanicama do Luke,vlak je imal i po 600 m,--znali smo nekad čekati da se sprazni pruga od Zaprešića do RK kaj bi skroz imali prolaz jer tu i veću dužinu niko nije štel primiti v svoju stanicu --pogotovo dok smo imali i cisterne iz Zaboka (16),Hbbis iz Bedekovčine ili Rills po cca 6 -8,po 10-12 za aute iz Luke i po 8 elementi iz Pojatnog ----jaaaako dugi vlak -OT ali bila je prilika za objasniti kak je funkcionirala Luka