Jump to content


Donacija

Opcije potpore stranici zeljeznice.net
Ako posjedujete kriptovalute, možete donirati i na adrese:

3P2r8a7BMvRiRppZXcQdYiGguhN4iHAWTA3 - WavesPlatform

0x630394fcfd4d4b5f6847dd071b0841c25a2bcad7 - Ethereum

1C1f1kP6uL9Bqxi1r8TA4FHGpJ7D2GMtmi - Bitcoin

Za više informacija pogledajte iduću poveznicu: http://goo.gl/Elo84w

AntunP

Member Since 11.02.2007. - 01:19
Offline Last Active 21.08.2019 21:13

Posts I've Made

In Topic: Zagreb Zapadni kolodvor..

07.02.2019. - 09:13

Nisam ni sam siguran gdje staviti ovaj komentar, ali ovdje je vjerojatno OK. Prema komentarima s foruma koji se odnose na industrijski kolosijek toplane na Trešnjevci ispada da se isti ne koristi godinama. Takav je i moj dojam jer tjedno par puta prođem Zagorskom i nikad nisam uočio znakove korištenja. Međutim, jutros me iznenadila manevarka s jednim VTGovim vagonom cisternom na toplaninom kolosijeku. Bio sam u prolazu busom, pa nisam uočio sve detalje, ali manevarka i vagon su još čekali na sjevernom djelu kolosijeka prijelaz preko Zagorske i ulaz u krug toplane. Možda netko ima želju poslikati - sad je zgodna prilika. 


In Topic: Industrijske pruge

27.01.2018. - 21:13

Hvala Josipu na prilogu. Moja jedina primjedba je usmjerena na pesimistican pogled na buducnost ovog industrijskog kolosijeka. Mozda nisam u pravu, ali rekao bih da postoji perspektiva. To temeljim na par novinskih clanaka na koje sam naletio, a koji su posveceni buducoj Strabagovoj asfaltnoj bazi i betonari u Lomnici. Naime, ako sam dobro razumio, Strabag namjerava graditi pogon pored ili unutar bivse Industrogradnjine betonare. Stvar je polemicna, jer Lomnicani dovode u pitanje gradnju, a to temelje na negativnim zdravstvenim i ekoloskim utjecajima asfaltne baze. Ako do gradnje ipak dode, vjerujem da bi kolosijek opet mogao vidjeti vagone.

In Topic: Sigurnost žičara i uspinjača

13.11.2017. - 17:17

Ne slažem se, sa pravne strane Stara žičara je imala sve dozvole i nakon 1999. kada je bio izvršen i generalni remont i produljena dozvola, tada nazvana "plovidbenost".
 
U stvari, u 44 godine korištenja izmjereno je pomicanje nosivih stupova od 7 cm, što potvrđuje stabilnost terena i ispravnost odabira trase, a to je značajno utjecalo na produženje radnog vijeka sa mogućnošću i nakon 2005. g
 
Vodotokova i erodiranog terena na trasi žičare nema (Medvednica je slabo prožeta obilnijim vodotokovima, zato se glavne zalihe vode za Zagreb crpe iz Velike Mlake, još u vrijeme Austro-ugarske to je primijećeno kod gradnje vodovoda)
 
U gornjim postovima dodao sam sliku gdje je u nevremenu 1973. drveće palo  po užadima. Nakon toga trasa žičare je provjerena i uklonjeno je drveće koje može ugroziti padom. Bilo je i poslije padova drveća (sjećam se jednog u srednjem dijelu kod zateznog stupa) ali nije ugrozila sustav.
 
Širina prosjeka za žičaru je 16-20 metara, isto koliko i za cestu. Cesta je duža, jer se polako uspinje, žičara ide pravocrtno, pa što onda "pojede" više šume? Ili možda drveće ne može pasti na cestu? Produžavali su školarcima boravak u Domovima na Sljemenu dok očiste cestu od popadalog drveća, desilo se to prije 2-3 godine, da je tada žičara bila u funkciji, jednostavno bi ih prevezli.
 
Netočno je da se žičare grade "samo na kamenitom tlu": već pogled na prvu obližnju žičaru u Mariboru pokazuje da je ta napravljena u šumskom prosjeku : http://www.livecamcroatia.com/skijaliste-mariborsko-pohorje-uspinjaca-webcam/ 
 
Obično prvo sakupim činjenice , a onda donesem neki zaključak. Ako prvo imam zaključak, pa onda za njega tražim činjenice - kako se to zove?
 
Jedini argument protiv izgradnje nove Sljemenske žičare je megalomanski opseg projekta, od transportnog sustava  pravi se .. ne znam ni sam što.

Hvala na vrlo zanimljivom i informativnom postu. Jedno sam sumnjicav u vezi ishoda truda oko osoba koje ne razlikuju zakone od podzakonskih propisa, a vrlo hrabro i iskljucivo se upustaju u pravna tumacenja. Ne samo pravna, nego i razna druga.
Tihi sam clan i sa zanimanjem pratim prilicno toga na Forumu, ali u posljednje vrijeme su mi mudrolije ljudi bez rucne kocnice ogadile dosta tema.

U vezi zicare. Za mene je izbor izmedu pro i contra na neki nacin lazni izbor. Trebala je ostati tamo gdje je bila i raditi kako je i radila. Vjerojatno osuvremenjena ili po izmijenjenom konceptu, ali do ove situacije uopce nije trebalo doci. Ali stvari ovdje tako funkcioniraju.

In Topic: Najavljene obustave prometa i obilasci

04.11.2017. - 13:07

Posljedica ovoga je i da tramvaji s linija 14 i 15 kod vraćanja u Dubravu moraju ići skroz do Austrijske i onda natrag po Jukićevoj i Branimirovoj dalje prema kući.

 

Zašto ne Frankopanskom i Savskom do Vodnikove, pa dalje trasom kako je navedeno?


In Topic: Specijalni teret

15.06.2017. - 18:53

Možda nešto za Kosovo?


Vjerojatno Litva.