Jump to content

Kobler

Članovi
  • Posts

    362
  • Joined

  • Last visited

About Kobler

  • Birthday 12.02.1953

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Rijeka

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Kobler's Achievements

0

Reputation

  1. Ukratko: bio sam u rafineriji i pogledao gdje završava pruga koja se uz nasip pruge za Ljubljanu ušuljava u INAu. Dakle ide manje više ravno 200 metara i dođe do bika. Kraj! A dolazi odavdje: Iako ne mogu postati slike postrojenja, stavit ću nešto zanimljivosti. Na primjer priručna vozila. Ovo je za vožnju bačava: dok je ovo teže objašnjivo. Ni moj domaćin je nikad nije vidio u akciji: Očito je teret koji vozi prilično težak (kotači!) i vuče ju traktor Druga zanimljivost je prolaz ispod pruge za Ljubljanu. Sav je obrastao cijevima Očito je iz doba gradnje nasipa za prugu Ovo prolaznika dočeka s druge strane I pogled unazad Dakle, uslikao sam prugu za Matulje (Ljubljanu) Kad eto ti žutke! Iza nje vagoni od putničkog. Nisam baš bio spreman za slikanje. Ali najbolje je, kad sam opet došao blizu pruge (nakon obilaska), eto opet jedna žutka (zbrisala mi nespremnom) i drvo za Italiju. Šećer na kraju: žutka rivalica. Čiča-mića - gotova priča.
  2. Nije vama lako... Treba s tim živit svaki božji dan. Brižni!
  3. Si, caro! Ako je za ŽTP Zg nula bila u Beogradu, zašto za Istru ne bi bila u Ljubljani? Ipak je to bio ŽG! Nemam kartu pri ruci, ali bih se kladio da je točno.
  4. Javljam se na vašu anketu i rekoh ne. Naravno, ne zato što nebih volio, nego je ipak malo SF. Elem, imam dvije stvari još. Prvo je krivo čitana godina, jer nije Graz 1894, nego pet godina kasnije tj. Graz 1899. Drugo, kad se opet malo zaletite u Istru, daj pogledajte u Poreču ispod čega prolazi cesta tamo prema Plavoj laguni. Nekako neodoljivo podsjeća na ovdje prikazani najbolje očuvani objekt tj. nadvožnjak! Problem je da je na krivom mjestu za Parenzanu, jer dolazi s juga (JI?), a Parenzana sa sjevera. Ili sam nešto gadno pobrkao?
  5. Naš sleng: klonja, kenjara, šitana, sraonik, sraona, ... Dubrovnik: kamarin, đestro (od tal. cesso - stare in cesso), šekret, logo komodo. Po G.k.: stranišče (od slov.) - doslovno zahod; Istra mjestimice (sjev.): kagatojo (po tal.) - dosl. serilnik; Uz obalu; od Istre do Dubrovnika: gabinet (od tal. gabinetto); tal. još ritirata. A zaboravio si i latrina (od lat. lavatrina) - u tal. najčešće javni WC, kod nas vojni. Ćenifa je od ar. kenef (känif) = zaklonjen; ima i hala (poslovica: "Kad je požar, nek i hala gori!") Zanimljivo je da ćenifu Turci danas nazivaju "učeno" tuvalet! Je dosta?
  6. A mene zanima ime: Koji se to tunel, odkad i gdje zove Tunel Učka?
  7. S obzirom na naslov topica, hvala na poklonu i lijepoj posveti. Nadam se da će riječkih stvari još biti iz tvog fotića. Živio nam još 100 let!
  8. Čestitam na pothvatu, a pogotovo na rezultatima: 1 tunel, 1 livada, 1 stanica (nisam ni znao da postoji - Učka), 1 vahtarna & 2 zahoda. I najvažnije: riješene misterije. Bit ću s vama sljedeći put. Pozdrav.
  9. Prema ne osobito preciznoj karti Rijeke visinske kote bi bile 5,6 m na zapadnom ulazu (od kolodvora) te 9,5 na istočnom izlazu (Školjić). Dužina nepoznata. A i matematika mi baš ne ide (humanističk struka).
  10. Evo pogled iz zraka. Tunel je ustvari kratak. I gotovo ravan. Ako što vidi od onih kuća kod izlaza, postat ću i to.
  11. Jučer oko jedan. Ulaz sa strane riječkog kolodvora tj. zapadne. Ovo je već spominjani pružni prijelaz: Od njega pruga ide ispod ulice (Ciottina) i mada izgleda kao tunel ipak nije, jer je taj nekih 100m dalje. Sad smo u Ciottinoj, na nathodniku (?). Vidi se ograda prema pruzi. Prvo pogled natrag na zapad, prema prijelazu kod Žabice, otkud smo došli: Pogled prema istoku. Pruga je natkrivena i ide cijelom dužinom ispod ove nove ulice. Na kraju ulice je opet ograda i tek tu je ulaz u tunel Kalvarija: Čak je i vlak prošao: Za natkriveni dio treba imati bolje svjetlo. Ovo je nosiva greda: A u samom natkrivenom dijelu jedva da se što nazire: Kroz tunel nisam išao. S druge strane brda pruga nastavlja prema Sušačkoj strani. Nasip je visok i strm, pa se nisam penjao na njega. Sam ulaz je daleko od Školjića, pa se vidi samo s nasipa. Zato imam samo dvije fotke, ali bez ulaza. To je bolje da napravi neko od strojovođa. Ovo je prolaz u Vodovodnu ulicu. Toliko. Ako ikad skupim hrabrosti za nasip, postat ću ovdje. Bok.
  12. Kobler

    Ex-kolodvor Ivani

    @Thomcro, datum otvaranja gradilišta ti je 25. 9. 1993. Naime, tog je dana predsjednik Hrvatske dr. Franjo Tuđman na prigodnoj svečanosti najavio početak pripremnih radova za željeznički tunel »Ćićarija« kroz Učku, kao dio pruge Jurdani – Lupoglav ukupne dužine 22,7 kilometara. Tunel je trebao biti dug 14,37 kilometara, uz još dva manja tunela te vijadukt od 1,2 kilometra. Prugom bi se moglo prometovati brzinom od 120 kilometra na sat, a planirana izgradnja trebala je trajati šest godina, uz troškove od 130 milijuna eura. Točnu lokaciju neznam, treba pitati domorodce...
  13. Ima i 002. Po fotkama mojim i Pfaffovim prebrojao sam: na groblju slonova: 002, 008, 020, 022 i 023; na servisu: 005, 006. Bit će provjereno u stvarnosti.
×
×
  • Create New...