Jump to content

amtrak

Članovi
  • Posts

    294
  • Joined

  • Last visited

About Me

  • Location
    Passau

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

amtrak's Achievements

7

Reputation

  1. Nije baš pravi putopis, više kao presjek jednog perioda mog boravka ovdje. Nisam htio otvarati svoju galeriju pod 'fotografijama' jer fotke ne stavljam baš previše frekventno niti u većem broju. Uglavnom, ovdje se radi o prugama na kojima prometuje firma Agilis, čije je sjedište u Regensburgu, a vozi iz Regensburga za Plattling u smjeru Passau, Neumarkt u smjeru Nuernberg, Ulm, i Landshut u smjeru Minhena. ..pa slijedi nekoliko fotki iz tog djelokruga, period zadnji kvartal 2015. U Regensburgu: Adria Taurus i ODEGov DoSto Flirt u prolazu Plattling u zoru ...pa zercu Herkulesa Stadler vs. Alstom jedna sa GM 16-567 C/E motorom jedna bez ikakvog motora Dolinom Dunava prema Ingolstadtu Neumarkt (Obpf) od Regensburga prema Nuernbergu u daljini Regensburg, ispod rijeka Naab koja se ulijeva u Dunav Likovni signal i predsignal sa LED noćnom rasvjetom koja se napaja iz solarnih panela šmirer na zadatku u kol.Obertraubling, lijevo za Plattling i Passau, desno za Landshut i Muenchen šuma (pred)signala na ulazu u Passau sa austrijske strane
  2. OGY

    Pozdrav!

    Imaš li još u ponudi TRS 2006?

  3. dakle da rezimiram da vidim dal sam shvatio, vi dečki ste taj cijeli komad pruge, dakle negdje prije Moravica pa sve do Delnica propješačili, jel? e pa svaka vam čast stvarno!
  4. prije nego prođe sezona i ovaj vlak izgubi na dužini..a tim više, kak stvari stoje, što od novog voznog reda više neće niti voziti ovuda, uhvatila me neka melankolija, pa reko da ulovim par kadrova i podijelim to s forumašima.. lok. je bila 2044-010 sa svojom nezaboravnom sirenom i neispravnim brzinomjerom u što ćete se uvjeriti kasnije.. vozni red vlaka 205 kakav je u Knjižici voznog reda kolodvor Luka i logistički centar Lagermaxa, valjda najveći u ovim krajevima za opskrbu automobilima ovog dijela Europe. Špoljar gradi još jednog u Pojatnom polazak iz Zaboka. uočite kako brzinomjer skače za dobrih 20-25 kmh. nije stvar u proklizavanju jer nema propinjanja niti automatskog pjeskarenja. u pitanju je brzinomjer pa ti miki znaj kolko se stvarno voziš. iako on tako štuca samo do nekih 40-50 kmh, kasnije je ok. > Zabok u pozadini. Zadnji i predzadnji vagon su direktni vagoni Split-Budapest. Nedostaju 2 direktna iz Rijeke koji dođu ujutro s vlakom 1905, a ne voze od 1.9. Također danas nismo vozili ni "rusa" zaustavljali smo se ispred ulaza u Konjšćinu, primao je s druge strane 791. vidi se kako brzinomjer falša i kod usporavanja.. bilo bi interesantno za vidjeti kad bi vlak stvarno vozio tak kako brzinomjer pokazuje. http://img531.imageshack.us/my.php?image=vfc20080916001es4.flv pa onda u brdo..zavoj prije Podruta, zaštitni signal tovarišta Podrute i stajalište Podrute pa još jedna slika u krivini ovo je ta famozna lagana vožnja s 5 kmh. podsjeća na kaubojske filmove kad vlak ide preko mosta a on samo što se ne sruši. proradilo je klizište pa je pol nasipa završilo kod čovjeka u dvorištu dolje desno (ne vidi se na slici)
  5. daj 2041024 zabi se u tu dvajstčetvorku i ne izlazi van. usput jesi čuo za zbivanja na RK? rasturili su đurana 007
  6. po Dodatku knjižici voznog reda kojeg ima i na ovom forumu pod literatura, piše da je najdulji tunel br. 15 "Tiškovac" vozeći se iz Martin Broda u smjeru Knina, a između kolodvora Lički Tiškovac i Bosanski Drenovac. koliko se sjećam to je s naše strane. ali to je samo što se tiče dionice Martin Brod-Knin. s one bihaćke strane definitivno ima i duljih tunela..
  7. ajde hvala vam. da sam znao da će svi bit toliko oduševljeni, bi prije stavio. slike s unske pruge su sredina 2005. i početak 2006. a na 2061 sam bio kojih desetak puta, možda i više, nekad i par tura za redom. nešto na 015, a nešto na 011. ali sjećam se da sam na 011 jedanput išo u ogulin a na povratku mi je stari dovezao bicikl iz zagreba pa sam ga furao u kljunu gdje je nekad bio parni generator. sad je to veliki prazan prostor, unutra bi se mogla komotno soba napravit
  8. evo polako postajem svjestan. makar imaju katastrofalno malu upravljačnicu, ovak otprilike 1,5x2,5m najviše. ali nepoderive jesu, čak i mirne u radu, bez vibracija, imaju dobre kočnike u usporedbi s turnerom, za svoje vrijeme bile su space shuttle.
  9. ne, nije putnički vlak. nego jedan pulman ide ujutro prvim teretnim vlakom u kojem je kolodvorsko osoblje za kolodvor Ličko Dugo Polje, koji je jedini zaposjednuti kolodvor na dionici Knin-Martin Brod, a ujedno i naša strana granice. također ide i dio našeg osoblja u Martin Brod, vlakovođa i pregledač vagona mislim. jer, unskom prugom inače nema prometa. evo sad u ovom trenutku onuda ne voze vlakovi, nego je promet išao onuda jedino za vrijeme većih zatvora na Ličkoj pruzi. eventualno ako bi iz Bosne išla kakva rudača na brod u Šibenik. a kada bi se promet otvarao onda bi se nosila kompletna oprema, od telefona pa nadalje..to je sve opustošeno, devastirano, nigdje ničeg, ko da je jučer bio rat.
  10. 15.12.2005., da budem ubojito točan. ne znam zašt ti neće, nije se nitko još dosad bunio
  11. pogled na Dalmatinsku Ostrovicu između Benkovca i Kistanja Bibinje i izlaz prema Zadru predsignal od Knina iz smjera Zadra lokomotiva ko u priči, s desne strane na čelu, 2061-011, druga je 2061-015, Turner ne znam koji je. s lijeve strane je 2062-056 još malo snježne Like. te godine nije baš bilo snijega. pričaju kolege da ga inače zna toliko bit da nizbrdo moraju vući vlak s pol gasa 2063-014 prije revizije
  12. ovdje se bolje vidi vatromet na 101
  13. dakle, legendarna unska pruga, nekada okosnica prometa između Zagreba i Splita, danas je to sasvim drugačije. svi objekti do jednog uništeni, signalizacije nema nikakve, naroda također nigdje nikakvog.. pruga je u relativno dobrom stanju, dalo bi se po njoj voziti do 60 km/h (neki i jesu pa su išli kod šefa na raport), ali brzina je svega 40 km/h, na mjestima i 20, zbog urušavanja usjeka. naš dio pruge, za razliku od bosanskog je vrlo strm, na mjestima 22-23 promila, npr...dva vlaka koja mi dovezemo iz Knina, a svaki s po dva Turnera, Bosanci u Martin Brodu spoje u jedan i sa jednom 661-300 odvuku u Bihać. od Knina do Martin Broda granica se prelazi 7 puta dakle, kolodvor Bosanski Drenovci, smjer prema Martin Brodu, odavde počinje uspon 18-22 promila sve do Ličke Kaldrme, a zatim se pruga spušta u Martin Brod dolina Une počinje zadnjih nekoliko kilometara našeg dijela pruge. u daljini se vide objekti ukrižja Una stanica Martin Brod, s bosanske strane, a u smjeru Knina izlaz prema Kninu mjesto Martin Brod. iz onog kanjona s kontra je pritok rijeke Une, Unac. navodno dolje negdje ima super pastrva za nabavit, a jeftino. nisam išao ali dečki su često znali uzimat lokomotiva ŽFBH 661-300. jednom prilikom Bosanci su dodali da bi radili besplatno kad bi imali lokomotive kakve mi imamo, misleći pritom na Turnere. zanimljivo, ja slično mislim kad odem u Dobovu pa vidim slovenske lokomotive. čekamo polazak iz Martin Broda detalj nakon ukrižja Una prema Kninu. ponovo kolodvor Bosanski Drenovci, ali sada se spuštamo prema njemu. uočit ćete da je na signalu zeleno. naravno da nije, nego je poklopac sa zadnje strane otvoren pa dnevna svjetlost uzrokuje takav dojam kolodvor Strmica u smjeru Knina sve je to lijepo, ali ipak se ne mogu otet dojmu da je ona bihaćka strana ljepša. gledajući na kartu, dalje od Kulen Vakufa pruga konstantno ide uz Unu, tuneli, mostovi..tko zna kako je to slikovito. volio bih i to jedanput vidjet, možda tko ima kakve slike? dalje je OVV u Kninu. ovo je konkretno 2063-006 na liftingu. ta lokomotiva nije puno vozila po Lici jer samo Splićani imaju ispit nego smo nas dvoje nekako paralelno došli u Zagreb pa sada ovdje nekad znamo radit zajedno. odmah za njom u Kninu na reviziji je bila i 2063-014, no nju su tak dobro napravili, da evo već mjesecima stoji u OVV-u na Ranžirnom zbog nekog većeg požara na generatoru i nakon dotjerivanja.. kabel za višestruko upravljanje. težak i nespretan ko vrag. ako malo bolje pogledate američke dizele, vidjet ćete da je kod njih on konstantno obješen na čelu lokomotive. ali mi smo napredniji pa ga stalno moramo vadit i spremat u prostor kod gl. generatora, to je najinteresantnije po kiši raditi izvor rijeke Zrmanje. provalija duboka isto nekih 300-400 m između kolodvora Zrmanje i Plavna prijevoz sastavljene skretnice iz ZG Borongaja (radiona u Trnavi, MOJ KRAJ!!), na izmjenu, ne znam točno gdje, ali u zadnje vrijeme vidim da ih štancaju ko na traci. na kolosijeku do je "mikrovalka" (jer u ljetnim mjesecima unutra se kuhaju voda za hlađenje, putnici i strojovođa zajedno s kondukterom) 2062-101 jedno jutro osvanula je s grafitom. vlak 61311 stigao iz Ogulina, točnije iz Kutine. mi smo ga preuzimali u Kninu i vozili do Ražina u Šibeniku ..a ista ta 101-ica imala je nekih problema navečer na vlaku 61314 pa nam je između Perkovića i Unešića pripremila fenomenalan vatromet, da smo si čak i aparate za gašenje pripremili. ta je lok već nekoliko puta gorila i kao šećer na kraju meni osobno jedan od nadražih materijala, a također i jedna od zadnjih tura koje sam odradio u Kninu. vozili smo vlak 65323, 8 Faccs vagona punih tucanika, kao materijalni vlak za Gračac. tamo su radili 5. kolsosijek http://img531.imageshack.us/my.php?image=p2080177cq1.flv ovo su slike sa povratka, kad se malo razdanilo, vlak 65322 pred polazak pad sa Malovana u Zrmanju. u daljini je planina Postak, iza nje je unska pruga jer unska i lička pruga do Malovana de facto idu paralelno na razmaku od kojih 15-ak km predsignal Zrmanje, iznad pruge prolazi državna cesta D-1 i neki video clipovi (my favorite!), da se Portos više ne mora utrkivat sa vlakovima oko Gračaca s 8 praznih Faccs vagona i jednim Utz, što je oko 200t, Turner bez problema održava 70 km/h na Malovan http://img531.imageshack.us/my.php?image=polazakizgratd4.flv pa još malo uspona.. http://img531.imageshack.us/my.php?image=namal1mz8.flv ..i konačno, Malovan http://img531.imageshack.us/my.php?image=namal2qj9.flv vijadukt prije ulaza u ukrižje Plavno. ispod je selo Bender http://img532.imageshack.us/my.php?image=plavnole8.flv "slijetanje" u knin.. http://img531.imageshack.us/my.php?image=208094fx2.flv crveno na ulazu http://img531.imageshack.us/my.php?image=premakninujf7.flv sam ulazak u kolodvor http://img531.imageshack.us/my.php?image=ulazakukninzl9.flv jedan video clip s ličke pruge, vlak 61334 penje se na Rudopolje. naša lok je 2061-015 http://img531.imageshack.us/my.php?image=narufx8.flv i 63020 iz Bibinja za Knin, iznad Sukušana. 1500 tona mazuta, lok 2062-051, uspon je 7 promila ali mi ne idemo više od 30-35 na sat http://img531.imageshack.us/my.php?image=izbibinjait2.flv
  14. preteg je kada se vozi s većim osovinskim opterećenjem od dopuštenog. dakle dionica od Ogulina do Krpelja rasputnice dozvoljava 18t/os, a mi smo vozili i po 20t/os. zato se dobiva nalog za vožnju smanjenom brzinom. makar su to sve skupa gluposti, jer je kolosijek i prije bio takav, vlakovi su isto bili teški, a navodno nikad nikakvog pretega nije bilo. te stvari su počele s remontom. najgluplje je bilo to što smo dionicu Perušić-Gospić isto vozili s pretegom mjesecima nakon remonta te dionice, ali samo iz smjera Knina, mo'š si mislit!
  15. kolodvor je Blata, ali ako se govori u lokativu ispada da je "u Blati". da je Blato, bilo bi "u Blatu". da su Blate, bilo bi "u Blatama"... Vrhovine su smještene u jednoj od kotlina Male kapele na zapadnom rubu Vrhovinskog polja koje s istočne strane graniči s NP Plitvička jezera. a Gacko polje se nalazi još 10 km zapadno, cestom prema otočcu. (prema karti Ličko-senjske županije) nema zamjerki, ali da budemo precizni
×
×
  • Create New...