Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

4w4

Member Since 28.09.2012. - 21:40
Offline Last Active 12.08.2019 06:29

Posts I've Made

In Topic: Uskotračnom prugom od Gabele do Zavale

21.07.2019. - 17:53

U vezi gornje zanimljive rasprave o zmijama...gdje je sve uglavnom receno u gornjim postovima..pouzdano mi je poznat slucaj 16-17 godisnjaka sa sela u Crnoj Gori....ujedenog za ruku...od poskoka...i koji je je bio osebujnog seoskog karaktera....i nikom nista nije rekao..podcijenio je situaciju..potom se situacija naglo pogorsala..i platio je glavom...ne bih tacno znao reci o kom godisnjem dobu se radilo jer u proljece je otrov poskoa ubojitiji..te koliki je bio taj period koji je protekao do naglog pogorsanja...jer po onome sto sam citao to bi mogo biti i 2-3 dana ,ali i 10-15 dana...ujed za vrat je naravno  potencijalno najvise fatalan...te odlucuje i to koliko zmija ubrizga otrova...zivotna dob zrtve...njeno zdravstveno stanje...itd...


In Topic: Razno sa/na željeznica/ma u BiH

09.04.2019. - 17:39

Nadopunio bih i dodatno  moj osvrt ......nekoliko postova iznad..na clanak o zeljeznici 50 ih i 60 ih oko dionice  Zenica- Sarajevo ..a odnosi se na drugu polovinu 80-ih...neke stvari sam negdje nesto i napisao.. ubrzani 950 Ploce-Tuzla(mislim da distanca nije ispod 430 km) ..bjese nekoliko  puta u kratkom periodu od dvoosovinaca...nikad vidio tako nesto nisam ,ali nekim koji su to dozivjeli i psovajuci mi pricali ..vjerujem..opet jednom ga se sjecam od DB garniture ..od bozicnih pa preko novogodisnjih praznika..desetak dana....potom ..u punoj ljetnoj sezoni 841 Beograd-Ploce..ako udjes u njega vidjeces poluonesvijestena ..iscrpljena lica u hodniku  koja izgubljeno  nekud gledaju..mislim da je od starta pun ..nesto slicno...mozda neznatno manje je bilo  i sa brzim 843 iz Vojvodine preko Osijeka..koji je isao ljeti do Jadrana...a u ostalom periodu zavrsavao voznju u Sarajevu..i brzi 850 i 852 ka Beogradu i iz njega 851 i 853 ..uglavnom prilicno puni....ne toliko kao oni brzi  ljeti za Jadran...ali ..popunjeni.. brzi 741 je pun od starta iz Ljubljane ..nekim danima..sve do Doboja..a na dionici Zagreb-Prijedor...ne znam da li neko u Sisku ..npr..je mogao racunati da ce uci u njega..od Doboja do Sarajeva ..potom nema vise nikog u hodniku uglavnom...i ako trazis mozes naci mjesto i za sjesti..ljeti iz Ploca ..mislim da je pun sve do Sarajeva..sarajevskim putnicima...isao  je prvi u jednom razmaku  90 ak minuta ispred beogradskog ..onoga za Vojvodinu..i jednog duplog emg do Sarajeva..


In Topic: Razno sa/na željeznica/ma u BiH

15.03.2019. - 05:04

Sjecanja  iz Bosne... sa jednokolosjecnog  dijela Sarajevo-Zenica... dopunio bih  sa observacijama iz druge pol.80-ih .Bjese dosta svercera( u svim brzim vozovima  i ubrzanom za Tuzlu) ...posebno u polasku iz Sarajeva.Zauzmu poziciju treceg vagona odozada na udaljenijoj  platformi....kondukter koji krene iz Sarajeva sa platforme zadnjeg vagona ..u 20 minuta voznje do Podlugova ne stigne do njih..i  podlugovcani normalno zavrse voznju i napuste kompoziciju...a visocani i kakanjci..zaobidju ..sa druge  strane kompozicije od stanicne zgrade ..i odu na onu zadnju platformu sa koje je krenuo navedeni kondukter. Ubrzani 950 Ploce-Tuzla ..petkom ka sjeveru i ponedjeljkom ka jugu..na tom dijelu ne da je bio  krcat.....8-9 vagona nije bilo dovoljno...ponekad i  invalidan...usljed rashoda  ..sa 2-3 vagona manje ..i nesretnici koji ne mogu uci odu na auto-stopiranje.Mislim da je bio najopterecenija kompozicija na tom dijelu..i da ponudjeni kapaciteti u navedene dane nisu bili dovoljni.Po krcatosti (doduse odnosilo bi se to  na diionicu Zagreb-Doboj) nadaleko poznati  brzi 740  Ploce-Ljubljana...pa .moglo se naci mjesta u njemu za sjedenje...na tom dijelu ..jer je isao u paketu sa  cetiri ostala brza voza u 100 -120 minuta i u juznom i sjevernom  smjeru...


In Topic: Moje priče

11.10.2018. - 21:51

I u nocnom poslovnom ..Dioklecijan ...Split-Beograd.na njega sam zaboravio....vagonski materijal prvog razreda bjese kompletno zagrebacki...kao i ovi svi gore koje  navedoh...jedini vagonski nezagrebacki materijal na hrvatskim prugama bjese poslovni vlak za Sarajevo..u obje  verzije kolor-sema za sarajlije iz 80-ih...tokom 80-ih u jednom periodu ..bijahu i dva para za Osijek...jedan je ona komforna francuska dmg..a drugi bjese vagonski materijal..nisu istovremeno egzistirali dva para za Osijek i Beograd...djeluje mi da je ova klasicna garnitura sa osjecke veze prebacena na beogradsku ...posl 121 A.G.Matos..izmedju 1988-91...te iz Zagreba su u tom rangu vlakova startale i ljubljanske dmg ka Puli..i..do Ljubljane..naziva Zeleni vlak..


In Topic: Moje priče

02.10.2018. - 16:06

..u ovoj mojoj zadnjoj objavi ispustio sam VEOMA BITNU STAVKU..da se ne odnosi na trceci materijal za poslovne vlakove ...sto bitno mijenja kontext ...Zagreb je po tome neprikosnoven...vidjeh bas na ovom forumu da ih je i porodio i prvi poceo farbati u posebne kolor seme...da ih je na njegovoj teritoriji bilo najvise i da su imali najbogatiji park ..po dva para za Split...Rijeku...Beograd...u ovom zadnjem slucaju od zagrebackog materijala..u 101 zagrebacki  dio i 121 neovisan..te i Osijek i Vinkovci ...a ljeti i Šibenik i Zadar...znaci odnosilo bi se na materijal za brze vlakove gdje je bilo i starijeg materijala ponekad u diskutabilnom stanju...sto nisam primjetio kod Ljubljane...i kod Novog Sada ..kojih sveukupno izgleda nijebilo mnogo u ovom drugom slucaju...i ostaje tvrdnja za beogradski materijal ..da je uglavnom bio korektan na internacionalnom trcanju...daleko iznad onoga sa Ibarske pruge ..cini mi se nisam siguran..od vagona za sezonce za Bar i Split...itd...